TripAdvisor
Plaatsen
Inbox
Zoeken
Beoordeeld op 2 juni 2019 via mobiele applicatie

Geweldige vakantie gehad samen met mijn man. Alles vonden we mooi! Strand, bediening, eten, zwembad, Spa ezv. We hadden een premium kamer dat extra groot was met een balkon. Elke dag goedgevulde minibar. Bloved restaurant aan strand was ons favoriet. Wat het resort ook had dat zijn schattige aapjes, je kan ze aaien.
Steakhouse is ook een aanrader. Ik kan er veel over schrijven maar pas als je er bent geweest en met je eigen ogen hebt zien begrijp je wat ik bedoel. Een goed 5*resort. Zeer tevreden. Dankjewel!

Datum van verblijf: juni 2019
Catalonia_Caribbean, Director General van Hotel Catalonia Royal Tulum, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 8 juli 2019

Dear Katerina,

I am glad to read that you had a relaxing stay with us and that you enjoyed our beautiful beach retreat! At Catalonia Royal Tulum we always work really hard to meet your needs and expectations so it is nice to see that you also enjoyed the friendliness of our amazing staff, who are definitely the heart of our hotel. Thank you for sharing your words and we look forward to welcoming you again soon.

Warm regards,

Beoordeeld op 3 december 2018

Heel mooi hotel , lekker eten en leuk dat er een sapjesbar op het strand is, na een paar dagen is het terras vd kamer geen must meer , altijd de neusbeertjes erop en ingesloten door de mangrove , enige nadeel , nergens geen bar in de koelte te vinden , s’av na het eten alleen buiten of in de bar met open ramen , geen airco dus volledige overbeten dan , enige plaats in koelte is je kamer dan

Datum van verblijf: juli 2018
Catalonia_Caribbean, Director General van Hotel Catalonia Royal Tulum, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 12 december 2018

Dear guest,

Thank you for taking the time to rate the service received during your visit, we are happy to know that we meet your expectations. We would be happy to serve you again, I hope you come back soon.

General Manager.

Beoordeeld op 6 oktober 2018 via mobiele applicatie

Hartelijk ontvangen! Erg vriendelijk personeel, zowel het animatie team als de obers. Genoeg vermaak en het uitzicht op het strand is adembenemend, gewoonweg een bezoekje aan een paradijs! Elke dag een fijne wandeling maken vanuit je kamer door het margrovebos naar het strand of een van de restaurants!! (Goed voor de extra kilo’s die je erbij eet hier )
Er is genoeg keus uit eten. Voor een ieder is er wat. Wij vonden het allemaal erg lekker, het is maar net waar je voorkeur naar uit gaat.
Speciaal bedankje voor Aida (ontbijt), Carlitos (steakhouse), Antonio (lobby), George (lobby) die onze vakantie nog fijner en leuker hebben gemaakt.

Datum van verblijf: september 2018
Catalonia_Caribbean, Director General van Hotel Catalonia Royal Tulum, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 6 oktober 2018

Dear Juanita,

My warmest thanks for your fantastic and kind comment, we are very grateful to hear that you had a pleasant and gratifying experience with us. We'll be waiting for you for your next trip, it will be our pleasure to welcome and pamper you once again.

Beoordeeld op 3 oktober 2018

Wij gingen voor de eerste keer naar Mexico en hebben lang getwijfeld over de keuze van het hotel. Uiteindelijk dit hotel gekozen en achteraf zeer tevreden over onze keuze!
Wij zijn reeds naar top hotels in Dominicaanse Republiek, Turkije, Egypte, Italië, Marokko,... geweest waar we de keuze van hotel veel gemakkelijker vonden.

