Beoordeeld op 9 december 2016 via mobiele applicatie

Wij zitten in the royal suites yucatan maar mogen van de 4 overige hotels en restaurants ook gebruik maken. Mooie lobby met fijne restaurants. Prachtige tuinen en zwembaden. Je kan ook een boot nemen om rond heel het resort te varen

Datum van verblijf: december 2016
ColonialKantenah, Gerente van Grand Palladium Colonial Resort & Spa, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 11 december 2016

Geachte vickyv501,

heel erg bedankt voor het delen van uw verblijf bij ons zo uitstekend op TripAdvisor en zeker helpen andere reizigers naar de Grand Palladium Colonial Resort & Spa kiezen.

De waarheid is dat we zijn erg blij onze dienstverlening opnieuw te hebben vertrouwd te genieten van uw vakantie in de prachtige Riviera Maya.

We zijn blij om een duizend keer meer welkom.

Aandachtig,

Sergio Bermejo
Rooms Division Assistant Manager

Beoordeeld op 13 november 2016 via mobiele applicatie

Hotel is prachtig gelegen tussen een prachtige natuur, ook zijn hier tal van prachtige dieren te zien en is het eten bijzonder lekker. Ook is het een prachtige plaats om te trouwen, alles daarvoor is in dit hotel aanwezig. Zeker een aanrader!!

Datum van verblijf: november 2016
ColonialKantenah, Gerente van Grand Palladium Colonial Resort & Spa, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 15 november 2016

Dear fredjesem,

dank u voor het kiezen van de Grand Palladium Colonial Resort & Spa en het delen van uw opmerkingen over uw uitzonderlijke vakantie bij ons.

We zijn opgetogen om te lezen dat uw verblijf bij ons was een onvergetelijke ervaring en we hebben ook waarderen uw positieve opmerkingen over onze diensten.

We kijken uit naar uw volgende bezoek en we zullen meer dan blij om u eens te meer hosten.

Met vriendelijke groeten.

Sergio Bermejo
Rooms Division Assistant Manager

Beoordeeld op 26 juli 2013

Dit hotel geboekt voor mijn 40e verjaardag EN om mijn vriendin ten huwelijk te vragen.

Mooie, ruime, nette kamers. Elke dag proper onderhouden. Erg mooie tuin. Groot complex, maar door het te verdelen in 2 keer 2 groepen niet die indruk.

Het spa gedeelte is supermooi. Gratis toegankelijk. En makkelijk te voet of met shuttle.

Erg vriendelijk personeel.

Strand perfect onderhouden.

Mooi, lekker en smakelijk aanbod in alle restaurants en bars!!

Had kamermeisje gevraagd kamer extra te versieren voor mijn huwelijksaanzoek. Wat ze prachtig hadden gedaan!

TOP !!

Datum van verblijf: december 2012
ColonialKantenah, Gerente van Grand Palladium Colonial Resort & Spa, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 20 augustus 2013

Geschatte Karl L ,

Dank u zeer voor uw goede commentaren en voor uw tijd.

Beoordeeld op 21 juni 2013

net terug van 3 weken Palladium Turquesa, geweldig resort, heerlijk eten en drinken en fantastische service. Vooral Vladimir, butler van de travel club is geweldig en doet wat hij zegt.
Elke avond kan je naar een ander thema restaurant maar ook de buffet restaurants zijn geweldig je eet nooit hetzelfde.

Kamertip: Voor de swim-up suite is geweldig. zo van je kamer het zwembad in heerlijk
Datum van verblijf: mei 2013
ColonialKantenah, Gerente van Grand Palladium Colonial Resort & Spa, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 9 juli 2013

Geachte 925Karin,

Dank u voor uw goede commentaren.

Beoordeeld op 28 juni 2012

Mooi resort gelegen in de jungle aan het strand. Het complex bestaat uit 4 hotels wat het een mega groot complex maakt. Er zijn 'treintjes' die je van de ene plek van het resort naar de andere kant brengen, maar daar hebben wij geen gebruik van gemaakt. Wij vonden het leuker om door jungle te lopen en om te genieten van allerlei beesten in de jungle (iguana's, neusbeertjes, wasbeertjes etc.)
Je mag gebruik maken van alle faciliteiten van alle vier de hotels, waaronder onbeperkt de à-la-carte restaurants. De service is goed.
Het complex heeft veel zwembaden, waaronder een aantal zwembaden die alleen voor volwassen zijn. Ook de spa is inclusief. Wij vonden het een erg mooi resort

Datum van verblijf: juni 2012
Antwoord van management:Gereageerd op 29 juni 2012

Beste janbolink,

Hartelijk dank voor je goede commentaar.