Beoordeeld op 7 februari 2020

Echt een top hotel! Het is een hotel waar je niets tekort komt! Je voelt je hier echt gast! Personeel allemaal super vriendelijk. We hadden priviliged geboekt en geen spijt van gehad, al is het alleen maar om gebruik te maken van het Bloved restaurant! Echt geweldig! Wat een lieve mensen werken daar! Luis en Abel super bedankt voor jullie gastvrijheid!
We kijken uit naar onze volgende vakantie in dit prachtige hotel!

Datum van verblijf: januari 2020
Beoordeeld op 15 januari 2020 via mobiele applicatie

We zijn hier een week geweest. Mooi resort met heel veel gevoel voor esthetiek aangelegd. Schitterende loopbrug door de mangrove leidt de gasten naar zwembad en strand. Kamers, bedden, service, maaltijden, allemaal goed. Animatie voor wie wil. En Rosa van het team is een echte topper!

We vonden wel dat t hotel afgelegen ligt, voor alles moet je een taxi nemen en even naar een stadje is er niet bij. Wij misten dat wel. Maar dat wisten we van tevoren. De Wifi was niet stabiel, soms viel deze lang weg. Verder is het een all inclusive resort maar loop je de hele dag met een stapel pesos voor alle fooien voor het personeel. De mensen zijn ervan afhankelijk en bijzonder vriendelijk dus we gaven gul maar het irriteerde ons wel. We gaven in t hotel zo’n 700-800 pesos per dag aan fooien met ons gezin. Liever hadden we bijv 50-100 euro pp meer betaald tbv het personeel zodat we niet de hele dag hoeven te tippen.

Datum van verblijf: januari 2020
Beoordeeld op 8 januari 2020 via mobiele applicatie

Geweldig hotel. Spa ziet er geweldig mooi en verzorgd uit. Massage gedeelte ook fantastisch. Mogelijkheid om te sporten. Personeel super vriendelijk. Resort op zich is prachtig ook de flora en fauna. Strand gelijk aan het resort. Veel verschillende mogelijkheden om te eten. Eten is ook zeer goed. Een echte aanrader.

Datum van verblijf: september 2019
Beoordeeld op 25 november 2019 via mobiele applicatie

Mooi hotel met zeer goede eetgelegenheid, we hebben positieve ervaring met de service van het hotel, mooie en schone kamer, bed was aan de zachte kant. Helaas geen voorzieningen om kleren te kunnen drogen op het balkon.

Datum van verblijf: november 2019
Catalonia_Caribbean, General Manager van Hotel Catalonia Royal Tulum, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 26 november 2019

Dear Wilco,

What a pleasure to receive your opinion, you always allow us to know areas of opportunity or share suggestions that improve the experience, thank you very much for sharing, of course we will take your opinion into account, it will surely be a good addition to the rooms.

We appreciate your preference and hope you come back soon.

Best regards.

Beoordeeld op 7 oktober 2019

Veel voorzieningen en mogelijkheden, unieke locatie, mooie kamer, goede en vriendelijke service, uitzonderlijke en gevarieerde maaltijden met thema-restaurants (Oosters, Mexiaans, Italiaans, enz). Beslist voor herhaling vatbaar.

Datum van verblijf: september 2019
Catalonia_Caribbean, General Manager van Hotel Catalonia Royal Tulum, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 10 oktober 2019

Dear Nestor,

Nothing would give us more pleasure than be your choice to enjoy the Riviera Maya once again, thank you very much for sharing and pointing out the areas you enjoyed the most. We hope you can return soon, here or to any of our sister hotels, it will always be a pleasure to receive you again.

Best regards,