“Waar voor je geld”

De beste prijzen voor -
Inchecken dd/mm/jjjj Uitchecken dd/mm/jjjj
Prijzen zijn voor 1 kamer, 2 volwassenen
Prijzen weergeven
Vergelijk de beste prijzen van de beste reiswebsites
en nog 10 websites!
Iberostar Sunny Beach Resort
Beoordeeld als nr. 5 van 222 hotels in Sunny Beach
13 mei 2016 beoordeeld

Het hotel is niet meer het modernste op zonnestrand,maar is prijs/kwaliteit zeer goed.we hadden een promo kamer,maar deze was zeer ruim en proper.mooie grote badkamer, ruim terras.de maaltijden en service overdag (all-in)waren zeer goed,afwisseling.
Het zonnestrand zelf is louter toerisme.ik zou hier niet in volle zomerperiode willen zijn.!!

Kamertip: Kies kant van zwembad,anders kijkt ge op een wirwar van bars en hotels
  • Verbleef: Mei, 2016, reisde met een partner

18 april 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Ben hier geweest met vriendinnen om sunny
Beach te ontdekken. Het eten in dit hotel is super de ganse dag door kun je er lekker eten. Het is een familie hotel dus hier moet wel rekening mee gehouden worden. Het hotel ligt vlak aan de feest straat. Super verblijf gehad en vriendelijke bediening. Aanrader!

Verbleef: Juli, 2015, reisde met vrienden
25 september 2015 beoordeeld

Hotel mooi maar niet echt propper elke deur plakt lift vuil vloer rond zwembad vuil vast tapijt in gang en slaapkamer vol vlekken ! eten: vlees taai of vettig vis smaakloos koude groeten ok fruit ok rookvrij eten buiten kon niet ! Meeste hotelgasten zijn fretters rokers en drinkers en komen in vuile kledij (voetbaluitrustng) naar avondeten.barpersoneel ok strandstoelen vuil en in slechte staat kwallen en zeewier in zee winkels vol namaak kledij sterke drank en sigaretten

Kamertip: achtste verdiep minder last van lawaai straat en geur
  • Verbleef: September, 2015, reisde met een partner
31 augustus 2015 beoordeeld

Hotel is vies oud en slecht onderhouden, kamers worden wel iedere dag schoongemaakt maar we troffen tocht vieze beestjes aan, badkamer zat vol schimmel en voegen waren weg, foto's komen niet overeen met de werkelijkheid, eten is oud, koud en taai. Hotel is echt geen 4 sterren waard. Kom wel vaker in Sunny Beach en heb geslapen in 2 ster hotels die zien er beter uit en schoner. Strand ligt echt niet 70 meter van hotel af.

Kamertip: Bijzonder lawaaierig
  • Verbleef: Augustus, 2015, reisde met een partner
28 augustus 2015 beoordeeld

We zijn hier 11 dagen geweest met onze dochter van 4,5 jaar en hebben top dagen gehad. hotel kamer was top, airco werkte goed. grote badkamer en mooi balkon. Het eten was super goed, er zijn natuurlijk elke dag dezelfde dingen maar ook elke dag variatie, dus je kunt elke dag wat anders eten. Vriendelijke mensen die daar werken en ook de animatie was top, kinderen kunnen naar de mini, maxi club. ze doen er veel met de kinderen. Het strand (met mooie boulevard met veel "vakantie" winkeltjes wat ongeveer op 50 a 100 mtr lopen is, is mooi, alleen in de zee wat kwallen en tijdens ons bezoek redelijk veel zeewier gehad. watertemp. was echt TOP. Al met al hebben wij een TOP vakantie gehad en een aanrader voor jong en oud.