Pluspunten van dit hotel:
* Zeer groene omgeving met schattige aapjes.
* Zeer lekker eten!! Het buffet restaurant s'avonds was minder spectaculair dan andere hotels die wij gedaan hebben, maar er lag altijd wel iets lekkers. De à la carte restaurants waren echter veel beter en van zeer hoog niveau! Je mag zoveel gaan als je wil. Wij vonden ze één voor één zeer lekker en de moeite waard (tapas restaurant, Aziatisch, Italiaans, Mexicaans en Grill)! Het ontbijt in het buffetrestaurant was wel subliem (zelfs met pannenkoeken, chocolade fontein, wafels,..! Over de middag kon je kiezen tussen het buffetrestaurant aan de zee of een à la carte restaurant naast de bar bij het zwembad. Allebei zeer lekker.
* Kamers waren basic maar zeer proper, grote en mooie douche, elke dag een verrassing van de poetsvrouwen van een figuurtje in lakens op het bed. Gratis minibar. Badjassen en slippers.
* Gratis wifi in het volledige hotel (zonder wachtwoord en goede verbinding)
* Super vriendelijk personeel. Je mag fooien geven maar ze zijn niet vriendelijker omdat je dit doet..
* Dranken: allemaal internationale dranken (Martini, Aperol, Red label whiskey, ...) de duurdere merken zijn wel enkel voor de privileged gasten. Bar op het strand met verse sapjes, heel lekker! Bediening aan het zwembad met drank.
* Niet super veel animatie. Overdag wat spelletjes en s'avonds altijd een show maar zijn niet spectaculair. Extra animatie team voor de Italianen. Veel Italiaanse, Amerikaanse en Engelse gasten in het hotel.

Wij hebben niet echt negatieve punten over het hotel. We vonden het hotel op het eerste zicht wel iets ouder maar dit vergeet je snel door de goede service en het lekkere eten. Het zwembad was niet super proper. En er wordt ook sterk op aangedrongen om bij te betalen voor een upgrade naar privileged. Het was 300€ voor één week. Hiervoor heb je een mooiere kamer die beter gelegen is, toegang tot een extra restaurant op het strand waar je de hele dag kan eten, betere dranken, mooiere bedjes op het strand,... De moeite waard voor wie meer luxe wil. Wij hebben lang getwijfeld maar dit uiteindelijk niet gedaan en wij vonden het hotel toch super goed! Wij hadden bij het boeken wel geen rekening gehouden met de ligging. Tulum is iets verder gelegen en wij hebben dus vaak lang in de bus gezeten (luchthaven, stadje playa del carmen 25 min. , voor de excursies werden wij opgehaald met een klein busje om dan na een 30 min op een grote bus te stappen).

Wij zouden zeker terug gaan naar dit hotel! Goede prijs kwaliteit verhouding! Geen hotel voor mensen die een actieve reis willen. Wel ideaal voor mensen die houden van rust, service, groene omgeving en lekker eten!

Kamertip: Kamer zo dicht mogelijk bij zwembad. Anders 'ver' naar het strand.
Datum van verblijf: september 2018
Catalonia_Caribbean, Director General van Hotel Catalonia Royal Tulum, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 3 oktober 2018

Dear Joyce,

Thank you very much! Your positive and well-detailed opinion will help many future guests to choose Catalonia Royal Tulum as an option to enjoy the Mexican Caribbean. We love that our guests recognize the beautiful vegetation of our way to the beach from the lobby, without a doubt it is a worthy passage of photographs to share with the family. I will share your comment with all the departments that made your stay a success, for sure you will be encouraged to continue working with enthusiasm and love.

Thank you very much for having stayed with us.

General Manager.

Beoordeeld op 5 juni 2018

Het Catalonia Royal Tulum is een goed hotel, die de natuur samensmelt in een hotel. De hotelblokken zijn mooi geïntegreerd in de natuur, de toegangsweg naar het zwembad en de zee is leuk voorzien.
Mijn vrouw en ik kunnen niets negatief over dit hotel zeggen.

Datum van verblijf: mei 2018
Catalonia_Caribbean, Director General van Hotel Catalonia Royal Tulum, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 5 juni 2018

Dear guest,

We would like to thank you for choosing our resort as your host on your recent gateway to our destination. It was a pleasure having you and we appreciate that you have taken the time to share your experience with us. Hopefully, you could give us the opportunity to serve you again soon.

Warm regards,