TripAdvisor

Beoordeling van Petalida

Petalida
Geclassificeerd als nr. 30 van 271 Restaurants in Chersonissos
14 september 2019 beoordeeld

We hebben er 2 keer gegeten. Het was gezellig en de service was top. Alexander deed zijn uiterste best om er steeds weer iets van te maken. Bedankt voor de Raki!
Je kan wel beter vis eten dan vlees is mijn mening. Hoewel mijn gyros wel in de smaak viel bij mijn tafelgenoten. :)

9 september 2019 beoordeeld

Heel lekker gegeten hier en helemaal niet duur. Ook erg vriendelijke service en een drankje en dessertje van het huis. Prachtig aan zee.

4 september 2019 beoordeeld

Het was heel lekker! Ik nam lams met frietjes war zeer lekker was en niet duur was! Super mooi me setting met zicht op zee en heel vriendelijke bediening! Na het eten ook nog een dessert en drankje van het huis gekregen!

22 mei 2019 beoordeeld

Je word welkom ontvangen met een aantal Nederlandse woorden, je mag een leuk plekje uitkiezen waarbij je bij elke tafel uitzicht op zee heb!
Er is genoeg keuze op de kaart, ze hebben ook veel wijnsoorten die bij verschillende maaltijden passen.
Het eten is lekker, leuke bediening en een goede locatie!

Datum van bezoek: mei 2019
17 mei 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Goed gegeten hier, fijne gezellige locatie. Erg vriendelijk personeel en zeer betaalbaar. Erg veel variatie. Beide een prima smakelijke pasta gegeten.

Datum van bezoek: mei 2019

Reizigers die Petalida bekeken, bekeken ook

Koutouloufari, Chersonissos

In Petalida geweest? Deel je ervaringen!