“goed hotel”

De beste prijzen voor -
Inchecken dd/mm/jjjj Uitchecken dd/mm/jjjj
Prijzen zijn voor 1 kamer, 2 volwassenen
Prijzen weergeven
Vergelijk de beste prijzen van de beste reiswebsites
en nog 7 websites!
Iberostar Sunny Beach Resort
Beoordeeld als nr. 6 van 222 hotels in Sunny Beach
14 juni 2017 beoordeeld

Hotel heeft goeie ligging.Grote propere kamer comfortabele bedden.Alleen veel lawaai omdat je aan het strand ligt waar alle discotheken zijn.het animatie team doet zijn best.eten is ok alleen iedereen gaat op hetzelfde moment dus gaotisch.

Kamertip: zeezicht kamers zijn ok ,maar je hebt last van buiten lawaai
  • Verbleef: Juni, 2017, reisde met familie

23 mei 2017 beoordeeld

Heel goed hotel, bedden goed ,eten goed sommige mensen klagen over het eten dat het te koud was maar dat is niet altijd de schuld van het hotel ,er zijn mensen die eerst eten halen zoveel mogelijk en dan drinken halen intussen is het eten afgekoeld

Kamertip: kamer aan zwembad kant
  • Verbleef: Mei, 2017, reisde met familie
27 november 2016 beoordeeld

namelijk is het niet aan te raden om nog na 15 september naar Burgas te gaan alles gaat er namelijk dicht het einde van deze maand de winkeltjes zijn dan al voor de helft gesloten vele excurcies kunnen niet meer gedaan worden de ligzetels waren rond de 21ste ook al weg van het strand het uur van eten is in de laatste week driemaal veranderd en korter geworden ook de kwaliteit liet de laatste week te wensen over denk dat ze de diepvriezers aan het ledigen waren ook geen vriendelijk personeel en er praat bijna niemand een woord engels als je wil blijven bij vertrek na 12h moet je bijbetalen en savonds als je wil douchen moet je een afspraak maken om hoe laat je wil gaan maar doordat ze geen engels verstaan is dat bij ons niet gelukt en wij hadden een nachtvlucht wat niet aangenaam was

Kamertip: er is geen lift in dit hotel het is 2 verdiepingen hoog grote ruime kamers en netjes
  • Verbleef: September, 2016, reisde met familie
9 november 2016 beoordeeld

Hotel is misschien wat aan vernieuwing toe. Maar all in formule + faciliteiten meer dan in orde. Personeel is heel vriendelijk. Eten is verzorgd, een ruim aanbod zowel aan het buffet of aan de keuken. Ook in de bar keuze genoeg.

• Verbleef: September, 2016, reisde met vrienden
27 september 2016 beoordeeld

Misschien mag het niet worden vergeleken met Turkije, maar na jaren daar geweest te zijn doe ik het toch. Het eten is gewoon geweldig, veel keus en regelmatig andere keuzes te maken. Maar het overig is het net niet....De kamers worden goed schoongehouden, maar de zeepjes enz. worden niet regelmatig aangevuld zodat wij zelf douche spullen moesten kopen. De bediening is uitstekend, maar er mag van mij best gelachen worden. Nee vriendelijkheid heeft men niet in Bulgarije uitgevonden. De animatie was zeer goed, ze deden bijna alles zelf, niet opdringerig, maar ik denk te weinig in de (begin) middaguren. Dan tot slot de zitgedeeltes, zowel binnen als buiten, was het weer: net niet. Oud - versleten, en voor ons westerlingen te laag.
Maar al met al hebben we het hier toch leuk gehad.

