15 december 2017 beoordeeld

Wij hebben een geweldig verblijf gehad in Club Hotel Dolphin.
We hadden een seaview villa met schitterend uitzicht op de zee en als bijkomend voordeel dat er snel een lekker windje stond want warm is het wel. In de kamer hadden we uitstekende airco dus s nachts hadden we geen hinder van de warmte.
Alles wordt goed onderhouden alhoewel er wel wat aandachtspunten zijn.
Al het personeel is uitermate vriendelijk en voorkomend. Als er een probleempje is dan wordt het snel opgelost.
Het buffet is uitgebreid en er is voor ieder wat wils, alleen vaak wat aan de kruidige kant. Het eten zou ook wat warmer mogen zijn.
Enkele keren wordt er een buitenbuffet opgesteld, wat echter niet bij het gewone all inclusieve is inbegrepen, evenals de wijn. Die moet ook extra betaald worden en kost ongeveer €4,50 per glas.
Uitstapjes zijn er genoeg te boeken. Wij hebben geboekt bij het bureau net voorbij het rustige zwembad. Hier hebben we enkele privetrips geboekt die naar wens konden worden samengesteld. Ook hier waren we zeer tevreden over.
Kortom, geweldige vakantie!

Kamertip: Seaview villa, rustig gelegen, ruime kamer
Verbleef: december 2017, reisde met een partner
Stephan S, General Manager van Club Hotel Dolphin, reageerde op deze beoordelingGereageerd 16 december 2017

Dear 62Mirjam,

Greetings from Club Hotel Dolphin!

Thank you for sparing your valuable time to share your feedback on your recent stay at Club Hotel Dolphin!

We are pleased to note your positive feedback about our friendliness & professionalism exhibited by our team during your stay, it is deeply appreciated. We will be pleased to communicate your feedback to all the members of our team.

It was indeed a pleasure having you at Club Hotel Dolphin and we look forward to welcoming you again for another relaxing stay!

Sunny Regards
Stephan Sandmann

23 september 2017 beoordeeld

super locatie, vlak aan het strand. Ruime volledig ingerichte kamer. Vanaf de aankomst tot bij vertrek word je behandeld als een V.I.P. Super vriendelijke mensen, zeer lekker eten van ontbijt tot en met diner. Ideale ligging voor 1-dags trips in de ruime omgeving.
Een echte aanrader.

Kamertip: de strandbungalows bieden veel privacy
  • Verbleef: september 2017, reisde met een partner
Stephan S, General Manager van Club Hotel Dolphin, reageerde op deze beoordelingGereageerd 25 september 2017

Dear Paul,

Thank you for the review and the positive comments about the location, our food and your room.

We are most grateful for your kind remarks on friendly and excellent service you received from our staff.

We would appreciate very much to welcome you back.

Sunny Regards
Stephan Sandmann

22 augustus 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Het is een heerlijk hotel met goede bedden, mooie kamers, riant zwembad en goed smaakvol eten. Tevens 2dagen in de week is er een lokaal buffet dat in de buitenlucht wordt opgebouwd, aanrader!
Als je naar Negombo wilt, gebruik een taxi, tuk tuk

Verbleef: augustus 2017, reisde met familie
Stephan S, General Manager van Club Hotel Dolphin, reageerde op deze beoordelingGereageerd 24 augustus 2017

Dear Thea,

"dank u wel" for your review!
We are glad that you enjoyed your time and hope to see you again one day.

Sunny Regards!

27 mei 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Club hotel dolphin is ruim opgezet met groot zwembad waar kinderen zich heerlijk kunnen vermaken en een aparte quiet pool. Het buffet is van goede kwaliteit en biedt veel keus. De kamers zijn goed vwb grootte en schoon. Het personeel is erg vriendelijk

Verbleef: mei 2017, reisde met familie
Stephan S, General Manager van Club Hotel Dolphin, reageerde op deze beoordelingGereageerd 28 mei 2017

Dear Monique,

we are glad that all of you had a great time and especially the kids enjoyed the trip!
Thank you very much for sharing your experience and we hope to see you again sometimes!
Sunny Regards!

26 februari 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Een mooi hotel om een bijzonder land te verkennen. We zijn er op huwelijksreis geweest en het eten was echt elke dag heerlijk vooral de currys. Vanuit het hotel veel excursie mogelijkheden. Het strand kun je niet liggen en de zee was erg wild maar het zwembad is royaal

Verbleef: juni 2016, reisde met een partner
General_Manager_SLML, General Manager van Club Hotel Dolphin, reageerde op deze beoordelingGereageerd 28 februari 2017

Dear Guest,

Thank you for your comments with regard to your stay at Club Hotel Dolphin.

I am glad to note that you enjoyed your stay with us and I hope to see you back at our resort for another enjoyable vacation.

Regards,
Roshan Fernando