Chaika Beach Hotel
US$ 72*
US$ 63*
  • Zwembad
Helena Park Hotel(Sunny Beach)
US$ 186*
US$ 140*
  • Inclusief ontbijt
Tia Maria Hotel(Sunny Beach)
US$ 25*
  • Inclusief ontbijt
Barceló Royal Beach(Sunny Beach)
US$ 115*
US$ 98*
US$ 108*
Slavyanski Hotel(Sunny Beach)
US$ 32*
  • Zwembad
Julia Family Apartments(Sunny Beach)(Heel veel waar voor je geld!)
  • Gratis parkeren
Family Hotel Romantic(Sunny Beach)(Heel veel waar voor je geld!)
US$ 23*
US$ 21*
US$ 111*
US$ 100*
  • Zwembad
Green Fort(Sunny Beach)(Heel veel waar voor je geld!)
23 augustus 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Na zeer vriendelijk te zijn ontvangen mochten wij gebruik maken van de sauna , jaccuzi , binnen- en buitenzwembad. Dit alles voor slechts 10 lev. Deze welness had er goed uitgezien als het onderhoud goed was bijgehouden. Er waren zoveel dingen in de welness, maar mochten er geen gebruik van maken, dan moest je 100 lev bijbetalen. Toen onze jongste dochter in de jaccuzi zat kwamen er na elkaar diverse personeelsleden en kwam ze overstuur naar ons toe in de sauna. Daarna kwamen stuk voor stuk het personeel naar ons toe en zeiden dat we per persoon 20 lev moesten betalen voor de jaccuzi. Ze hebben waarschijnlijk de sauna uitgezet want hij was maar 40 graden de tweede keer. We zijn weggegaan om ruzie te voorkomen terwijl zij scheldend en schreeuwend ons beveelde om meer te betalen. Uiteraard hebben we dat niet gedaan.
Als je een beetje welness wil ga hier dan niet, zonde van je geld en ergernis.

Verbleef: augustus 2017, reisde met familie
13 augustus 2015 beoordeeld

De ligging en de animatie zijn de enige 2 dingen die goed zijn aan dit hotel. De kamer was ruim en netjes, hoewel er in de 2 weken dat wij er waren geen enkele keer de vloer gepoetst is. Wel bedden opmaken en de badkamer schoonhouden. Het eten was redelijk. Verder is dit hotel zeer geliefd bij Russen, Tsjechen, Polen enz. Er waren zo goed als geen Nederlanders. Als deze mensen gegeten hebben is er een bom ontploft op tafel.........vreselijk..
Het hotel kan een opknapbeurt gebruiken en waarom er maar 1 eetzaal in gebruik was en er maar zo'n mini terrasje bij de bar is, is voor ons een raadsel. Verder was de dame aan de receptie de onvriendelijkste persoon van het hele hotel.
Wij zijn al diverse malen in Sunny Beach geweest, maar dit hotel was tot nu toe het slechtste.
Kortom, geen aanrader....

• Verbleef: juli 2015, reisde met familie
7 januari 2015 beoordeeld via mobiele applicatie

Weinig goeds te zeggen over dit hotel. Van buiten en in de reisgids is het een plaatje maar schijn bedriegt! De kamers zijn verouderd, veel spullen zijn kapot of werken niet. Badkamer was vies, overal zat schimmel en er was slecht of niet schoongemaakt. Voor het restaurant moest je in de rij en het eten was ronduit smerig. Klein zwembad met bijna geen bedjes. Al met al een behoorlijke tegenvaller..

