“Even verkoeling met een natje en een droogje.”
Beoordeling van Pietra Snack Bar Cafe

Pietra Snack Bar Cafe
Geclassificeerd als nr. 104 van 262 Restaurants in Chersonissos
Keukens: Fastfood
Dineropties: Na sluitingstijd, Ontbijt
Dineropties: Na sluitingstijd, Ontbijt
8 juli 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Wij een dagje naar Chersonissos. Rond het middag uur op pad gegaan. Een zeer levendige straat met heel veel winkels voor elk wat wils. Na een tijdje rondgelopen te hebben vonden we het wel tijd voor iets te drinken. Op dat moment liepen we langs deze Griekse Taverne. Tafel gevonden en plaatsgenomen. Was er lekker verkoelend door de diverse ventilatoren. Na de menukaart te hebben bekeken, viel ons oog op de snack kaart. Kroketten, frikandellen, etc. etc.
Dus wij konden op dat moment de verleiding niet weerstaan. Alle drie een broodje kroket. Eigenlijk On-Grieks maar wel lekker. Smaakte lekker met een beetje mosterd. En dat lekker met een glas frisdrank. Gewoon lekker genoten. Knapte we ook zeer zeker van op.
Ook niet onbelangrijk en mag ook wel eens vermeld worden. Een zeer schoon toilet. Kon ook niet anders. Je moest ook een sleutel ophalen alvorens je überhaupt gebruik kon maken van dit toilet. Dus van ons een dikke +++++plus voor deze Taverne.

2 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Lekkere koffie en koekjes in een leuke winkel straat in gerso. Ze hebben hier mooie thee glazen en veel keuze aan drinken

22 oktober 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

We hebben hier eigenlijk alleen desserts genomen en daar kom je zeker voor terug, prima crêpes!!!
Bediening was zeer vriendelijk, net als de prijzen.
Van buiten bezien ga je hier niet snel naar binnen. Locatie is vrij klein en erg benauwd en we hebben geen toilet kunnen ontdekken.

25 september 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Komen hier hier al 20 jaar super gezellig. Senseo koffie frikandellen kroket kun je er eten een lekkere friettent

28 april 2016 beoordeeld

Wij bezochten dit cafeetje per toeval, omdat dit het dichtste bij ons hotel lag. Daarmee hadden we wel goed gegokt, want de bediening was erg vriendelijk . We zijn er nog enkele keren terug gegaan, een rustpunt in het drukke Chersonissos.

Reizigers die Pietra Snack Bar Cafe bekeken, bekeken ook

Chersonissos, Heraklion Prefecture

In Pietra Snack Bar Cafe geweest? Deel je ervaringen!