23 juni 2017 beoordeeld

Geweldig hotel bestaat uit diverse gedeeltes en heel veel verschillende restaurants. Naast het hoofdrestaurant zijn er veel specialiteiten restaurants waar je kan eten zonder te reserveren. Ieder restaurant van uitzonderlijke klasse. Er zijn diverse zwembaden heel groots opgezet, daarnaast ook een stilte zwembad. Ook de spa is van grote klasse naast sauna's en stoombaden ook diverse jacuzzi's en infinity Pool. Door het complex rijdt een treintje waardoor je overal snel bent. De ligging aan zee met heel mooi strand maakt deze plek uniek.

Kamertip: De kamers zijn verdeeld in blokken hierdoor heel rustig. Iedere kamer prachtig
  • Verbleef: juli 2016, reisde met familie
Rosa R, Director de Relaciones con Clientes van Grand Palladium Colonial Resort & Spa, reageerde op deze beoordelingGereageerd 24 juni 2017

Dear Erwin,

Thank you for writing this fabulous comment and staying in our beautiful Hotel.

It is gratifying to know that you enjoyed the delicious food at our restaurants, pools and relaxing atmosphere at our Zentropía Spa, thank you for sharing this incredible experience!

We hope that you return very soon, to enjoy all our services and the beauty of our Caribbean beach.

¡With kind regards from sunny Riviera Maya!

Rosa Rivero
Hospitality Manager

9 december 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Wij zitten in the royal suites yucatan maar mogen van de 4 overige hotels en restaurants ook gebruik maken. Mooie lobby met fijne restaurants. Prachtige tuinen en zwembaden. Je kan ook een boot nemen om rond heel het resort te varen

Verbleef: december 2016, reisde met een partner
ColonialKantenah, Gerente van Grand Palladium Colonial Resort & Spa, reageerde op deze beoordelingGereageerd 11 december 2016

Geachte vickyv501,

heel erg bedankt voor het delen van uw verblijf bij ons zo uitstekend op TripAdvisor en zeker helpen andere reizigers naar de Grand Palladium Colonial Resort & Spa kiezen.

De waarheid is dat we zijn erg blij onze dienstverlening opnieuw te hebben vertrouwd te genieten van uw vakantie in de prachtige Riviera Maya.

We zijn blij om een duizend keer meer welkom.

Aandachtig,

Sergio Bermejo
Rooms Division Assistant Manager

13 november 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Hotel is prachtig gelegen tussen een prachtige natuur, ook zijn hier tal van prachtige dieren te zien en is het eten bijzonder lekker. Ook is het een prachtige plaats om te trouwen, alles daarvoor is in dit hotel aanwezig. Zeker een aanrader!!

Verbleef: november 2016, reisde met vrienden
ColonialKantenah, Gerente van Grand Palladium Colonial Resort & Spa, reageerde op deze beoordelingGereageerd 15 november 2016

Dear fredjesem,

dank u voor het kiezen van de Grand Palladium Colonial Resort & Spa en het delen van uw opmerkingen over uw uitzonderlijke vakantie bij ons.

We zijn opgetogen om te lezen dat uw verblijf bij ons was een onvergetelijke ervaring en we hebben ook waarderen uw positieve opmerkingen over onze diensten.

We kijken uit naar uw volgende bezoek en we zullen meer dan blij om u eens te meer hosten.

Met vriendelijke groeten.

Sergio Bermejo
Rooms Division Assistant Manager

26 juli 2013 beoordeeld

Dit hotel geboekt voor mijn 40e verjaardag EN om mijn vriendin ten huwelijk te vragen.

Mooie, ruime, nette kamers. Elke dag proper onderhouden. Erg mooie tuin. Groot complex, maar door het te verdelen in 2 keer 2 groepen niet die indruk.

Het spa gedeelte is supermooi. Gratis toegankelijk. En makkelijk te voet of met shuttle.

Erg vriendelijk personeel.

Strand perfect onderhouden.

Mooi, lekker en smakelijk aanbod in alle restaurants en bars!!

Had kamermeisje gevraagd kamer extra te versieren voor mijn huwelijksaanzoek. Wat ze prachtig hadden gedaan!

TOP !!

• Verbleef: december 2012, reisde met een partner
ColonialKantenah, Gerente van Grand Palladium Colonial Resort & Spa, reageerde op deze beoordelingGereageerd 20 augustus 2013

Geschatte Karl L ,

Dank u zeer voor uw goede commentaren en voor uw tijd.

Banesa Burque
Resident Director

21 juni 2013 beoordeeld

net terug van 3 weken Palladium Turquesa, geweldig resort, heerlijk eten en drinken en fantastische service. Vooral Vladimir, butler van de travel club is geweldig en doet wat hij zegt.
Elke avond kan je naar een ander thema restaurant maar ook de buffet restaurants zijn geweldig je eet nooit hetzelfde.

Kamertip: Voor de swim-up suite is geweldig. zo van je kamer het zwembad in heerlijk
  • Verbleef: mei 2013, reisde met een partner
ColonialKantenah, Gerente van Grand Palladium Colonial Resort & Spa, reageerde op deze beoordelingGereageerd 9 juli 2013

Geachte 925Karin,

Dank u voor uw goede commentaren.

Banesa Burque
Resident Director