Verbleef: augustus 2014, reisde met een partner
31 augustus 2014 beoordeeld

toen ik dit hotel wilde boeken keek ik naar beoordelingen kon alleen vinden 2011 tot 2012 ook veel slechte ik dacht misschien veranderd in de tusse tijd het is nu 2014 had nooit verwacht dat het zo erg zou zijn maar wie zegt dat het een goed hotel vind is niks anders gewend of is blind verschrikkelijk hotel van buite bond en van binne strond heel mooi gebouw alles op griekse stijl maar helemaal verrot en vuil alles kapot en beschimmelt zwembad vuil glijbaantje wat er was verot met tape geplakt veel te weinig bedjes aan het zwembad we kwamen aan midde in de nacht kregen een kamer lag in de badkamer vol water op de vloer lage in de kruimels in bed en vieze kussens was niet schoongemaakt ik ging vragen om andere kamer moeste smorgens nog een keer vragen zou het opschrijven toen ik smorgens kwam wiste ze van niks zouden het wel even maken heel de wc lag uit elkaar ik weer vragen een andere kamer uit eindelijk gekregen gelukkig na veel gezeur nu het eten verschrikkelijk en wij zijn echt niet moelijk maar zag er niet uit verbrand eten in vuilen bakken met roeste randen aangekoekt en heel weinig keus voor zon groot resort borden waren stukjes er af en nat als je ze moest pakken en vies als er borden waren soms stond je te wachten waren geen borden geen bestek tafeltjes waren goor om aan te zitten we hadden doekjes gekocht om alles zelf schoon te maken voor dat we gingen zitten personeel is erg onvriendelijk lijkt of je niet welkom bent we zijn elke dag wezen uit eten omdat we bang waren om ziek te worden alleen smorgens omdat ik me kaas uit nederland had mee genomen hebben we wel gegeten en gelukkig is het niet duur uit eten voor 30 euro met ze drietjes hadden we goed gegeten maar als je all in boekt moet dat niet nodig zijn toch we gingen elke dag naar het strand moet je wel voor de bedjes betalen wij waren 32 lev kwijt voor drie bedjes en parasol dat is ongeveer 15 euro het is zo zonde van het hotel dat ze het zo verwaarlozen wie dit hotel 5 sterre gaf was zeker blind is 1 ster waard er moet echt opnieuw naar gekeken worden en moet uit de reisgidsen de lifte waren elke dag kapot en waren vies ramen werden nooit gelapt stonk enigste wat goed was is de ligging van het hotel als je boekt geen all in boeken wand buiten kan je goed koop goed eten en zorgen dat je een goede kamer krijg maar voor ons nooit meer dit hotel maar sunny beach is geweldig ook als je kinderen heb heel levendig en gezellig en dronken jongeren heb je geen last van lopen mensen die ze in toom houden

• Verbleef: augustus 2014, reisde met familie
4 september 2012 beoordeeld

Ik ben sinds gisteren terug van Bulgarije en kan echt zeggen dat dit hotel helemaal GEEN aanrader is .
Het eten is er echt vies (ben niet iemand die niet veel lust dus dat zegt al wat) .
De handdoeken worden er om de 4!! dagen vervangen , we zijn zelfs 2 keer moeten gaan vragen wanneer we eens nieuwe kregen en dan kregen we het antwoord dat ze moesten wachten op een verantwoordelijke en als ze anders handdoeken zouden vinden zouden ze die wel langs brengen wat dus NIET gebeurd is ! Ook waren we met 3 personen en kregen we telkens maar voor 2 personen handdoeken.
We wouden een kluis voor de hele week , de sleutel ging kapot toen we de kluis probeerden dus gingen we hiermee terug . Na 2 dagen zeuren over vergoeding voor een dag zonder kluis die we wel betaald hadden kregen we dan een dag gratis strandstoelen aangeboden want geld terug krijgen was geen optie.

Opzich waren de mensen aan de receptie wel vriendelijk maar als je wat nodig had begrepen ze precies geen Engels .

We hadden maar 2 rollen toiletpapier en zijn na 2 dagen ZELF moeten gaan vragen wanneer we eens nieuw kregen , uiteindelijk kregen we niets en hebben we dan maar gewoon van een poetskar die ergens stond zelf rollen meegenomen.

De kamers opzich waren ook nog onafgewerkt , gaten in de muur , afblottende verf , putten in de vloer , plekken op de muur ( die niet eens geverfd was ) en een ini-mini balkon waar je net met 3 naast elkaar kon staan .
Ook was de doucheknop kapot waardoor douchen opzich ook niet echt makkelijk was aangezien je de kabel de hele tijd moest draaien & de wc borstel daar zal ik maar beter niets van zeggen , BAH !
Kortom ik raad dit hotel echt ten zeerste af !!!

• Verbleef: augustus 2012, reisde met vrienden