TripAdvisor
Plaatsen
Inbox
Zoeken
Beoordeeld op 5 september 2018

Ligging perfect, net buiten de drukke winkelstraat.We kregen een upgrade van onze kamers, 2 prachtige ruime familiekamers!Elke dag schoonmaak en schone handdoeken.Heerlijke stevige bedden.Airco doet het prima,hadden we echt nodig, het was zo warm(heerlijk)
Eten was super, er was genoeg keus en het was zo lekker....wat een feest!
Heerlijk zwembad met heerlijk zachte ligbedjes en parasol (ja, het was warm)
Er is een lift,maar er zijn veel trappen en opstapjes in de omgeving.Niet geschikt voor mensen die slecht ter been zijn!
Wat ik het meest heb gewaardeerd is de zorgzaamheid....manager Marianne vraagt elke dag of alles naar wens is.Een van onze groep werd ziek,m.a.g. een hoop paniek en stress! Manager Nikos merkte het op en nam meteen het voortouw, ging de juiste mensen bellen en verzekerde ons dat alles goed zou komen! 'No worries' en zo was het ook.Hij stond dag en nacht voor ons klaar.We konden hem bellen, s nachts, als we alsnog naar het ziekenhuis zouden moeten.
Geboekt bij Sunweb,maar we hoefden de hostess niet te bellen doordat Nikos meteen klaar stond...
In een woord GEWELDIG!! (zou er zo weer boeken...)

Kamertip: Vraag om een rustige kamer.Ze geven je (bijna) alles waar je om vraagt.
Beoordeeld op 25 augustus 2018 via mobiele applicatie

Super hotel, schone kamer, nieuw interieur. Bijna elke dag werd er wel gevraagd of alles in orde was en zo niet dat werd daar gelijk wat aan gedaan. Elke dag schone handdoekken en opgeruimde kamers, de schoonmaakster was ook heel gezellig. All in eten was prima maar niet bijzonder daarom bestelde wij vaak aan de bar van het hotel eten, dat was echt mega goed eten. Super vriendelijk personeel aan de bar waar wij leuke avonden hebben doorgebracht!! SO—> Ste Pervo ;). Ik raad dit hotel zeker weten aan.

Beoordeeld op 19 augustus 2018 via mobiele applicatie

Topsercive bij het onthaal, goede ligging vlakbij centrum (winkeltjes) en strand,superior studio’s groot genoeg ,bedden zeer comfortabel, het was er proper en mensen zeer vriendelijk. Ik raad het iedereen aan.

Beoordeeld op 10 augustus 2018 via mobiele applicatie

Perfect hotel, manager vraagt elke dag hoe het is of er verbeteringen kunnen, veel nederlanders, meteen aan de strip en daar geen last van, jongeren en gezinnen door elkaar en dat gaat super goed, de manager doet daar ook echt zijn best voor. En het personeel was perfect super leuk vooral in de bar was super leuk, barman STELIOS was de beste en super goed in drankjes maken, ook een echte vriend geworden, gewoon perfect, ook de rest van het bar personeel.

Beoordeeld op 3 augustus 2018 via mobiele applicatie

Het eten is goed, de kamer is groot waardoor je veel ruimte heb en de schoonmaaksters maken goed schoon zodat je elke dag opstaat met een schone kamer. Zwembad ziet er goed uit. Manager die heel veel voor je regelt als je vragen over iets hebt. De mevrouw achter de receptie bezorg me een glimlach op me gezicht