“Geweldige taverne”

Dineropties: Ontbijt, Na sluitingstijd, Reserveringen
Dineropties: Ontbijt, Na sluitingstijd, Reserveringen
1 juni 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Echte Griekse gastvrijheid
Super heerlijk eten bij zachos een geweldige taverne
Echt een must om een keer te gaan eten super gezellig klein authentiek dorpje en op maandagavond Griekse avond
Gewoon een super restaurant met echt Grieks eten
Heerlijk

28 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Heel gezellig en heerlijk restaurant. We hebben hier verschillende keren gegeten en diverse gerechten geprobeerd. Alles smaakt hier voortreffelijk. Volgens ons ook het leukste en lekkerste restaurant van het pleintje

19 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Erg leuke zaak, met (deels) Nederlands sprekende bediening. We hebben heerlijk gegeten, een goede smaakvolle mousaka en dorade. Zeker een aanrader!

16 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Gezellig restaurant waar je goed kunt eten maar kan er erg druk zijn. Op maandag is er Griekse avond . Wel reserveren.

13 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Fantastische ervaring
Zeer vriendelijke uitbaters
Prijs-kwaliteit is zeer goed
Goedkoop!
Echte Griekse gerechten

Reizigers die Zachos Taverna bekeken, bekeken ook

Chersonissos, Heraklion Prefecture

In Zachos Taverna geweest? Deel je ervaringen!