Beoordeeld op 2 oktober 2017 via mobiele applicatie

Goede ligging verder niets bijzonders. Kamers zijn simpel, donker en wat gedateerd. In de zomer is er niet veel te doen. Deze plek is in de winter meer op zijn plek. Geen verkeerde plek.. maar ook geen goede uitschieters.

Datum van verblijf: september 2017
Beoordeeld op 1 oktober 2017 via mobiele applicatie

Het hotel is ietwat basic zonder veel luxe. De bedden waren naar ons goesting te hard. Het hotel was wel rustig (er was weinig volk), biedt geen ontbijt aan en heeft een betaalde, overbodige ondergrondse parking. Je hoeft hier niet te staan.

Datum van verblijf: oktober 2017
Beoordeeld op 28 augustus 2017 via mobiele applicatie

Sun Peaks is een leuk klein wintersport dorp met ook in de zomer genoeg te doen in de omgeving. Het hotel is prachtig ruim en schoon, met vriendelijk personeel, heerlijk ontbijtbuffet met voor elk wat wils en ook het restaurant is goed. Wij zouden aanvankelijk naar Clearwater gaan maar zijn door de reisorganisatie omgeboekt naar dit hotel i.v.m. bosbranden en we hebben daar geen moment spijt van gehad.

Datum van verblijf: juli 2017
Beoordeeld op 27 augustus 2017

Het dorpje doet ietwat kitscherig aan. Qua omgeving en gebouwen waan je jezelf ergens in Oostenrijk of Zwitserland. Dit hotelletjes doet daar geen afbreuk aan. Nette ruime kamers. Eén nacht verbleven in de rustige zomerperiode tijdens een rondreis met kleine groep door West Canada. De sympathieke hotelier Mario was alom tegenwoordig van de receptie, de kamers tot in de keuken en het restaurant. Waarlijk een Super Mario. In het aansluitende restaurant ook super lekkere zalmbereiding gegeten. Een omweg in het parcours dat zeker de moeite loonde.

Datum van verblijf: augustus 2017
Beoordeeld op 26 augustus 2017

Een nacht geslapen, het hotel is wat gedateerd. De kamers zijn groot en schoon.Het is meer een ski-oord dan dat er in de zomer wat te doen valt ( behalve down-Hill fietsen).
De receptie is vriendelijk en beleefd.
Voor parkeren onder het hotel betaalde ik Can$ 10,00, wat wel fijn was want buiten was het 30 graden. Het is een rustig dorpje.

Datum van verblijf: augustus 2017