Zo te zien gebruik je een niet door ons ondersteunde browser. Het is mogelijk dat de TripAdvisor website nu niet goed wordt weergegeven.We ondersteunen de volgende browsers:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.
Hotels in de buurt
Beoordelingen (15.599)
Beoordelingen filteren
15.599 resultaten
Waardering van reizigers
8.464
4.403
1.652
594
486
Type reiziger
Tijd van het jaar
TaalAlle talen
Meer talen
Waardering van reizigers
8.464
4.403
1.652
594
486
Bekijk wat reizigers erover zeggen:
Geselecteerde filters
Filteren
Lijst wordt bijgewerkt...
10 - 15 van 15.599 beoordelingen
Beoordeeld op 22 januari 2017

Heel groot resort, overal rijden busjes rond om je overal naartoe te brengen. Eten was excellent. Meer dan genoeg keuze, elke dag wel iets anders. Verschillende a la Carte restaurants waar je moet voor reserveren en dat doe je best de eerste dag van je vakantie. Enig minpunt, wifi, enkel wifi aan de receptie, wil je wifi overal dan moet je betalen, ongeveer 60€ per week. Met deze wifi heb je dan wel overal goeie ontvangst.
Wij komen zeker terug.

Datum van verblijf: januari 2017
  • Reistype: Reisde met een partner
    • Slaapkwaliteit
    • Hygiëne
    • Service
Bedank kristofheyerick
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
RRPPTULUM, Public relations van Grand Bahia Principe Coba, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 24 januari 2017
Google-vertaling

Dear Guest:

First of all thank you for visiting our hotel and for sharing your point of view.

It is rewarding for us to know what you spent a wonderful days of holidays in the resort.
We would like to express our appreciation for your comments and for mentioning our staff. It was honor for our entire team to be at your service.

Your comments are very encouraging for our team and give us energy and motivation to keep up great work every day.

We hope you will visit us again and we will do our utmost to accommodate your needs and make your stay enjoyable. ;- )

Sending you our best regards,
Badía M. Temoltzin
Grand Bahia Principe Coba

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Beoordeeld op 19 december 2016

Een leuke plaats om even alles te vergeten.
Heel vriendelijk personeel dat altijd klaar staat om te helpen.
Eten goed en voldoende afwisseling.
Alles netjes en proper
Karretjes die rondrijden in het resort om je van de ene naar de andere locatie te voeren.

Datum van verblijf: december 2016
  • Reistype: Reisde alleen
    • Kamers
    • Hygiëne
    • Service
Bedank Stefan S
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
RRPPCOBA, Public Relations van Grand Bahia Principe Coba, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 21 december 2016
Google-vertaling

Dear Guest:

We are delighted that you have spent your vacation with us and that you enjoyed your visit at our facility.

It is a real pleasure to know that you had a wonderful time, and you enjoyed the service and all the complex.

It was honor for our entire team to be at your service making your holiday enjoyable.

We hope you will visit us again and we will do our utmost to accommodate your needs and make your stay enjoyable. ;- )

Our best regards,
Badía M. Temoltzin
Grand Bahia Principe Coba

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Beoordeeld op 29 november 2016

Voor de achtste maal in de Bahia,weer een super mooie vakantie gehad.Het personeel is heel vriendelijk,het eten is zeer lekker en de kamer was heel netjes.
Het hotel heft een heel mooi zwembad special voor kinderen.Voor het hotel stoppen er busjes die je naar Tulum of playa del Carmen brengen.We gaan er volgend jaar zeker terug.

Kamertip: villa 24,25,26 is kort bij de lobby ,de zwembaden en het restaurant
Datum van verblijf: november 2016
  • Reistype: Reisde met een partner
    • Locatie
    • Slaapkwaliteit
    • Service
Bedank christelrosselle
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
RRPPCOBA, Public Relations van Grand Bahia Principe Coba, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 1 december 2016
Google-vertaling

Dear Loyal Guest:

We really appreciate you taking the time to send your valuable comments about your stay with us as it helps to maintain the quality at the hotel.

