Blue Pearl(Sunny Beach)
  • Zwembad
Bora Bora Hotel(Sunny Beach)(Heel veel waar voor je geld!)
  • Gratis parkeren
Helena Sands Hotel(Sunny Beach)
  • Gratis parkeren
Nessebar Fort Club Apartments(Sunny Beach)(Heel veel waar voor je geld!)
  • Gratis parkeren
Family Hotel Romantic(Sunny Beach)(Heel veel waar voor je geld!)
Besparingsmelding! 11% lager dan de gemiddelde tarieven

De prijs die je hebt gevonden is 11% lager dan het gemiddelde tarief voor dit hotel van US$ 111 per nacht.

Hotel Viand(Sunny Beach)
  • Zwembad
Barcelo Royal Beach(Sunny Beach)
3 september 2017 beoordeeld

We hebben een week verbleven in Diamant. Het hotel ligt dichtbij winkeltjes en dicht bij Sunny beach en Nessebar. Het hotel zelf is goed. Alleen mag het hotel misschien iets meer zitplaatsen voorzien in de lobby zoals ook buiten aan de poolbar. Een nadeel van het hotel is de poolbar, dit is namelijk de enige bar in het hele hotel. Dus 's avonds moest je op sommige momenten wel lang wachten op je drank. Het eten was een voordeel. Het was lekker, er was variatie, elke dag kon je iets anders eten. De poetsvrouwen doen hun werk super!! (hun zie je de hele dag door werken!) Het personeel over het hele hotel kon wel vriendelijker zijn, er kon geen lach of goeiedag vanaf. Zelfs aan de poolbar verwacht je toch eens een babbeltje te kunnen doen, maar dat kon niet. Het schijnt dat bulgaren zo zijn. Dat zijn wij niet gewend. De animatie kon ook beter. De service in dit hotel vonden we heel slecht!! Er waren eigenlijk meer nadelen dan voordelen in dit hotel. Wij komen zeker niet meer terug, zowel niet naar dit hotel of zelfs naar Bulgarije in het algemeen.

• Verbleef: augustus 2017, reisde met familie
24 augustus 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Hotel is mooi, goed afgewerkt. Kamers worden iedere dag schoongemaakt. Ben je een foodlover, boek dan alleen ontbijt. Lunch en diner is slecht. Waar ik mij het meest aan stoorde is dat voor een 4-ster hotel je moet betalen voor wifi in de kamer. Vervolgens kan dan maar 1 telefoon of tablet er gebruik van maken. Echter konden we met 3 apparaten inloggen. Hoe dan ook, voor zo'n hotel moet wifi gratis aangeboden worden.

Verbleef: augustus 2017, reisde met familie
19 augustus 2017 beoordeeld

Hotel is goed. Niks van te zeggen. Eten, en slaapkamer zijn TOP!!!! Alleen de bar is een groot irritatie probleem. Je moet daar in een rij gaan staan om je drankje te halen. Je wordt niet bediend. Opruimen kennen ze daar bij de bar niet. Ook wat wij heel raar vonden is dat ik tijdens ons verblijf gewoon 4 of 5 drankjes mocht halen, en ineens mochten het er maar 2 zijn. Moest het reglement aanhouden zij de jongen achter de bar. Maar heel raar dat andere dan wel weer 3 of 4 drankjes kregen. Heb hiervoor een klacht in gediend bij een Nederlandse man die daar stage loopt. Ik geloof niet dat er iets mee gedaan is. Hygiene is prima. Bulgaren zijn stug volk. Geen tweede keer voor mij.

• Verbleef: augustus 2017, reisde met een partner
21 juli 2017 beoordeeld

Wat een kwaliteit en service in dit Hotel,alles wat je ook maar kan bedenken was gewoon TOP zowel het bedienend personeel en housekeeping is gewoon klasse,animatie team geweldig wij zouden ons niets meer te wensen hebben

Kamertip: Wij vinden de kamers boven de entree de fijnste ligging maar dat blijft persoonlijk
  • Verbleef: juli 2017, reisde met een partner
14 juli 2017 beoordeeld

wij hadden een hele kleine kamerkon nog geen stoel bijstaan en valiezen moesten we ergens rechtzetten of we konden niet meer door met een heel groot terras eten was lekker s'middags was er heel veel keuze maar s'avonds waren er weinig groenten en aardappels alleen fritten s'avonds was er niet veel te beleven en als het koud was moest je ook buiten zitten in de kou als het regende moest je door de regen om drank en alles in plastieken bekers en alleen de poolbar was open dus lang wachten (20 min )was geen aardigheid personeel was wel vriendelijk

Kamertip: wij lagen op het hoogste verdiep in de zijstraat en van ligging was het wel goed alleen zijn die kamers precies aan de klein kant
  • Verbleef: mei 2017, reisde met een partner