Blue Pearl(Sunny Beach)
  • Zwembad
Nessebar Fort Club Apartments(Sunny Beach)(Heel veel waar voor je geld!)
  • Gratis parkeren
Family Hotel Romantic(Sunny Beach)(Heel veel waar voor je geld!)
  • Gratis parkeren
Trakia Garden Hotel(Sunny Beach)
Gratis annuleren tot 21/07
Boek nu, betaal bij aankomst
  • Inclusief ontbijt
Bora Bora Hotel(Sunny Beach)(Heel veel waar voor je geld!)
Besparingsmelding! 15% lager dan de gemiddelde tarieven

De prijs die je hebt gevonden is 15% lager dan het gemiddelde tarief voor dit hotel van US$ 117 per nacht.

Travelocity
  • Zwembad
Barcelo Royal Beach(Sunny Beach)
  • Inclusief ontbijt
Helena Sands Hotel(Sunny Beach)
Orbitz.com
18 april 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Ben hier geweest met vriendinnen om sunny
Beach te ontdekken. Het eten in dit hotel is super de ganse dag door kun je er lekker eten. Het is een familie hotel dus hier moet wel rekening mee gehouden worden. Het hotel ligt vlak aan de feest straat. Super verblijf gehad en vriendelijke bediening. Aanrader!

Verbleef: juli 2015, reisde met vrienden
25 september 2015 beoordeeld

Hotel mooi maar niet echt propper elke deur plakt lift vuil vloer rond zwembad vuil vast tapijt in gang en slaapkamer vol vlekken ! eten: vlees taai of vettig vis smaakloos koude groeten ok fruit ok rookvrij eten buiten kon niet ! Meeste hotelgasten zijn fretters rokers en drinkers en komen in vuile kledij (voetbaluitrustng) naar avondeten.barpersoneel ok strandstoelen vuil en in slechte staat kwallen en zeewier in zee winkels vol namaak kledij sterke drank en sigaretten

Kamertip: achtste verdiep minder last van lawaai straat en geur
  • Verbleef: september 2015, reisde met een partner
31 augustus 2015 beoordeeld

Hotel is vies oud en slecht onderhouden, kamers worden wel iedere dag schoongemaakt maar we troffen tocht vieze beestjes aan, badkamer zat vol schimmel en voegen waren weg, foto's komen niet overeen met de werkelijkheid, eten is oud, koud en taai. Hotel is echt geen 4 sterren waard. Kom wel vaker in Sunny Beach en heb geslapen in 2 ster hotels die zien er beter uit en schoner. Strand ligt echt niet 70 meter van hotel af.

Kamertip: Bijzonder lawaaierig
  • Verbleef: augustus 2015, reisde met een partner
28 augustus 2015 beoordeeld

We zijn hier 11 dagen geweest met onze dochter van 4,5 jaar en hebben top dagen gehad. hotel kamer was top, airco werkte goed. grote badkamer en mooi balkon. Het eten was super goed, er zijn natuurlijk elke dag dezelfde dingen maar ook elke dag variatie, dus je kunt elke dag wat anders eten. Vriendelijke mensen die daar werken en ook de animatie was top, kinderen kunnen naar de mini, maxi club. ze doen er veel met de kinderen. Het strand (met mooie boulevard met veel "vakantie" winkeltjes wat ongeveer op 50 a 100 mtr lopen is, is mooi, alleen in de zee wat kwallen en tijdens ons bezoek redelijk veel zeewier gehad. watertemp. was echt TOP. Al met al hebben wij een TOP vakantie gehad en een aanrader voor jong en oud.

• Verbleef: augustus 2015, reisde met familie
11 augustus 2015 beoordeeld via mobiele applicatie

Wij waren er als koppel, maar ook als gezin (we waren mee met de ouders van mijn vriend).
We hebben er 10 leuke dagen beleefd. Mooie kamers, met zithoek. Steeds mooi gepoetst. Het animatieteam is gedreven met leuke activiteiten! Het ene lid al iets persoonlijker dan een andere. De shows worden meestal door het animatieteam gedaan. Chapeau dat ze elke dag iets anders in elkaar kunnen steken op korte tijd. Enkel jammer dat de shows steeds op hetzelfde neerkomen -> dansen.. Ze hebben ons wel ook verrast met hun komedie-avond!! Het eten is gevarieerd, het ene al lekkerder dan het andere. Goeie desserts! Enige nadeel is dat het heel druk kan zijn in het restaurant, waardoor er veel mensen lopen in een kleine ruimte. Chapeau voor barpersoneel en personeel van snackbar!! Snelle, vlotte en leuke bediening!!
Hotel ligt niet ver van de winkeltjes en uitgaansbuurt. Dit heeft voor- en nadelen.. Wij sliepen aan de achterkant van hotel en hadden soms last van de uitgaande jeugd (nachtlawaai).
Kortom, wij hebben er 10 leuke, warme, geanimeerde dagen beleefd met lekker eten ! :)

Verbleef: juli 2015, reisde met familie