Positive comments always motivate the staff to provide excellent service.

It is an honor for us to know that you spent an amazing holidays with us, and we were part of it.

We hope you will visit us again and we will do our utmost to accommodate your needs and make your stay enjoyable. ;- )

Sending you our best regards,
Badía M. Temoltzin
Grand Bahia Principe Coba

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Beoordeeld op 3 juni 2016 via mobiele applicatie

Wij zijn net weer terug van anderhalve week vakantie in Bahia Coba. Moesten in het begin erg wennen aan het klimaat.. Heel erg warm gehad. De zwembaden waren ook erg warm. Verder is het hotel erg schoon en het personeel vriendelijk. Het eten was geweldig! Hebben al meerdere all in hotels gehad maar dit trof al onze verwachtingen!

Datum van verblijf: juni 2016
Reistype: Reisde met een partner
2  Bedank Aniek B
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
RRPPCOBA, Public Relations van Grand Bahia Principe Coba, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 7 juni 2016
Google-vertaling

Dear Guest:

We are delighted that you have spent your vacation with us and that you enjoyed your visit at our facility.

It is a real pleasure to know that you had a wonderful time, and you enjoyed the activities, the restaurants, the service and all the complex.

It was honor for our entire team to be at your service again making your holiday enjoyable.

We hope you will visit us again and we will do our utmost to accommodate your needs and make your stay enjoyable. ;- )

Our best regards,
Badía M. Temoltzin
Grand Bahia Principe Coba

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Beoordeeld op 28 april 2016

Net terug van 11 dagen Grand bahia principe Coba, het viel ons erg tegen na het lezen van erg goede beoordelingen! De service en personeel van het hotel is erg vriendelijk, ook zie je dagelijks dat ze bezig zijn met het hotel netjes en verzorgd te houden maar het is wel wat ouderwets. Het buffet eten(ontbijt, lunch en avond) is ronduit slecht, weinig variatie en 9 van de 10 x koud! Le gourmet is wel aan te raden. Erg lekker! De zwembaden valen de steentjes uit maar repareren dit vrij snel! Jammer dat ze niet echt een diep bad hebben. Ook handdoekje leggen mag niet maar iedereen doet het! Wees er vroeg bij voor een bedje met parasol! Veel canadesen die wel van drank houden dus vanaf een uur of 13:00/14:00 worden zij luidruchtig aangezien zij om 10.00 al beginnen! Entertainment is goed geregeld! Ook voor kinderen veel te doen! De kamers zijn ouderwets en bedden hard. Je kan met golfkarretjes over het erg grote resort, rijden er genoeg maar vraag wel even aan de bestuurder of die rijdt naar de plek waar je heen wilt! Je kan als je in Coba verblijft ook gebruik maken van alles in Tulum, de overige resorts niet! Wifi langzaam en alleen in de lobby 60 min per dag gratis te gebruiken op meerdere apparaten verder moet je betalen en is het duur. Ook winkeltjes op resort prijzig!

Datum van verblijf: april 2016
  • Reistype: Reisde met een partner
    • Locatie
    • Kamers
    • Service
Bedank dorienvanleeuwen
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
RRPPCOBA, Public Relations van Grand Bahia Principe Coba, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 1 mei 2016
Google-vertaling

Dear Guest :

We appreciate you choosing our resort for your holidays and sharing your impressions.

We are happy to know that you enjoyed the your holidays and our facility.

We are concerned that not all our services were to your approval and liking as every person is different and has different tastes; however, our team always tries to accommodate all the guests’ needs as we are always striving for excellence in the service.

All your observations will be taken into big consideration by the Management.

We hope to have the opportunity to change your perception in the future as we believe you will enjoy our new services.

Best regards,
Badía M. Temoltzin
Grand Bahia Principe Coba

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Meer beoordelingen bekijken