• Verbleef: Augustus, 2015, reisde met familie
11 augustus 2015 beoordeeld via mobiele applicatie

Wij waren er als koppel, maar ook als gezin (we waren mee met de ouders van mijn vriend).
We hebben er 10 leuke dagen beleefd. Mooie kamers, met zithoek. Steeds mooi gepoetst. Het animatieteam is gedreven met leuke activiteiten! Het ene lid al iets persoonlijker dan een andere. De shows worden meestal door het animatieteam gedaan. Chapeau dat ze elke dag iets anders in elkaar kunnen steken op korte tijd. Enkel jammer dat de shows steeds op hetzelfde neerkomen -> dansen.. Ze hebben ons wel ook verrast met hun komedie-avond!! Het eten is gevarieerd, het ene al lekkerder dan het andere. Goeie desserts! Enige nadeel is dat het heel druk kan zijn in het restaurant, waardoor er veel mensen lopen in een kleine ruimte. Chapeau voor barpersoneel en personeel van snackbar!! Snelle, vlotte en leuke bediening!!
Hotel ligt niet ver van de winkeltjes en uitgaansbuurt. Dit heeft voor- en nadelen.. Wij sliepen aan de achterkant van hotel en hadden soms last van de uitgaande jeugd (nachtlawaai).
Kortom, wij hebben er 10 leuke, warme, geanimeerde dagen beleefd met lekker eten ! :)

Verbleef: Juli, 2015, reisde met familie
16 juli 2015 beoordeeld

Super hotel, fijne kamers die elke dag schoon gemaakt worden door top schoonmakers. Prima eten tijdens ontbijt, lunch en diner, geen dag hetzelfde gegeten. Snackbar buiten was ideaal. Je kon alles bestellen wat op de kaart staat. (fish fingers, kippenwings, pizza, hamburgers, hotdogs etc.) Bar personeel is top. Met name Stanko, top gozer. Wij als jeugd werden hier goed behandeld. Stanko bedankt voor de drankjes (vrolijk voin). De ligging van het hotel is top, dicht bij het strand en uitgaansgelegenheden. De topper is toch wel Den Gladen Viking. Top vakantie dus!

Kamertip: Wij hadden een iets minder uitzicht op straat waar overigens genoeg te beleven valt. Kamer met uitzi ...
  • Verbleef: Juli, 2015, reisde met vrienden
Hotels die je misschien ook aanspreken ...
Reizigers hebben ook deze hotels in Sunny Beach bekeken
Helena Park Hotel
nr. 6 van 222 in Sunny Beach
564 beoordelingen
Prijzen weergeven

In Iberostar Sunny Beach Resort geweest? Deel je ervaringen!

Aanvullende informatie over Iberostar Sunny Beach Resort

Adres: Sunny Beach, Sunny Beach 8240, Bulgarije
Locatie: Bulgarije > Burgas > Sunny Beach
Voorzieningen:
Bar/lounge Zakencentrum met internettoegang Fitnesscentrum / sportruimte Kinderactiviteiten (kind-/gezinsvriendelijk) Restaurant Roomservice Spa Suites Zwembad Rolstoeltoegang
Stijl hotel:
Nr. 2 familiehotel in Sunny Beach
Nr. 4 spahotel in Sunny Beach
Nr. 4 beste resorthotel in Sunny Beach
Nr. 5 luxe hotel in Sunny Beach
Nr. 10 romantisch hotel in Sunny Beach
Prijsklasse: €85 - €237 (Op basis van de gemiddelde tarieven voor een standaardkamer)
Hotelcategorie:4 ster(ren) — Iberostar Sunny Beach Resort 4*
Aantal kamers: 630
Reserveringsmogelijkheden:
TripAdvisor is een trotse partner van Expedia, Booking.com, Hotels.com, Iberostar, TripOnline SA en HotelQuickly, dus je kunt je reserveringen bij Iberostar Sunny Beach Resort met vertrouwen boeken. We helpen maandelijks miljoenen reizigers het perfecte hotel te vinden voor vakantie- en zakenreizen, altijd met de beste kortingen en speciale aanbiedingen.
Ook bekend als:
Iberostar Sunny Beach Hotel Sunny Beach

Is dit uw TripAdvisor-vermelding?