Hidden Cove Lodge
Dalewood Inn(Port McNeill)
  • Gratis parkeren
TripAdvisor
Zie aanbieding
Alder Bay Resort(Port McNeill)
Priceline
  • Aan het strand
Haida Way Motor Inn(Port McNeill)
TripAdvisor
  • Gratis parkeren
11 augustus 2015 beoordeeld via mobiele applicatie

Werkelijk de meest bijzondere plek die we hebben gezien in Canada als je van rust en natuur houdt. Niet super luxe, geen wifi en de kamers zijn gewoon prima. Maar het uitzicht en de omgeving ver weg van de bewoonde wereld zorgt ervoor dat wij ontzettend onder de indruk waren. Top plek!!

Verbleef: augustus 2015, reisde met een partner
21 juli 2015 beoordeeld

Wij verbleven 2 nachten in één van de cottages. Het verblijf is prachtig gelegen met de zee in je achtertuin, heel afgelegen waardoor je veel dieren kan spotten. Dolfijnen, zeehonden, colobri's te zien tijdens je ontbijt! Een uitzonderlijk mooie plek!

Verbleef: juli 2015, reisde met familie
15 juli 2015 beoordeeld via mobiele applicatie

We hebben twee nachten in een cottage bij de Hidden Cove Lodge geslapen tijdens ons bezoek aan Telegraph Cove. Wat een prachtige plek, verstopt aan een rustige baai met een mooi uitzicht op het water en de bergen in de verte! De lodge is gebouwd en wordt gerund door een ouder echtpaar en je kunt er heerlijk eten. Voor wie van rust en natuur houdt een aanrader!

Verbleef: juli 2015, reisde met familie
4 juli 2015 beoordeeld via mobiele applicatie

Wij verbleven 3 nachten. En wat hebben we het er fijn gehad. Het is een erg afgelegen locatie, maar wat een mooie plek. Het ligt in een baai en de eigenaar (Dan) heeft het zelf gebouwd. Het gezin maakt ook graag een praatje en hebben veel humor. De kamers zijn prima. Je kan er ook dineren. Het eten is super lekker, kan menig restaurant nog wat van leren. We vertrokken de laatste dag heel vroeg maar ze hadden een ontbijt pakketje voor ons klaargemaakt. Super! Hier hebben we echt een heerlijke tijd gehad!

Verbleef: juli 2015, reisde met een partner
4 juni 2015 beoordeeld via mobiele applicatie

En heerlijk verstopt plekje om een tijd te verblijven zonder tv, zonder wifi. De gastvrijheid van Dan en Sandra is ongeëvenaard, chef Julia kookt heerlijk. Verder en goede plek om op walvissen tocht te gaan.

Verbleef: juni 2015, reisde met vrienden