“Gewoon goed”

Keukens: Internationaal
Dineropties: Na sluitingstijd, Ontbijt, Bezorgen, Reserveringen
Dineropties: Na sluitingstijd, Ontbijt, Bezorgen, Reserveringen
11 juli 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Een hapje gaan eten vlotte service snelle bediening aan leuke prijs ( als je van west-Europa komt). Tijdens eten was er een live bandje Annie zangeres en haar gitarist die ons tot het einde hebben weten boeien. Deze 2 zijn al een reden om te komen.

1 juli 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

We werden heel vriendelijk binnengehaald, maar daarmee was ook alles gezegd. De bediening was chagrijnig en je moest telkens vragen om drinken. Na een kwartier te hebben gewacht om een dessert te bestellen hebben we het opgegeven en de rekening gevraagd.

Het voorgerecht was te lang doorgebakken dus droog en smakeloos. Het vlees was wel lekker van het hoofdgerecht. Dus geen aanrader als je kijkt naar de prijs kwaliteit verhouding.

21 juni 2016 beoordeeld

Het was oké. pizza beetje vettig. De cocktail was lekker. Happy hour was al vanaf 6 euro, de pizza kosten rond de 6 euro en cocktail 2euro. Het restaurant lag mooi aan het strand.

18 juni 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Heerlijk gegeten en alle vier een ander gerecht besteld. Alles echter mooi tegelijk geserveerd. Vriendelijke bediening en grote porties. Met vier man eten inclusief drank €60, wie doet je wat.

1 juni 2016 beoordeeld

Vriendelijke ontvangst,verschillende gerechten gekozen(met 4 personen)Vlotte bediening en lekker gegeten voor een lage prijs.

Reizigers die Morris bekeken, bekeken ook

In Morris geweest? Deel je ervaringen!