“Vriendelijk personeel”

Keukens: Iers, Schots, Internationaal, Brits
Geschikt voor: Barscene
Dineropties: Na sluitingstijd, Ontbijt, Reserveringen
20 augustus 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Prachtig locatie direct aan de boulevard , in de avond , werden wij vriendelijk verzocht om een keertje te eten daar , het was heel druk , er werd netjes een plaatst gezocht voor ons , menu kaart was ook uitgebreid , niet duur en eten was top !
Zijn we nog voor de tweede keer daar gaan eten

Datum van bezoek: augustus 2018

19 juni 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

De hele dag Happy hour. Live muziek. Prima eten. Heerlijke cocktails. Vlotte bediening. Nette schone zaak.

Datum van bezoek: juni 2018
UkWarrior13, Manager van The Fat Cat, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 2 juli 2018

thank you so much for your great words
more than welcome anytime

14 september 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

La Bamba ligt vlak naast de Fat Cat op de promenade van Sunny Beach met eveneens een terras achteraan vlak aan het strand. Daar brachten wij vele middagen door! Vriendelijk personeel en local beer met 50 % korting in de week. Probeer zeker ook hun Ceasar's salad, een aanrader!

Datum van bezoek: september 2017
18 juni 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

door een van medewerkers aangesproken geweest langs straat om gezellig wat te drinken.
gast was ook oprecht geinteresseerd in feit wat we zochten waar we vandaan kwamen enzo super sfeer zowel straatkant binnen alsook op strandterras

Datum van bezoek: juni 2017
24 juni 2016 beoordeeld

De pizza was echt de beste pizza die ik in Bulgarije gegeten had. Vriendelijk personeel, mooi uitzicht op de zee, leuke muziek,..

Datum van bezoek: juni 2016

Reizigers die The Fat Cat bekeken, bekeken ook

In The Fat Cat geweest? Deel je ervaringen!