“Uitstekend restaurant!”

Keukens: Steakhouse
Dineropties: Ontbijt, Na sluitingstijd, Reserveringen
Dineropties: Ontbijt, Na sluitingstijd, Reserveringen
30 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Een prachtig restaurant met een hele gemoedelijke, gezellige sfeer waar je heerlijk kunt eten! Het personeel is zeer attent en klantvriendelijk. Echt een aanrader, voor zowel vrienden en stellen als gezinnen.

25 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

we zijn hier tijdens onze vakantie 2 geweest. Onze kids (5 en 7) vonden het hier geweldig door de gave binnenspeeltuin. Wij als ouders vonden het hier geweldig door het heerlijke eten, vriendelijke service! Een aanrader is het dagmenu uit de bbq!

20 september 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Wat hebben wij hier wat uurtjes doorgebracht. Ik zeg bewust uurtjes, want die vliegen voorbij! Fantastische sfeer, heerlijk eten en super bediening. Het is echt een familiebedrijf. Ze hebben hart voor de zaak en dat is te merken. Heel vriendelijk en toegankelijk. Wij zijn in september 2016 voor het eerst geweest en in september 2017 weer. Bijna elke dag zowieso even een drankje en zeker 2 x per week daar gegeten. Het is ons stamcafe geworden! In 2018 gaan wij er absoluut weer heen! Ik raad iedereen aan om er heen te gaan en vooral even een praatje te maken met het personeel. Voor ons de beste plek om te relaxen.

20 september 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Wij zijn nu in september 2016 op vakantie in Chersonissos geweest en in 2017 weer. Wij hebben hier iedere dag gezeten! Het is een geweldig familie restaurant. De beniening is uitstekend en het eten en drinken net zo ! Het is een top sfeer daar. We hebben daar uren doorgebracht. In 1 woord: GEWELDIG !!!

10 september 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Goede service en leuke setting. Perfect voor een avondje rustig drinken met een lekkere shisha. Vele lekkere smaakjes. Perfecte prijskwaliteit.

Reizigers die No Name - Restaurant bekeken, bekeken ook

Chersonissos, Heraklion Prefecture

In No Name - Restaurant geweest? Deel je ervaringen!