Zo te zien gebruik je een niet door ons ondersteunde browser. Het is mogelijk dat de TripAdvisor website nu niet goed wordt weergegeven.We ondersteunen de volgende browsers:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.
Barcelo Royal Beach
Hotels in de buurt
US$ 87
Hotels.com
Zie aanbieding
Certificaat van uitmuntendheid
  • Gratis wifi
  • Zwembad
Besparingsmelding! 28% lager dan de gemiddelde tarieven

De prijs die je hebt gevonden is 28% lager dan het gemiddelde tarief voor dit hotel van US$ 121 per nacht.

We analyseren de tarieven over een periode van 60 dagen en vergelijken jouw selectie met het gemiddelde tarief van vergelijkbare verblijven, zodat je zeker weet dat je de beste deal hebt.

Family Hotel Romantic(Sunny Beach)(Heel veel waar voor je geld!)
US$ 34
Expedia.com
Zie aanbieding
  • Gratis wifi
  • Gratis parkeren
Besparingsmelding! 15% lager dan de gemiddelde tarieven

De prijs die je hebt gevonden is 15% lager dan het gemiddelde tarief voor dit hotel van US$ 40 per nacht.

We analyseren de tarieven over een periode van 60 dagen en vergelijken jouw selectie met het gemiddelde tarief van vergelijkbare verblijven, zodat je zeker weet dat je de beste deal hebt.

Trakia Garden Hotel(Sunny Beach)
US$ 74
Orbitz.com
Zie aanbieding
Certificaat van uitmuntendheid
  • Gratis parkeren
  • Inclusief ontbijt
Tia Maria Hotel(Sunny Beach)
US$ 169
US$ 115
Booking.com
Zie aanbieding
  • Gratis parkeren
  • Inclusief ontbijt
US$ 72
US$ 52
Booking.com
Zie aanbieding
Certificaat van uitmuntendheid
  • Gratis wifi
  • Gratis parkeren
Blue Pearl(Sunny Beach)
US$ 185
Booking.com
Zie aanbieding
  • Inclusief ontbijt
  • Zwembad
Besparingsmelding! 22% lager dan de gemiddelde tarieven

De prijs die je hebt gevonden is 22% lager dan het gemiddelde tarief voor dit hotel van US$ 237 per nacht.

We analyseren de tarieven over een periode van 60 dagen en vergelijken jouw selectie met het gemiddelde tarief van vergelijkbare verblijven, zodat je zeker weet dat je de beste deal hebt.

Ivana Palace Hotel(Sunny Beach)(Heel veel waar voor je geld!)
US$ 45
Priceline
Zie aanbieding
Certificaat van uitmuntendheid
  • Gratis wifi
  • Gratis parkeren
Besparingsmelding! 55% lager dan de gemiddelde tarieven

De prijs die je hebt gevonden is 55% lager dan het gemiddelde tarief voor dit hotel van US$ 101 per nacht.

We analyseren de tarieven over een periode van 60 dagen en vergelijken jouw selectie met het gemiddelde tarief van vergelijkbare verblijven, zodat je zeker weet dat je de beste deal hebt.

US$ 139
US$ 130
Cancelon
Zie aanbieding
Certificaat van uitmuntendheid
  • Gratis parkeren
  • Zwembad
Besparingsmelding! 21% lager dan de gemiddelde tarieven

De prijs die je hebt gevonden is 21% lager dan het gemiddelde tarief voor dit hotel van US$ 164 per nacht.

We analyseren de tarieven over een periode van 60 dagen en vergelijken jouw selectie met het gemiddelde tarief van vergelijkbare verblijven, zodat je zeker weet dat je de beste deal hebt.

US$ 335
Expedia.com
Zie aanbieding
Certificaat van uitmuntendheid
  • Gratis parkeren
  • Inclusief ontbijt
US$ 241
Cancelon
Zie aanbieding
Certificaat van uitmuntendheid
  • Gratis wifi
  • Zwembad
Beoordelingen (1.112)
Beoordelingen filteren
1.112 resultaten
Waardering van reizigers
506
312
155
83
56
Type reiziger
Tijd van het jaar
TaalAlle talen
Meer talen
506
312
155
83
56
Bekijk wat reizigers erover zeggen:
Filteren
Lijst wordt bijgewerkt...
1 - 6 van 1.112 beoordelingen
17 september 2017 beoordeeld

Zeer goed hotel, vriendelijke bediening ! Uitgebreid buffet met regelmatig afwisseling, grote kamers, mooi en proper onderhouden zwembad. Prijs-kwaliteit gezien een tophotel! Hier komen we zeker terug !

