andere reizigers hebben deze accommodatie geboekt

Beoordeling van Villa Carobee

Beschikbaarheid
Boekingsaanvraag doen
Inlichtingen vragen
Deze accommodatie is niet beschikbaar op deze data.
Alle beschikbare vakantiewoningen weergeven

Niveau 5 bijdrager
49 beoordelingen
6 hotelbeoordelingen
common_n_hotel_reviews_1bd8 16 nuttige stemmen
“Big Beother is watching you”
Beoordeeld op 1 september 2017 voor een verblijf in september 2017

Bij aankomst konden we de lokatie niet gemakkelijk vinden ondanks onze goede navigatie en de heer was dan ook wat geerriteerd en had in eerste instantie wat problemen ermee om ons op te halen op de plek waar wij stonden. Dit bleek uiteindelijk 3 minuten van het huis te zijn.

De berg die je op moet om er te komen met 6 personen incl koffers schreeuwt om een 4x4 of twee kleine auto's.
En de strip ( uitgaansgebied) is te voet zeker driekwartier lopen, dus houdt rekening met extra taxikosten. Ook was de heer erg gefocust op t geld voor de huur van het huis en beloofde ons nog het eea te vertellen qua omgeving. Niet meer gezien de eerste paar dagen.
Een 2e set sleutels van de poort en huis heeft ook 4 dagen geduurd voordat wij die hadden en dus moet je er s nachts uit om de poort open te doen voor de kids na het stappen.

Er word gesproken over 3 badkamers wij tellen er maar twee?!
Badkamer begane grond ziet er netjes uit alleen heeft t geen douche en je moet je in bad douchen zonder douche stang. Het bad oogt verouderd met een rare jetstream.

Douche 1e verdieping is heel klein ( een soort gasten douche) en alles is zeiknat na het douchen en je loopt dus op natte voeten door de woonkamer op een spekgladde vloer de trap naar boven om je daar aan te kleden.

Bbq plek bevind zich voor het huis,.. weg bij de gezelligheid en nodigt niet uit om eens flink uit te pakken met bbqen. Daarbij was hij vies bij aankomst.

Overal hangen camera's om het huis: direct gericht op het zwembad, op de ontbijtplek en dat geeft je geen gevoel van privacy maar wel een "veilig" gevoel.

Het huis is voor 6 personen en dan zijn er maar 4 ligbedden bij het zwembad en in de woonkamer een bankje en een stoel?

Meerdere malen geen warm water aanwezig en je mag zelf de vuilnis naar beneden brengen.

Qua handdoeken is het ook exact afgepast op het aantal personen en moet jezelf dus veel wassen om wat schoons te hebben om je af te drogen.

Pluspunten:
Goede WiFi
Bedden zijn niet extreem hard maar het zijn geen boxsprings ofzo!
Uitzicht is fantastisch.
Hoog in de bergen dus rustig.
Keuken is van alle gemakken voorzien.

Was dit een nuttige beoordeling? Ja

Reizigers zijn enthousiast over deze hotels in Chersonissos

Voer reisdata in voor nauwkeurigere prijzen
2 gasten
Volwassenen2
Kinderen0
Pas toe
Bezit je een vakantiewoning? Laat deze hier vermelden.
Extra inkomsten
Eenvoudig te beheren