Beoordeeld op 27 juni 2018

We verbleven in dit hotel voor de tiende keer.Het personeel is er heel vriendelijk.Het eten is er zeer lekker en er is veel keus.De kamers zijn ruim en netjes,s’avond komt er nog eens iemand langs om nieuwe handdoeken te leggen.De minibar is gratis en word alle dagen goed opgevuld.Er is een groot speciaal zwembad voor de kinderen en in de restaurants is er ook altijd een speciaal buffet voor de kinderen.De ligging van het hotel is zeer goed ,met een busje kan je heel goedkoop naar playa del carmen,Tulum,akumal beach.Wij hebben terug een mooie vakantie gehad en we gaan zeker nog terug

Kamertip: Villa 24,25,26
Datum van verblijf: juni 2018
Antwoord van management:Gereageerd op 27 juni 2018

Dear Guest:

On behalf of the entire Grand Bahia Principe Coba, I would like to take this opportunity to thank you for share your review regarding your excellent experience at our hotel.

There is no better reward for our work than reading the excellent time that you had due the excellent services and attention from all our staff.

Please, do not hesitate on contact us at: info.coba@bahia-principe.com on your next vacations!

We hope you will visit us again and we will do our utmost to accommodate your needs and make your stay enjoyable. ;- )

Regards from The Mexican Caribbean,

Monserrat G. Lazcano

Beoordeeld op 5 november 2017 via mobiele applicatie

Geweldig resort. Personeel is super vriendelijk. Uitgebreid eten in combinatie met nog extra restaurants bovenop de buffets. Mooie zwembaden met zowel actieve als rustige locaties. Wij (mama, papa, 3y en 7y) hebben genoten!!

Datum van verblijf: november 2017
Antwoord van management:Gereageerd op 6 november 2017

Dear guest,

On behalf of our team we thank you for taking the time to put together the details of your vacation experience at Grand Bahia Principe Coba.

We appreciate you are letting us know your comments and observations, we are thrilled to read you love the personal attention of our staff and the hotel in general.

If you choose us again as your holiday destination it will be pleasure to serve you again in the best possible way. ; -)

Sending you our best regards from Sunny Mexico,

Beoordeeld op 10 september 2017 via mobiele applicatie

Wij vonden dit een mooi en goed hotel. Zeer vriendelijke bediening, heel lekker van eten, mooie zwembaden. Goede animatie. Gezellig en prachtige omgeving. Onze kamer was ruim, badkamer met jacuzzi. Minpunt: zeer vochtige kamer wat onaangenaam overkwam. Goed om te slapen maar meer niet.

Inchecken en uitchecken duurde te lang. Bij vragen moest men - door de drukte - steeds lang wachten aan de receptie.

Prijs/kwaliteit ok.

Datum van verblijf: augustus 2017
Antwoord van management:Gereageerd op 11 september 2017

Dear TripAdvisor member,

First, thank you very much for your stay at Gran Bahia Principe Coba Resort and taking the time to write your impressions and suggestions for improving the service we offer.

The comments and suggestions we receive from our customers are very important to maintain quality and service in the Grand Bahia Principe Riviera Maya Resort

Sincerely,

Lucero Alvarado

Beoordeeld op 19 augustus 2017

We verbleven in de hotel gedurende twee weken in april. We waren op zoek naar een min of meer centraal gelegen plek om de regio te verkennen. Jammer genoeg konden gasten van dit hotel niet meer genieten van de faciliteiten van het Akumal resort, maar wij hadden geluk. Na 3 nachten moesten we om een of andere reden van kamer wisselen. Als compensatie kregen we een gouden armbandje waarmee we ook in het Akumal resort mochten. Deze heeft een prachtige beachbar op een droomlocatie.
Het hotel met de omliggende resorts is gigantisch. Naast het grote buffet kon je ook eten in verschillende a la carte restaurants. Het enige wat ons stoorde is de je steeds binnen moest eten. Dan heb je zo'n mooi klimaat?
We hebben amper 4 van de 14 dagen een volledige dag in dit hotel doorgebracht. De andere dagen waren we op excursie. Wil je goedkoop naar Akumal of Playa del Carmen gaan dan kies je voor de Collectivos. We moesten soms voor onze kinderen niet te betalen.
Onze kamer keek uit op het "waterpark". Onze dochter van 9 jaar kon zich hier net nog vermaken.
Samengevat:

Bahia Coba is een mooi en vooral groot hotel. De kamers zijn behoorlijk vochtig (wat wil je met zo'n klimaat) Sommige obers waren nogal uit op een fooi. De markt in de hacienda van het hotel was super.

Datum van verblijf: september 2016
Antwoord van management:Gereageerd op 20 augustus 2017

Dear Guest,

First of all thank you for your comments about your stay at Grand Bahia Principe Coba, Riviera Maya!

We are very concerned about the discomfort you felt for some of our services; we really thank you for letting us know your valuable observations and we sincerely regret for have not met some of your expectations, We appreciate the time that you disposed to share your valuable feedback with us.

We have sent this information to every Department involved so necessary measures can be taken to guarantee our guest's satisfaction.

Be sure we all will be waiting your next stay in paradise; it will be wonderful to serve you again!

Kind regards from sunny Mexico,

Beoordeeld op 1 augustus 2017 via mobiele applicatie

Wat een prachtig hotel! Wij waren hier net voor de feestdagen voor 9 dagen wat wij achteraf veel te kort vonden! Prachtig goed verzorgd hotel met super vriendelijke mensen! De diertjes zoals leguanen en kleine beerachtige aapjes lopen hier gewoon op het domein, gewoon geweldig! Het is een super groot resort met 5 hotels in1 maar je hoeft niet alles te voet te doen hier rijden om de 5 min trijntjes is alle richtingen zoals het strand, de lobby de andere hotels, de a la carte restaurants.
Van de 3 bahia's dat we hebben gedaan is dit onze nr1 en zullen hier zeker terug naartoe gaan! Als je excursie's wil boeken doe dit dan in het hotel! De helft van de prijs als bij de touroperator en ze maken zelf pakketten bij x aantal aankopen 1 gratis.. zeker de moeite waard om te doen! Doordat het er zo groot is en je verschillende zwembaden hebt en het strand groot genoeg is heb je nooit echt last van al het volk omdat het zo verspreid zit. Eten was ook echt super!

Datum van verblijf: december 2016
Antwoord van management:Gereageerd op 2 augustus 2017

Dear Guest,

First of all we would like to thank you for choosing Grand Bahia Principe Coba for your mexican holidays !

We are very happy to hear that you enjoyed your time in our hotel and we appreciate that you took your time to share your experience.

Our entire team will be flattered by reading you had a great time among us and we all hope to welcome you back very soon, to pamper you as you only deserve.

We will be more than happy to welcome you again!

Kind regards from sunny Mexico,