  • Verbleef: september 2017, reisde met vrienden
    • Prijs/kwaliteit
    • Hygiëne
    • Service
Bedank Stephanie C
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
BarceloPremium, PAGM van Barcelo Royal Beach, reageerde op deze beoordelingGereageerd 18 september 2017
Google-vertaling

Dear Stephanie C,
Thank you for your stay at Barceló Royal Beach and for leaving such a positive comment to the Tripadvisor's readers.
We appreciate your nice comments regarding the facilities of the hotel including our units and our pool and garden area.
Foodwise, we are delighted that you enjoyed the food variety and quality as our Kitchen team is striving to satisfy the taste of each and every customer of Barceló Royal Beach.
Finally, our team is glad that we will have the opportunity to serve you again in near future as it has been a pleasure for us to welcome you to our complex and to attend you in the right manner.
Yours Sincerely,
The Management

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
6 september 2017 beoordeeld

Ik verbleef 1 week met mijn gezin in het hoofdgebouw. Het hotel ziet er bij aankomt erg mooi en verzorgd uit. De kamer was mooi en ruim. De badkamer is wel mooi, maar wordt nauwelijks schoongemaakt. Hierdoor is er in elke hoek schimmel ontstaan. De badkamer ruikt ook erg naar schimmel. In het hotel zie je veel personeel rondlopen. Echter allemaal met boos gezicht. De receptioniste was ronduit onbeschoft. Het personeel is ongetraind en ongeïnteresseerd. Wellicht wordt het personeel onderbetaald. De enige vriendelijke medewerker was de Rositsa. Zij lachte vriendelijk en was behulpzaam.

Kamertip: Vraag om schoon beddengoed, anders slaap je de hele vakantie in vies beddengoed.
  • Verbleef: augustus 2017, reisde met familie
    • Prijs/kwaliteit
    • Slaapkwaliteit
    • Service
Bedank samin176
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
BarceloPremium, PAGM van Barcelo Royal Beach, reageerde op deze beoordelingGereageerd 8 september 2017
Google-vertaling

Dear samin176,
Thank you for being a guest of Barceló Royal Beach and for sharing with the Tripadvisor's readers your opinion regarding the stay.
We would like to thank you as well for your nice comment regarding the rooms of the complex. Please note that we have made renovations of most of the units so our guests could rest in a relaxing and modern environment.
We are really sorry to heat that the bathroom was not cleaned properly at some occasions and please rest assured that we will share your comment to the Manager in charge so the supervision could be increased ad no such issues arise. Please note that as per the standards of Barceló Royal Beach, every day the bathroom has to be cleaned in details and we do sorry for the inconvenience.
Regarding the staff, we will pass your positive comments to Rositza. Still, we are sorry that you were not able to feel the hospitality and the professionalism of our staff as they are pleased to attend our customers. We will certainly take into consideration your point of view and we will do our best to make our clients perceive our will to meet all their expectations.
Finally, thank you once again for your visit. We hope that we will have the opportunity to attend you in near future so we could personalize your stay and manage to offer you a truly pleasant vacation in all the aspects.
Yours Sincerely,
The Management

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
22 augustus 2017 beoordeeld

Goede locatie, dichtbij het strand, boulevard en uitgaansgelegenheden. Eten is redelijk, weinig variatie. Kamers zijn ruim en mooi, mogen wel beter gereinigd worden. Mooi groot zwembad en luxe SPA behandelingen.

  • Verbleef: augustus 2017, reisde met vrienden
    • Prijs/kwaliteit
    • Locatie
    • Slaapkwaliteit
    • Kamers
    • Hygiëne
    • Service
Beoordeling verzameld in samenwerking met Barcelo Hotels & Resorts
Bedank Rene Henricus S... V
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
BarceloPremium, PAGM van Barcelo Royal Beach, reageerde op deze beoordelingGereageerd 24 augustus 2017
Google-vertaling

