“Lekker eten en supervriendelijke bediening”
Beoordeling van Aphrodite Restaurant

Aphrodite Restaurant
Geclassificeerd als nr. 121 van 270 Restaurants in Chersonissos
Keukens: Grieks
Dineropties: Ontbijt, Na sluitingstijd
Dineropties: Ontbijt, Na sluitingstijd
4 weken geleden beoordeeld via mobiele applicatie

We zijn verschillende keren hier wezen eten en steeds weer blij verrast door de vriendelijkheid, snelheid en accuratesse van de bediening. Eigenlijk onvoorstelbaar dat je na inmiddels al weer 5 maanden in het seizoen van 7 dagen per week werken nog steeds met zoveel enthousiasme je werk kunt doen!
Het eten is steeds weer erg lekker en daarna wat fruit en Raki van het huis, top!

Datum van bezoek: september 2019

30 augustus 2019 beoordeeld

Tijdens onze vakantie in Kreta, bezochten we ook even Chersonisos waar we jaren geleden verbleven.
Na wat shoppen in de aangename straatjes zochten we een plaatsje aan het water om te Lunchen.
Al vrij snel was ons oog gevallen op deze aangename plek.
We bestelde een paar starters en dan de Giouvetsi... Deze was gewoonweg heerlijk.
Als je dan ook nog eens blij wordt van de rekening, dan is dit echt een aanrader...

Datum van bezoek: augustus 2019
9 juni 2019 beoordeeld

Drie jaar geleden aan het einde van het seizoen. Zochten wij een restaurant aan het water die open was. Uiteindelijk kwamen wij aan bij deze restaurant. Gerund door vader en dochter. Na een paar woordjes Grieks en verteld welk eten ik lekker vind. Stonden er grote borden met al mijn favoriete Griekse gerechten op tafel. Na het eten mochten we op de foto met vader en dochter. Drie jaar later liepen we langs. De eigenaren herinnerde ons nog. Gezellig een praatje gemaakt en toonde interesse. Wij komen zeker weer terug naar deze restaurant. Eten bij Aphrodite is echt Kali orexi! Sagapo Aphrodite!

Datum van bezoek: mei 2019
9 mei 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Zojuist heerlijk gegeten bij deze zaak. Prima in orde. Leuk restaurant met zeer vriendelijke mensen. Mooi zeezicht.

Datum van bezoek: mei 2019
27 november 2018 beoordeeld

lekker eten, schappelijke prijzen ! vriendelijke bediening.veel keuze uit het menu.gezellig eten aan de zeekant.

Datum van bezoek: september 2018

Reizigers die Aphrodite Restaurant bekeken, bekeken ook

Piskopiano, Chersonissos

Chersonissos, Heraklion Prefecture

Koutouloufari, Chersonissos

In Aphrodite Restaurant geweest? Deel je ervaringen!