Beoordeeld op 22 augustus 2017 via mobiele applicatie

Het is een heerlijk hotel met goede bedden, mooie kamers, riant zwembad en goed smaakvol eten. Tevens 2dagen in de week is er een lokaal buffet dat in de buitenlucht wordt opgebouwd, aanrader!
Als je naar Negombo wilt, gebruik een taxi, tuk tuk

Verbleef: augustus 2017, reisde met familie
Stephan S, General Manager van Club Hotel Dolphin, reageerde op deze beoordelingGereageerd 24 augustus 2017

Dear Thea,

"dank u wel" for your review!
We are glad that you enjoyed your time and hope to see you again one day.

Sunny Regards!

Beoordeeld op 27 mei 2017 via mobiele applicatie

Club hotel dolphin is ruim opgezet met groot zwembad waar kinderen zich heerlijk kunnen vermaken en een aparte quiet pool. Het buffet is van goede kwaliteit en biedt veel keus. De kamers zijn goed vwb grootte en schoon. Het personeel is erg vriendelijk

Verbleef: mei 2017, reisde met familie
Stephan S, General Manager van Club Hotel Dolphin, reageerde op deze beoordelingGereageerd 28 mei 2017

Dear Monique,

we are glad that all of you had a great time and especially the kids enjoyed the trip!
Thank you very much for sharing your experience and we hope to see you again sometimes!
Sunny Regards!

Beoordeeld op 26 februari 2017 via mobiele applicatie

Een mooi hotel om een bijzonder land te verkennen. We zijn er op huwelijksreis geweest en het eten was echt elke dag heerlijk vooral de currys. Vanuit het hotel veel excursie mogelijkheden. Het strand kun je niet liggen en de zee was erg wild maar het zwembad is royaal

Verbleef: juni 2016, reisde met een partner
General_Manager_SLML, General Manager van Club Hotel Dolphin, reageerde op deze beoordelingGereageerd 28 februari 2017

Dear Guest,

Thank you for your comments with regard to your stay at Club Hotel Dolphin.

I am glad to note that you enjoyed your stay with us and I hope to see you back at our resort for another enjoyable vacation.

Regards,
Roshan Fernando

Beoordeeld op 21 augustus 2016

Wij verbleven met ons gezin met 2 tieners van 15j en 16j van 1/8/2016 tem 15/08/2016 in Club Dolphin. Dit hotel is op een toplocatie gelegen en is een interessante uitvalsbasis voor verschillende excursies. Wij hebben tijdens ons verblijf meerdere uitstappen gedaan waarvoor wij de beroep gedaan hebben op de diensten van Nipun van See Lanka. Dit toeristen bureau is vlakbij het hotel gelegen, meteen rechts als je het hotel buiten stapt. Nipun is een jonge ondernemer van slechts 19 jaar die naar de wensen van zijn klanten luistert en een tour zo goed als op maat aanbiedt. Je reist rond in een minibusje (met airco!) en met je privé gids en chauffeur. Op die manier kan iedereen genieten van het prachtige landschap en hoef je niet te stressen van het met momenten chaotische verkeer.
Een speciale dank aan Ruwan die er elke dag voor zorgde dat onze kamers, die overigens zeer ruim waren en met een kingsize bed voorzien waren, spic en span waren. (superior kamers 336 + 337 met prachtig zicht op zwembad, strand en zee) Tot slot een eervolle vermelding voor Udi die ons in het Nederlands welkom heette. Bij hem konden we terecht met al onze praktische vragen en telkens weer werden we met een brede glimlach bediend. Geweldig! Dankzij het personeel van hotel Club Dolphin, Nipun en de gastvrijheid van de lokale bevolking hebben wij een onvergetelijke vakantie beleefd in Sri Lanka. Wij komen wellicht over een aantal jaren nog eens terug!

Ellen, Erwin, Freja en Jarno

Kamertip: superior kamer met zeezicht
  • Verbleef: augustus 2016, reisde met familie
Beoordeeld op 10 augustus 2015

Club Hotel Dolphin is een top locatie met een uitstekend restaurant,een ruime kamer en een prima bed.
Het personeel is vriendelijk en doen voor je wat in hun vermogen ligt.
Op de 2de dag maakten wij kennis met Mario van Mario Tours op het strand hij heeft er voor gezorgd dat wij in Sri Lanka mobiel waren en de mooiste plekken hebben kunnen bezoeken, ook toen we s'morgens om 6 uur naar huis gingen was hij er om afscheid te nemen, ik heb nog contact met hem.
De excursies zijn zeer de moeite waard vergeet zeker niet het olifantenhuis in Pinuwella.
Dankzij het personeel van Club Hotel Dolphin, Mario en de lokale bevolking dank je wel voor deze onvergetelijke vakantie, wij komen hier zeker terug !!
Mvg,
Rita & Ronny