• Verbleef: September, 2016, reisde met een partner
25 augustus 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

- eten .. Als je het al zei begonnen ze al te lachen is gewoon slecht heb niemand positief erover gehoord in de reviews staat het positief beschreven maar het is alles behalve dat

- zwembad .. Op fotos denk je heel wat het water is ijskoud geen enkel verwarmd bad parasols bij de ligbedden de helft staat er kapot bij vanwege de wind

- bar .. Langzaam weinig personeel hetzelfde bij de eet bar voor een hamburger maar wat je daar uiteindelijk kreeg was goed! Tafeltjes bij de bar smerig alles plakte de menu kaarten hetzelfde nooit gehoord van hygiëne

- badkamer .. Douchegordijn zit los als je eraan trekt om het gordijn te sluiten valt het naar beneden bij vrienden van ons was het ook gebeurd alleen zij kreeg het op haar hoofd, water loopt slecht af toen we wat ervan zeiden moest ik maar een haarnetje gebruiken maar als er niemand in staar loopt het al niet af, wc klein en laag

- geld wisselen .. Je verwacht vertrouwd in het hotel er is gewoon een pinautomaat om de hoek bij het hotel waarbij je geen geld betaald om te wisselen en bij crown staat de koers hoger

Het positieve was dat de koffers gebracht werden, ieder een eigen wifi code kreeg, goede bedden behalve de spleet in het midden het terras was ruim een groot wasrek poetsvrouwen zijn goed schone handdoeken deze ook verkrijgbaar bij het zwembad jammer dat er maar 1 Nederlandse zender is terwijl er veel Nederlandse gasten zijn airco echt super nog zonder de kaart voor de stroom werkt deze nog door en het eten buiten het hotel heel lekker opstap gaan is niet zoals op tv maar we hebben ons goed vermaakt veel personeel in het restaurant leuke winkeltjes met goede namaak in omgeving en als je een goede nachtrust wil je hoort de booster draaien de bass van de muziek en de gordijnen zijn te kort gemaakt voor het raam dus je word op tijd wakker we zijn niet ontevreden maar ook niet tevreden over het hotel want voor €2105 had ik veel meer verwacht nog een week te gaan maar de waarheid mag gezegd worden

Verbleef: Augustus, 2016, reisde met een partner
2 augustus 2016 beoordeeld

Het hotel is centraal gelegen. Hoewel het in het centrum ligt, weinig geluidshinder van uitgaande jongeren. Lekker eten, uitgebreid buffet, voor ieder wat wils. Zeer vriendelijk personeel. Zwembaden prima. Animatieteam leverde uitstekend werk. Een dikke pluim voor hen. Ze brachten mooie shows 's avonds, en overdag was er voor iedere leeftijd van klein tot groot voldoende animatie.

• Verbleef: Juli, 2016, reisde met familie
Hotels die je misschien ook aanspreken ...
Reizigers hebben ook deze hotels in Sunny Beach bekeken
Longoza Hotel
nr. 23 van 222 in Sunny Beach
85 beoordelingen
Prijzen weergeven

In Iberostar Sunny Beach Resort geweest? Deel je ervaringen!

Aanvullende informatie over Iberostar Sunny Beach Resort

Adres: Sunny Beach, Sunny Beach 8240, Bulgarije
Locatie: Bulgarije > Burgas > Sunny Beach
Voorzieningen:
Bar/lounge Zakencentrum met internettoegang Fitnesscentrum / sportruimte Kinderactiviteiten (kind-/gezinsvriendelijk) Restaurant Roomservice Spa Suites Zwembad Rolstoeltoegang
Stijl hotel:
Nr. 2 familiehotel in Sunny Beach
Nr. 4 beste resorthotel in Sunny Beach
Nr. 5 spahotel in Sunny Beach
Nr. 6 luxe hotel in Sunny Beach
Nr. 10 romantisch hotel in Sunny Beach
Prijsklasse: € 83 - € 236 (Op basis van de gemiddelde tarieven voor een standaardkamer)
Hotelcategorie:4 ster(ren) — Iberostar Sunny Beach Resort 4*
Aantal kamers: 630
Reserveringsmogelijkheden:
TripAdvisor is een trotse partner van Iberostar, Booking.com, TripOnline SA, Hotels.com en HotelQuickly, dus je kunt je reserveringen bij Iberostar Sunny Beach Resort met vertrouwen boeken. We helpen maandelijks miljoenen reizigers het perfecte hotel te vinden voor vakantie- en zakenreizen, altijd met de beste kortingen en speciale aanbiedingen.
Ook bekend als:
Iberostar Sunny Beach Hotel Sunny Beach

Is dit uw TripAdvisor-vermelding?