“Top!”

Keukens: Steakhouse
Dineropties: Na sluitingstijd, Ontbijt, Reserveringen
Dineropties: Na sluitingstijd, Ontbijt, Reserveringen
4 weken geleden beoordeeld

Super familiebedrijf. Vriendelijk en hardwerkend personeel. Goeie sfeer. Heerlijk eten! De gyros is echt een aanrader! Geweldig die gegrilde kip en varken aan het spit op het terras!

6 september 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Heerlijk en op een mooie locatie gegeten, fijn personeel
Lekker rustig gezeten ook!
Zalm en lamsvlees zijn echte aanraders!

1 september 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

4e keer dat wij hier komen, tijdens 3 vakanties op Kreta, en elke keer lekker gegeten tegen een redelijke prijs (8-25e voor een hoofdgerecht). Vriendelijk personeel en relaxte sfeer. Daarnaast ook goede WiFi :) Zeker aan te bevelen.

18 augustus 2019 beoordeeld

Elke keer dat we gingen uiteten zijn we hier geweest. Super vriendelijk personeel en heel lekker eten. Als je van vlees houdt moet je hier echt zijn geweest. Vandaag is onze laatste dag, die gaan we zeker afsluiten bij No Name !!

Datum van bezoek: augustus 2019
5 mei 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Kwaliteit van het eten is echt goed. Op zaterdag en zondag serveren ze, buiten de kaart om, voortreffelijke lam en kip. Deze worden indirect gegaard/gerookt door een vuurtje. Geweldig lekker! Ook erg vriendelijke bediening.

Datum van bezoek: mei 2019
M3600PI_, Διευθυντής van No Name - Restaurant, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 30 mei 2019

Thanks for your comment and we hope to see you again

Reizigers die No Name - Restaurant bekeken, bekeken ook

Koutouloufari, Chersonissos

Chersonissos, Heraklion Prefecture

In No Name - Restaurant geweest? Deel je ervaringen!