“De beste Sudjoukakia!!”

Geschikt voor: Gezinnen met kinderen, Grote groepen, Romantisch, Lokale keuken
Dineropties: Lunch, Na sluitingstijd, Diner, Ontbijt, Bezorgen, Reserveringen
14 september 2019 beoordeeld

Na 13 jaar weer in Kreta, toen met mijn vrienden nu met
mijn vrouw. Ik wist al wat ik wilde eten! De lekkerste Sudjoukakia die er is, al meerdere Griekse restaurants geprobeerd, maar Mythos is en blijft de beste!! Daarnaast een heerlijke rustige sfeer en een vriendelijke bediening! Wij komen zeker nog eens terug in de toekomst!

Datum van bezoek: september 2019

5 september 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Via TripAdvisor hier terecht gekomen. Het eten was lekker en de bediening was ontzettend vriendelijk. Ook de prijzen zijn alleszins schappelijk.

Datum van bezoek: september 2019
4 september 2019 beoordeeld

Heerlijk traditioneel eten. Zowel vis als vlees. En na een heerlijk diner krijg je een super lekker toetje... En nee dat hoef je niet te betalen. De bediening is erg vriendelijk.

Datum van bezoek: juli 2019
28 augustus 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Na 19 jaar weer terug in Chersonissos.
Toch ff kijken of Mythos nog steeds bestaat....en jawel, zelfde eigenaars, zelfde klantvriendelijkheid.
Het eten is heerlijk en voor een goede prijs. Uzo vooraf en fruit en uzo achteraf.
Hou van de Griekse hartelijkheid.
Wellicht tot de volgende keer Mythos...bedankt

Datum van bezoek: augustus 2019
16 augustus 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Mijn vriend en ik waren 21 dagen naar Kreta waarvan we 17 dagen hier gegeten hebben. Normaal houden we van allerlei restaurantjes bezoeken, maar we vonden het hier zo gezellig. Je krijgt echt een band met het personeel en het eten is superlekker! Zeebaars en Mousaka een aanrader. Heerlijk toetje van het huis gekregen!

Datum van bezoek: september 2018

Reizigers die Mythos bekeken, bekeken ook

Koutouloufari, Chersonissos

In Mythos geweest? Deel je ervaringen!