Beoordeeld op 18 december 2019

Geweldig verlof gehad! Service is zeer goed, complex is enorm dus intern reeds veel te beleven. Kwaliteit van het eten en de drank is overeenkomstig de (hoge) verwachtingen. Aan mensen die reviews lezen om uit te maken of ze zouden gaan: prijs-kwaliteit is dit hotel top.

Datum van verblijf: december 2019
PalladiumRivieraMaya, Director de Relaciones con Clientes van TRS Yucatan Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 18 december 2019

Dear michaelarp,

Thank you for choosing TRS Yucatan Hotel as your vacation destination and for taking the time to share your impressions about your experience.

We are delighted to know that all your expectations were fully met, and we appreciate you recommending us.

It will be a pleasure to welcome you back in the future.

Lizeth Arratia

Beoordeeld op 17 november 2019 via mobiele applicatie

We waren erg onder de indruk van het volledige resort: van de ruime, nette en luxueuze kamers over het uiterst gastvrij personeel tot het kraakverse en hoogstaande culinaire aanbod (dat qua verfijning, variatie en smaak zeker de vergelijking met het betere restaurant bij ons kan doorstaan.) In een adults only all-in hotel uit het hogere segment zijn de verwachtingen natuurlijk hoog, en die worden wat ons betreft volledig ingelost.

Als TRS gast heb je ook toegang tot de andere, minder exclusieve hotels op het Palladium domein (omgekeerd uiteraard niet). Hier vind je eveneens goede restaurants die zeker de moeite waard zijn, maar als je daarna terugkeert naar TRS voelt het toch aan als thuiskomen. Alles is net dat beetje sjieker en omdat men de infrastructuur en staff er duidelijk overdimensioneert, heb je nooit een gevoel van drukte noch wachttijden van enige betekenis aan bars etc.

Minpunten: het eten tijdens dinershow Chic was wel origineel (eerder wat geforceerd), maar niet op het niveau van de andere à-la-carte restaurants. Ondanks security toch paar keer rare snuiters met vreemde koopwaar tegengekomen, doorgaans rond 18u aan bar Las Roccas. Bewegwijzering is niet perfect (en de Palladium app heeft vreemd genoeg geen kaart!).

Pluspunten: al de rest! Dikke pluim voor de volledige staff, die zich altijd en zonder uitzondering hartelijk en behulpzaam opstelde. Speciale dank aan villabutler Marcos die onze reservaties perfect regelde en ober Enrique die ons steeds helemaal welkom deed voelen met zijn hartelijkheid en excellente service in restaurant Helios.

Onze eerste keer in een TRS smaakt alvast naar meer!

Datum van verblijf: november 2019
PalladiumRivieraMaya, Director de Relaciones con Clientes van TRS Yucatan Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 19 november 2019

Dear timbZ3831BD,

We are delighted to know by your wonderful comment that your experience at TRS Yucatan Hotel really exceeded your expectations mainly due the level of service you received from our great staff members.

We also thank you for your sincere feedback regarding some areas of opportunity, we attach a great importance to your comments, and they are always taken with our maximum interest, so we can continue growing and improving.

It was a pleasure to have you staying with us, and I am thrilled that you departed with such fond memories. Your kind comments shall be shared with my team, particularly with Marcos and Enrique.

We are already looking forward to welcoming you once again, in order to have the opportunity to surpass all your expectations. We are always at your service in this your home.

Beoordeeld op 7 november 2019

Voor de 10de keer waren we in TRS (7x TRS Yucatan en 3x Trs Turquesa)

Bij deze willen we dan ook een speciale dank geven aan volgende personen:
** Felix Guevera : maître d hotel
** Santiago : waiter Restaurant Helios
** Irving : front desk operator TRS reception
** Butlers : Samuel , Raquel , Alexis and Mariana

Datum van verblijf: september 2019
PalladiumRivieraMaya, Director de Relaciones con Clientes van TRS Yucatan Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 8 november 2019

Dear guig0u02,

Thank you very much for sharing this excellent review about your recent travel experience at TRS Yucatan Hotel.

It was a true honor welcoming you and we are very proud to read the many names that set the tone for a wonderful experience in our paradise, starting with Felix, followed by Rene, Cosme and all the wonderful people that served you so well.

In TRS you have a permanent home, and we will be looking forward to welcoming you and offer you another excellent vacation once again.

Beoordeeld op 14 juni 2019

Wat een geweldig hotel. Het personeel doet zijn uiterste best om jou het gevoel te geven dat je een VIP bent. Alles staat in het teken om de gast het
ultieme vakantiegevoel te geven. Wij hadden een suite private pool en deze is meer dan aan te raden. Als ik een klein puntje van aandacht mag geven is een extra zonbed bij het zwembad want de ronde 2 persoons ligt in de schaduw. De kamer wordt elke dag meer dan grondig schoongemaakt. Bezoek ook zeker Chic, show en restaurant, een hele avond amusement en eten. Restaurants zijn geweldig. Ontbijt bij Helios of Capricio is elke dag weer anders en het personeel doet er alles aan om je dag goed te beginnen. De butler bij het gebouw staat van ‘s ochtends vroeg tot ‘s avonds laat voor je klaar. Ik noem geen namen want dan doe ik zeker personeelsleden te kort of vergeet ik iemand. Golfkarretjes rijden af en aan en je hoeft nooit langer dan 5 minuten te wachten. Al met al het beste hotel

Datum van verblijf: mei 2019
KeniaRodriguez, Director de Relaciones con Clientes van TRS Yucatan Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 21 juni 2019

Lieber 925Karin,

Ich möchte die Gelegenheit nutzen Ihnen zu Danken, dass Sie sich die Zeit genommen haben Ihre Erfahrungen im TRS Yucatan Hotel.

Wir freuen uns, dass Sie einen angenehmen Aufenthalt in unserem Hotel hatten. Hauptsächlich dank der Aufmerksamkeit unserer Mitarbeiter, die sich bemüht haben, Ihnen einen VIP-Service anzubieten.

Wir hoffen Sie bald wieder begrüssen zu dürfen.

Viele Grüsse,

Beoordeeld op 27 mei 2019 via mobiele applicatie

Dit resort is waarschijnlijk het beste aan de Rivièra Maya. De service is uitstekend, het hotel is top, uiterst proper, alle voorzieningen, mooie locatie in het midden van de natuur. Iedereen is er even vriendelijk en behulpzaam, van de tuinmannen tot de managers. Het eten is er fantastisch. Enorme keuze en meerdere a la carte restaurants die zeker een michelinster verdienen. Onze voorkeur blijft het Franse restaurant La Bohème. De captain Diego bedient op je wenken en zorgt dat alles perfect verloopt. De bediening is perfect en het eten verrukkelijk. Maar de andere restaurants zijn op zijn minst ook een aanrader. Kortom je moet hier geweest. Voor ons is het nu de zesde keer dat we hier zijn en we komen zeker terug. Als ze je vragen wat ze nog meer kunnen doen voor ons heb ik echt geen antwoord op de vraag. Het is gewoon een tophotel !!!

Datum van verblijf: mei 2019
KeniaRodriguez, Director de Relaciones con Clientes van TRS Yucatan Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 27 mei 2019

Dear guig0u02,

Thank you for choosing TRS Yucatan Hotel to spend your vacations and for sharing your impressions about our service and facilities.

It is great to know you had a great time with us and that for you, we are the best hotel in the Riviera Maya.

Likewise, we appreciate your recognition towards our staff, for sure Diego will be glad to receive your comments.

We hope to welcome you back in the future.

Lizeth Arratia
Opinión de javiermT5906NI