“Erg goede giros schotel”

Mc Delly's Casual Restaurant
Geclassificeerd als nr. 15 van 262 Restaurants in Chersonissos
Keukens: Grieks, Pizzeria
9 september 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Dit restaurant viel op door de moderne en nette inrichting, terras aan zee en giros grills. Wij hebben met uitzicht op de zee genoten van de giros schotel met farm fries. Het was gewoon erg goed, een aanrader.

Datum van bezoek: september 2017

30 juli 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Persoonlijk houd ik niet van mc donalds, maar MC Dellys heeft pizza's, clubsandwiches, giros en mixed grill voor een zeer scherpe prijs. Ook handig voor stappers onder ons, ze zijn tot in de late uurtjes open!

24 juli 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Hier gegeten met zonsondergang. Prachtig. Het eten is er niet duur en lekker. De moeite waard om heen te gaan.

19 juli 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Samen met onze vrienden en kids hier gegeten. Maar wat was het heerlijk. Pizza uit de steenoven zagen er goed uit. Smaakte ook heerlijk. Ook de de club kip sandwich was heerlijk. Ik heb zelden zo'n lekkere gyros en pizza gegeten. Top plek!

14 juli 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

We hebben hier 3x gegeten. 2x pizza en een keer een cheeseburgermenu. Pizza was erg lekker. Hamburger was redelijk. Eten van de andere gasten zagen er goed uit. Porties ook ruim voldoende. Zou er weer heengaan, maar dan zou ik geen Hamburger meer nemen, maar een pizza of 1 van de andere gerechten.

Reizigers die Mc Delly's Casual Restaurant bekeken, bekeken ook

Chersonissos, Heraklion Prefecture

In Mc Delly's Casual Restaurant geweest? Deel je ervaringen!