“Wil je heerlijk eten en tradioneel”
Beoordeling van Ta Petrina

Ta Petrina
Geclassificeerd als nr. 80 van 262 Restaurants in Chersonissos
Keukens: Grieks
Dineropties: Na sluitingstijd, Reserveringen
Dineropties: Na sluitingstijd, Reserveringen
30 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Hier kun je heerlijk eten.
Heel traditioneel en hele gastvrije service. Het is een familie bedrijf. Ze bakken vanuit een steenoven.
Wij hadden de lams vlees en mousaka. Deze kwamen van de specialiteiten kaart. En samen met de warme eigen gemaakte fetakaas was dit een delicatesse.

17 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Zeer vriendelijke bediening, lekker eten homemade limonade, lekker Grieks bier. Zeer mooie, koele terras onder het groen.

13 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Zeer vriendelijke familie
Alleen maar hele lekkere traditionele Griekse gerechten
Een pareltje van het dorpje
Mooie omgeving (fruitbomen)
Goedkoop en heel lekker

12 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Na een souvenir gekocht te hebben in een winkeltje in oud Hersonisos werden we geadviseerd om bij Ta Peterina te gaan eten. Dit was een goede geste. Via een paar smalle straatjes kwamen we bij een idilisch terras waar een vriendelijke gastvrouw ons welkom heette. We werden meegenomen naar de houtoven waar de traditionele gerechten in bereid worden. Na een tafel uitgezocht te hebben kregen we water aangeboden. Met brood en olijvenpasta voor. Verder volgden heerlijke voorgerechten. Niet lang daarna 2 voortreffelijke hoofdgerechten. Vers fruit en eigengebakken cake met raki na. We hebben een zeer aangename laatste avond in Hersonisos beleeft. Complimenten aan deze hartelijke familie.

30 april 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Bijzonder gastvrij ontvangen. Eenvoudig Grieks eten besteld. Het was zeer smaakvol. Wel viel er pardoes een Citroen uit de boom... wat we wel amusant vonden. Gelukkig geen scherven of schade,

Reizigers die Ta Petrina bekeken, bekeken ook

Piskopiano, Chersonissos

Koutouloufari, Chersonissos

In Ta Petrina geweest? Deel je ervaringen!