Leg de laagste prijs van deze websites vast
Expedia.comUS$ 79
Hotels.comUS$ 79
FindHotelUS$ 79
PricelineUS$ 79
eDreamsUS$ 79
getaroom.comUS$ 81
Beoordeeld op 29 december 2018

Op basis van de beoordeling al maanden problemen met de airco. In augustus 2018 was dit niet anders. Amper geslapen door de hitte. Oplossing hotel: ventilator neerzetten die de hete lucht rondpompt. Raam kon amper open, dus bood weinig soelaas. Onder raam machines die dag en nacht draaien. Wc en douche werkten meerdere keren niet.

Geboekt door OAD als deel busreis. Nooit meer via OAD reizen!

Kamertip: We konden geen andere kamer krijgen.
Datum van verblijf: augustus 2018
Kelly-anne B, General Manager van Holiday Inn Sittingbourne, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 31 december 2018

Dear Irene K,

During your stay in August there was an issue with the AC. This has since been rectified and is fully operational.

We are sorry for the delay in getting this fixed, and the impact this had to your stay.

We hope this experience will not put you off choosing Holiday Inn again, and hope to see you soon.

Kind Regards,

Beoordeeld op 2 september 2018 via mobiele applicatie

Mooi hotel met lift en goede kamers met goed werkende airco. Het diner was buffet en smaakte prima. Het ontbijt was ook goed en gevarieerd. Alleen jammer dat iemand het nodig vond om om 6.00 uur het alarm af te laten gaan.

Datum van verblijf: augustus 2018
Kelly-anne B, General Manager van Holiday Inn Sittingbourne, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 3 september 2018

Dear Hans S,

Bedankt voor de beoordeling. We zijn blij om te horen dat je de kamers en het eten leuk vond tijdens je verblijf.

Het spijt ons dat het brandalarm afgaat tijdens uw verblijf, helaas kunnen we dit niet voorkomen, maar we zijn blij dat dit niet van invloed was op uw verblijf.

We hopen je snel weer te zien.

De jouwe,

Kelly-anne B
General Manager

Beoordeeld op 31 juli 2018 via mobiele applicatie

Op reis door Engeland hebben we een nacht in dit hotel verbleven. Het is goed bereikbaar (circa 45 minuten vanaf Folkestone (Eurotunnel)). Het hotel heeft een ruime (niet bewaakte) parkeerplaats waar je gratis kan parkeren.

Het hotel oogt modern.

Het personeel is vriendelijk.

De kamers zijn niet al te groot. Voor ons gezin (2 volwassen en 2 kinderen (17 en 12) moesten we twee kamers boeken. De kamers zijn uitgerust met een prima bed, een TV en een waterkoker om koffie of thee te maken. De kamers beschikken niet over een koelkastje. De wifi op de kamers is prima. De kamers waren schoon.

De deuren van de kamers naar de gang zijn met een dranger uitgerust die de deuren met een knal laat sluiten. ‘s Avonds en ‘s nachts levert dat de nodige overlast op.

Tijdens ons verblijf functioneerde de air conditioning niet, of nog steeds niet als ik afga op reviews van eerdere bezoekers. Men had dit ‘opgelost’ door het raam open te zetten en op de kamer een losse ventilator te plaatsen. Vreemd genoeg geen korting op de kamerprijs.

Het hotel beschikt niet over een bar.

Het ontbijt in de moderne eetzaal was goed verzorgd. Voldoende keuze en een goede prijs-kwaliteit verhouding (8 GBP per persoon).

Het diner was eveneens goed. Het hotel voert weliswaar een beperkte kaart, maar iedereen kan desondanks wel iets van zijn of haar gading vinden.

Jammer genoeg was er op vrijdagavond tijdens ons verblijf een ‘party’ van zo’n 20 mensen. Eerst zat de groep buiten (op stoelen uit de eetzaal). Toen het begon te regenen verplaatste de groep zich naar de eetzaal om daar rumoerig verder te borrelen.

Datum van verblijf: juli 2018
Beoordeeld op 6 september 2017

Mooi hotel , prima gelegen voor uitstappen in de omgeving te doen. Zeer goed en uitgebreid ontbijtbuffet, prima restaurant voor groepen en individuen, het eten is in buffetvorm en je kan altijd gaan bijhalen.

Datum van verblijf: augustus 2017
Vchib, Front Office Manager van Holiday Inn Sittingbourne, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 26 september 2017

Dear Guest
Thank you so much for your review of our hotel. I am pleased to hear you enjoyed your stay with us. A positive guest experience is something our staff takes great pride in, so we value your feedback.
We hope you will visit us again.
Kind Regards
The Coniston Team

Beoordeeld op 19 september 2014

Prima hotel. Vriendelijke staff en goede kamers. Bedden zijn goed en het gebruik van pasje voor lift en kamerdeur is een goed systeem. Het hotel ligt dicht bij uitvalswegen. Heel geschikt voor verkenning van zuidelijk Kent. Via Pharos reizen geboekt met overtocht Duinkerken-Dover.
Vreemd was wel het steeds opnieuw in moeten loggen voor de Wifi, zelfs als je het hotel niet uit geweest was.

Datum van verblijf: september 2014