“Heerlijk eten bij restaurant Myrtios”
Beoordeling van Myrtios Restaurant

Myrtios Restaurant
Geclassificeerd als nr. 71 van 262 Restaurants in Chersonissos
Keukens: Frans, Grieks, Italiaans
Geschikt voor: Lokale keuken
Dineropties: Ontbijt, Na sluitingstijd, Reserveringen
31 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Het eten bij Myrtios is geweldig! Heerlijke verse ingrediënten, fantastische echte Griekse gerechten. Alles vers, van de beste kwaliteit. Een leuke plek om te eten, waar alles fantastisch smaakt!!

Myrtios R, Manager van Myrtios Restaurant, reageerde op deze beoordelingGereageerd 3 juni 2018

thanks so much !!

14 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Gisteren heerlijk gegeten met mijn gezin, voor mijn dochter een heerlijke pizza uit de oven. Mijn zus een souvlaki, een antikristo lam en ondergetekende pork van de antikristo.

Wat een smaaksensatie van de antikristo

Een echte aanrader, alles vers en de bediening was top. Raki met een toetje om alles af te blussen. We hebben fantastisch genoten.

Thanks so much !!

10 mei 2018 beoordeeld

Het eten werd vers bereid en dat merkte je aan de kwaliteit ervan. Heel erg lekkere recepten. De Griekse salade is heerlijk.
Het personeel is heel vriendelijk en maakt ook gezellig een praatje.
De Griekse gastvrijheid is hier ook aanwezig. Bij het vragen van de rekening krijg je altijd een klein dessert of fruit met een shotje Raki.

Myrtios R, Manager van Myrtios Restaurant, reageerde op deze beoordelingGereageerd 8 juni 2018

Thanks for the nice comment, we do all our best to make your stay great and have the best Greek food and beverage

8 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Myrtios is toch 1 van de restaurants die hier toch al meer dan 20 jaar gevestigd is en heeft uiteraard een goede naam...
Bezoeken van Myrtios is voor mij een beeld van herkenning ... what you see is what you get ;))

Wil je nu op je crocks heen met diamanten nepstenen aan je vingers of met naaldhakken en of klompen ze zullen je altijd eerlijk bedienen !!

En dat is wel een punt soms zie je restaurants die een bepaalde cultuur hebben van zogenaamde wannabeeee’s
Maar hier zit iedereen lekker door elkaar en wat belangrijk is voor mij veel locals...

Immers locals zijn een teken aan de wand, uiteraard duik ik altijd t toilet in met zwemvliezen en duikbril om te kijken of t schoon is ;)) Een dikke 10 hiervoor ;))

Dan betekent dat t keukengedeelte ook netjes en proper is ;)) fan duik ik liever in de keuken dan t toilet om te zien wat voor heerlijkheden ze nu weer hebben ...

T water loopt me rond de mond, als je me vraagt een aanbeveling yes !!!!!

Dus duik ik met vrienden meteen t terras op ik heb honger gekregen ;))

Een cijfer ? 9,5 ;))

Greetz, @nne

30 april 2018 beoordeeld

We zijn hier al een paar jaar achter elkaar geweest en het blijft een heerlijk restaurant
super aardige mensen en heerlijk eten voor een mooie prijs op een mooie locatie!

Reizigers die Myrtios Restaurant bekeken, bekeken ook

Chersonissos, Heraklion Prefecture

In Myrtios Restaurant geweest? Deel je ervaringen!