16 september 2017 beoordeeld

Ik verbleef hier in september 2017 met nog 3 vriendinnen (20jaar). Het leukste aan het hotel vond ik zeker en vast de perfecte ligging. Slechts één minuutje wandelen van de Flowerstraat en 5 minuten wandelen van het strand. De kamers waren proper en ruim en merendeels van het personeel was altijd zeer vriendelijk. Er waren ook altijd ligbedden vrij aan het zwembad. Het zwembadwater is alleen wel heel erg koud, wat wel jammer was. Het eten was meestal wel lekker, alleen niet heel erg veel keuze of variatie, maar voor de prijs die je voor dit betaalt zeker wel goed genoeg.

• Verbleef: september 2017, reisde met vrienden
21 augustus 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Goed, gezellig, prima hotel
Werd vertelt dat er veel jeugd was en dat je daar last van had, niets is minder waar,
Totaal geen overlast van de jeugd. Animatie team bestaat uit jonge mensen, zijn zeer vriendelijk en behulpzaam. Proberen er een gezellige tijd met je van te maken

Verbleef: augustus 2017, reisde met familie
20 augustus 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Diamond is een prima hotel. Rustige sfeer met erg gezellige mensen. Kamer netjes schoon. Een beetje klein maar toch een prima verblijf gehad. Balkon is voor maximaal 1 persoon. Onze balkondeur sloot niet, aangegeven bij de receptie, werd meteen gerepareerd.

Verbleef: augustus 2017, reisde met vrienden
20 augustus 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Mijn vriendin en ik (18 jaar) zijn nu een aantal dagen in het hotel Diamond, het is een super hotel voor alle leeftijden, het eten is lekker en echt heel aardig personeel. Ook het animatie team doet het super leuk. De kamers zijn netjes, ik ben echt tevreden! Echt een aanrader.

Verbleef: augustus 2017, reisde met vrienden
19 augustus 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Super goed hotel was bang van de vorige reviews maar 100% top kamer super schoon elke dag schone handdoeken eten zeer veel keuze. Zwembad elke schoon soms beetje koud. Goed gelegen dichtbij de zee en uitgangscentrum. Wat willen we nog meer zon zee en heel veel lol gehad.

Verbleef: augustus 2017, reisde met familie