“Klasse!”

Kioski fish / cocktail / sushi
Geclassificeerd als nr. 94 van 270 Restaurants in Chersonissos
Keukens: Grieks
4 weken geleden beoordeeld

Toplocatie. Je ziet van alles voorbij struinen en je zit aan het water. De bediening was super! Dit restaurant heeft restaurantkatten. :) Het eten was echt top, genoten van de mezes!

Datum van bezoek: september 2019

26 juli 2019 beoordeeld

Super eten,wij hebben een combinatie gedaan van sushi en de normale kaart. de sushi is zo zacht dat het wegsmelt op je tong! En het eten van de andere kaart is zo vers en goed gekruid. De prijs ligt misschien wat hoger dan op andere plekken maar is het zeker waard.

Datum van bezoek: juli 2019
23 augustus 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Ten eerste trekt de plek je aan, het ziet er authentiek uit, leuke setting aan het water.

Verse vis! Wij hebben inmiddels 3 keer hier gegeten en ze hebben ons elke keer heerlijk eten gegeven.

Het personeel is ook elke keer heel gastvriendelijk en behulpzaam geweest.

Love this place!!

Datum van bezoek: augustus 2018
20 juni 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Heerlijk gegeten. Wij houden van vers en goed Grieks eten. De aubergine salade is hier nog echt zo als het hoort (zonder mayonaise) heerlijke dag verse vis gegeten. Personeel was erg vriendelijk en lokte ons niet naar binnen. Prachtig genoten van de zonsondergang. Prijs kwaliteit ook erg goed

Datum van bezoek: juni 2018
23 augustus 2016 beoordeeld

Lekker Griekse hapjes (meze) zowel warm als koud. Lokale dranken en lekkere huiswijn. Vriendelijke bediening en gezellige sfeer.

Datum van bezoek: juni 2016

Reizigers die Kioski fish / cocktail / sushi bekeken, bekeken ook

Piskopiano, Chersonissos

Chersonissos, Heraklion Prefecture

Koutouloufari, Chersonissos

In Kioski fish / cocktail / sushi geweest? Deel je ervaringen!