Vandaag geopend: Gesloten
Opslaan
Van tevoren boeken
Waarom op TripAdvisor boeken?
  • Tourhoogtepunten & volledig reisschema
  • Eenvoudig online boeken
  • Gegarandeerd de laagste prijs
Meer informatie

Beoordeeld op 26 juli 2017

Geweldige plek om te zijn. Proef de historie van het jaar 1066,de slag bij Hastings. Deze slag heeft mede bepaald hoe Groot Brittannië nu is!. Schitterende Abbey om te bezoeken met een documaintatie centrum,een kloosterruine en nog een paar dingen erbij. Maak een wandeling over de battlefield en hoor dmv een headset ( Ook in het Nederlands |!!!!) en maak de slag bij Hastings mee. Zeer indrukwekkend

Datum van activiteit: juli 2017
Beoordeeld op 7 april 2017 via mobiele applicatie

Heel erg bevattelijk uitgelegd voor kinderen, met een leuke wandeling door het slagveld en uitleg in het Nederlands. Jammer dat er bij de abdij minder uitleg was.

Datum van activiteit: april 2017
Beoordeeld op 2 september 2016

Wegens dat we er enkel gepasseerd zijn op de terugweg naar ons hotel, hebben we het museum zelf niet bezocht. Zelfs enkel de poort is indrukwekkend en het museum ziet er bijzonder boeiend uit. Jammer dat de inkomprijs nogal hoog is.

Beoordeeld op 12 augustus 2016 via mobiele applicatie

Wat een fijne middag hebben wij in Battle gehad. Het was prijzig, 20 pond maar zeker de moeite waard. De audioguide geeft een hele goede beschrijving van de geschiedenis in 1066. Wij kunnen deze dan ook zeer aanraden! De borden onderweg geven ook informatie maar deze is wat summier. Voor kinderen was er ook het nodige georganiseerd.
Advies: wandel eerst de route en ga dan pas naar het visitorcentre om de film te bekijken. Door nog niet zoveel info te hebben is de wandeltocht met audioguide nog leuker!

Beoordeeld op 5 augustus 2016 via mobiele applicatie

Als eerste zou ik iedereen aan willen raden een Heritage pas aan te schaffen. We hebben zeker 2 uur genoten van een wandeling met audiotour, door het informatiecentrum, over het veld en langs de abdij.