18 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Wij hebben een heerlijke vakantie gehad.
Het resort heeft 2 buffetrestaurants en 4 thema restaurants. Vooral de thema restaurants hebben een uitstekende kwaliteit. De buffetrestaurants zijn goed.
De kamers zijn ruim, maar onze kamer met zeezicht kon wel wat vernieuwing gebruiken. Het is allemaal schoon en keurig, maar de inrichting is achterhaald.
Fijn personeel, keurig onderhouden buitenruimtes.
Wij zouden zo weer terug gaan.

Verbleef: mei 2018, reisde met een partner
Creta_Maris, Marketing & PR Manager van Creta Maris Beach Resort, reageerde op deze beoordelingGereageerd 21 mei 2018

Dear Guest,

Thank you very much for the time you dedicated to write this review about your stay at Creta Maris! We are glad to read that we met your expectations and succeeded to provide you a memorable time in Crete.

As concerns your comment about the rooms, please allow us to clarify that all our rooms except from the Special Offer Room have been renovated. We mention this information in all our brochures, in order to avoid misunderstandings with our guests, while we urge our guests that have any concerns during their stay to contact our Guest Service team, so to offer them the best possible holidays’ experience.

Really, hope to have the chance to welcome you again and provide our best services!

17 mei 2018 beoordeeld

Schitterende vakantie gehad in dit luxe resort, waar het voltallige personeel maar 1 doel voor ogen heeft , nl. hun gasten verwennen.Het bagagepersoneel, de mensen van de receptie,guestrelations (Nikoleta !),de obers (Albert in het hoofdrestaurant!!), de barmannen in de 'Romantic Bar', personeel van de diverse poolbars (Maria!) ,het opnetpersoneel... allen zetten zich super in voor het welzijn van de gasten , en met de glimlach!Het eten in het 'mainrestaurant Almyra' is afwissend en van zeer goeie kwaliteit. En de themarestaurants (Estia, Cochlias, Pithos en Platia zijn alle 4 een duidelijke meerwaarde.Moeilijk te zeggen welk er het beste is... dus alle 4 proberen is de enige manier om er achter te komen.Ook de geserveerde dranken & cocktails behoren tot de beste die we in Griekenland reeds mochten proeven. Animatie team is aanwezig maar niet storend,het aanbod is vrijblijvend & gevarieerd. Het zeer groot domein is prachtig en heeft als voordeel dat het nergens als super druk aanvoelt.Overal is er wel een plaatsje vrij ..in de zon of schaduw, aan de vele zwembaden of het kleine maar leuke strand. Onze kamer was basic, proper en ruim genoeg. Goeie bedden alvast !Ja, dit hotel is zeker voor herhaling vatbaar. Voor een Griekse vakantie, prijs/kwaliteit een top hotel.

Kamertip: Wil je dicht bij het gebeuren zijn kies een kamer in of rond het hoofdgebouw. Lig je liever wat rustiger vraag een kamer verderop.
  • Verbleef: mei 2018, reisde met een partner
Creta_Maris, Marketing & PR Manager van Creta Maris Beach Resort, reageerde op deze beoordelingGereageerd 18 mei 2018

Dear Guest,

Thank you very much for your wonderful review! We are delighted to read that we exceed your expectations, during your stay at Creta Maris Beach Resort. We would also like to thankyou for your comments and the kind words written.

We are looking forward to welcoming you again in the near future and offering another memorable holidays’ experience!

Marketing & PR Manager
Creta Maris Beach Resort, Hersonissos, Crete

13 mei 2018 beoordeeld

Dit is een enorm groot en mooi hotel, zeer goed onderhouden, en voor ieder wat wils. Het centrale zwembad was voor ons wat te druk, met name door de vele kinderen die op het ogenblik van ons bezoek aanwezig waren (wat we overigens niet hadden verwacht, gezien er niet zo heel veel voorzieningen waren voor kinderen). Geen probleem, aan de overkant van de straat zette het terrein zich voort, en daar was het een pak rustiger om te vertoeven. Het eten in Creta Maris was verrukkelijk, zeer veel keuze. Wat wij iets minder vonden was het entertainment 's avonds, voor zo'n hotel had dit toch wel wat professioneler gekund. De avond met de Griekse dansers was daarnaast wel top.

Samengevat, dit hotel is ons zeer goed bevallen en wat ons betreft een absolute aanrader!

Kamertip: mensen die moeilijk te been zijn geven dit best vooraf aan, gezien er heel veel trapjes zijn
  • Verbleef: mei 2018, reisde met een partner
Creta_Maris, Marketing & PR Manager van Creta Maris Beach Resort, reageerde op deze beoordelingGereageerd 14 mei 2018

Dear Guest,

Thank you very much for your review and the comments written! We are glad that you enjoyed your stay with us, at Creta Maris Beach Resort, while we will be delighted to have the chance to welcome you again in your next trip to Crete!

Marketing & PR Manager
Creta Maris Beach Resort, Hersonissos, Crete

6 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Goed geregeld, alles klopt, lekker eten, aardige bediening. Kortom, een superverblijf. Verschillende thema restaurants met goed en lekker eten. Mooi en schoon strand met gratis bedjes en parasol. Twee strandbarretjes, goed geregeld en lekkere drankjes. Zwembaden keurig, receptie zeer kundig en behulpzaam. Je loopt ook zo het dorp in. Kortom, een superverblijf

Verbleef: mei 2018, reisde met familie
Creta_Maris, Marketing & PR Manager van Creta Maris Beach Resort, reageerde op deze beoordelingGereageerd 7 mei 2018

Dear Guest,

Thank you very much for your review! We are gald to read that we met your expectations during your stay at Creta Maris Beach Resort.

We are looking forward to accommodating you again in the near future and offering our best services!

30 november 2017 beoordeeld

Creta Maris werd in laatste instantie geboekt maar was een zeer aangename verrassing. Een zeer mooie omgeving, verzorgde en ruime kamers, uitgebreide voedingskeuze in de verschillende restaurants, vriendelijke bediening. Zeer goede sportaccomodatie en ondanks de uitgestrektheid en groot aantal gasten, toch een zeer rustige en ontspannen hotelomgeving. Een aanrader.

• Verbleef: augustus 2017, reisde met een partner
Creta_Maris, Marketing & PR Manager van Creta Maris Beach Resort, reageerde op deze beoordelingGereageerd 1 december 2017

Dear Guest,

Thank you for dedicating time to write this review. We are glad to read that we met your expectations during your stay at Creta Maris Beach Resort.

We are looking forward to welcoming you again at our resort in your next trip to Crete and offering our best services!