Dear Rene Henricus S... V,
First of all, we would like to thank you for choosing Barceló Royal Beach for your vacation in Bulgaria.
It is a pleasure for us to read that you were satisfied with our central but quiet location in a close proximity to the beach.
Regarding the complex facilities, our pool area with three outdoor pools and an indoor one is our pearl and we are glad that you enjoyed it, together with the services at our SPA center.
We also appreciate your positive feedback about our units, please note that most of them have been renovated prior to this season and we are willing to have all our clients relaxed in a modern environment.
Please accept our sincere apologies if the room has not been cleaned properly at any occasion as we are striving to have our cleanliness standards strictly observed by the chambermaids. Any comment related to unsatisfied performance of the housekeeping staff is passed to the corresponding Manager so the necessary training and other activities could be performed.
Thank you once more for the visit and please feel most welcome to Barceló Royal Beach in close future. We will be pleased to receive news from you so we could personalize your next stay and meet all your expectations.
Kindest regards,
The Management

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
19 september 2016 beoordeeld

Het hotel heeft alles wat een 5* hotel moet hebben, maar het is niet clean en de service is ondermaats. Zou als manager niet graag werken met een team van (overwegend) ongemotiveerde en onvriendelijke medewerkers als deze. Kamers ruim en mooi maar groezelige badkamer en slordig opgemaakte bedden. Nauwelijks bediening aan de lobbybar en als je dat aan de receptie gaat melden word je gewoon uitgelachen. Smerige matrassen aan het zwembad die je zelf moet leggen (5*?) en ook aan die bar nauwelijks service. Kan zo nog lang doorgaan, maar dit hotel is de naam Barcelo zeker niet waardig.
Pittig detail: toen we eens een witte wijn vroegen aan de bar werd ons heel vriendelijk gezegd dat het niet kon want dat er geen kurkentrekker te vinden was???
Positief: de catering is ok en zeer uitgebreid. Het personeel in het restaurant is wel van goede wil maar moet nog heel veel leren.

  • Verbleef: september 2016, reisde met een partner
    • Locatie
    • Kamers
    • Service
Bedank christine d
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
BarceloPremium, Manager van Barcelo Royal Beach, reageerde op deze beoordelingGereageerd 19 oktober 2016
Google-vertaling

Dear Christine d,

First of all we would like to apologize for the unpleasant issues experienced during your stay.

Although you enjoyed several services we are very disappointed that we were unable to fulfill your expectations a 100%.
We will certainly make further investigation to find out what could have happened with cleanliness of your room and friendliness of staff, we strive to offer the better service as possible to our guests and performances like the ones you mention are not what our company want to offer.

On the other hand we are extremely pleased to have covered your expectations in regards of food variety and quality.

Once again please accept our apologies and be kindly informed that we will take the proper actions in order to improve the mentioned unsatisfactory services.

Do not hesitate to let us know for further comments,

Yours sincerely,
The Management

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
12 september 2016 beoordeeld

kamers en banken mogen vernieuwd worden als je erop gaat zitten zakt je tot op de grond zo versleten en de stoelen in het buffet restaurant mogen ook eens andere hoesen personeel heel behulpzaam en vriendelijk mooie locatie buffet mag beter lijkt een beetje op massa productie goed zwembad

  • Verbleef: augustus 2016, reisde alleen
    • Prijs/kwaliteit
    • Locatie
    • Slaapkwaliteit
    • Kamers
    • Hygiëne
    • Service
Beoordeling verzameld in samenwerking met Barcelo Hotels & Resorts
Bedank Wilhelmus W
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
BarceloPremium, PAGM van Barcelo Royal Beach, reageerde op deze beoordelingGereageerd 12 september 2017
Google-vertaling

Dear Wilhelmus W,
Thank you for visiting Barceló Royal Beach and for sharing with the Tripadvisor's readers your opinion.
In addition to that, thank you for your positive comment about the location of our complex, central but calm.
Regarding the friendliness and the professionalism of our staff, please rest assured that your nice words will be passed to the employees of Barceló Royal Beach so they could see the results of their efforts to attend our guests in the best manner.
Still, we apologize if some furniture in the unit seemed worn out. We have performed serious renovation of 80 % of the complex and we are planning to continue with the other part as soon as possible.
Foodwise, our Kitchen staff is trying to offer a great variety of dishes from different cuisines /Bulgarian, Spanish, French, Asian, International/ and we are dismayed to read that you were not able to fully enjoy it. Please do not hesitate to send us your detailed piece of advice so we could take it into consideration.
Finally, please feel most welcome to visit us again in near future and to contact us so we could personalize your stay and meet all your expectations.
Yours Sincerely,
The Management

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Meer beoordelingen bekijken