“Geweldig”

US$ 332,50*
Vanaf
1066 Battle of Hastings Tour
Geclassificeerd als nr. 2 van 17 dingen om te doen in Battle
Meer gegevens van de attractie
Attractiegegevens
Prijs: Ja
Aanbevolen duur van bezoek: 1-2 uur
26 juli 2017 beoordeeld

Geweldige plek om te zijn. Proef de historie van het jaar 1066,de slag bij Hastings. Deze slag heeft mede bepaald hoe Groot Brittannië nu is!. Schitterende Abbey om te bezoeken met een documaintatie centrum,een kloosterruine en nog een paar dingen erbij. Maak een wandeling over de battlefield en hoor dmv een headset ( Ook in het Nederlands |!!!!) en maak de slag bij Hastings mee. Zeer indrukwekkend

7 april 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Heel erg bevattelijk uitgelegd voor kinderen, met een leuke wandeling door het slagveld en uitleg in het Nederlands. Jammer dat er bij de abdij minder uitleg was.

2 september 2016 beoordeeld

Wegens dat we er enkel gepasseerd zijn op de terugweg naar ons hotel, hebben we het museum zelf niet bezocht. Zelfs enkel de poort is indrukwekkend en het museum ziet er bijzonder boeiend uit. Jammer dat de inkomprijs nogal hoog is.

12 augustus 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Wat een fijne middag hebben wij in Battle gehad. Het was prijzig, 20 pond maar zeker de moeite waard. De audioguide geeft een hele goede beschrijving van de geschiedenis in 1066. Wij kunnen deze dan ook zeer aanraden! De borden onderweg geven ook informatie maar deze is wat summier. Voor kinderen was er ook het nodige georganiseerd.
Advies: wandel eerst de route en ga dan pas naar het visitorcentre om de film te bekijken. Door nog niet zoveel info te hebben is de wandeltocht met audioguide nog leuker!

Bekijk meer beoordelingen
5 augustus 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Als eerste zou ik iedereen aan willen raden een Heritage pas aan te schaffen. We hebben zeker 2 uur genoten van een wandeling met audiotour, door het informatiecentrum, over het veld en langs de abdij.

Reizigers die Battle Abbey and Battlefield bekeken, bekeken ook

In Battle Abbey and Battlefield geweest? Deel je ervaringen!