Beoordeeld op 26 februari 2017 via mobiele applicatie

Een mooi hotel om een bijzonder land te verkennen. We zijn er op huwelijksreis geweest en het eten was echt elke dag heerlijk vooral de currys. Vanuit het hotel veel excursie mogelijkheden. Het strand kun je niet liggen en de zee was erg wild maar het zwembad is royaal

Verbleef: juni 2016, reisde met een partner
General_Manager_SLML, General Manager van Club Hotel Dolphin, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 28 februari 2017

Dear Guest,

Thank you for your comments with regard to your stay at Club Hotel Dolphin.

I am glad to note that you enjoyed your stay with us and I hope to see you back at our resort for another enjoyable vacation.

Regards,
Roshan Fernando

Beoordeeld op 21 augustus 2016

Wij verbleven met ons gezin met 2 tieners van 15j en 16j van 1/8/2016 tem 15/08/2016 in Club Dolphin. Dit hotel is op een toplocatie gelegen en is een interessante uitvalsbasis voor verschillende excursies. Wij hebben tijdens ons verblijf meerdere uitstappen gedaan waarvoor wij de beroep gedaan hebben op de diensten van Nipun van See Lanka. Dit toeristen bureau is vlakbij het hotel gelegen, meteen rechts als je het hotel buiten stapt. Nipun is een jonge ondernemer van slechts 19 jaar die naar de wensen van zijn klanten luistert en een tour zo goed als op maat aanbiedt. Je reist rond in een minibusje (met airco!) en met je privé gids en chauffeur. Op die manier kan iedereen genieten van het prachtige landschap en hoef je niet te stressen van het met momenten chaotische verkeer.
Een speciale dank aan Ruwan die er elke dag voor zorgde dat onze kamers, die overigens zeer ruim waren en met een kingsize bed voorzien waren, spic en span waren. (superior kamers 336 + 337 met prachtig zicht op zwembad, strand en zee) Tot slot een eervolle vermelding voor Udi die ons in het Nederlands welkom heette. Bij hem konden we terecht met al onze praktische vragen en telkens weer werden we met een brede glimlach bediend. Geweldig! Dankzij het personeel van hotel Club Dolphin, Nipun en de gastvrijheid van de lokale bevolking hebben wij een onvergetelijke vakantie beleefd in Sri Lanka. Wij komen wellicht over een aantal jaren nog eens terug!

Ellen, Erwin, Freja en Jarno

Kamertip: superior kamer met zeezicht
  • Verbleef: augustus 2016, reisde met familie
Beoordeeld op 10 augustus 2015

Club Hotel Dolphin is een top locatie met een uitstekend restaurant,een ruime kamer en een prima bed.
Het personeel is vriendelijk en doen voor je wat in hun vermogen ligt.
Op de 2de dag maakten wij kennis met Mario van Mario Tours op het strand hij heeft er voor gezorgd dat wij in Sri Lanka mobiel waren en de mooiste plekken hebben kunnen bezoeken, ook toen we s'morgens om 6 uur naar huis gingen was hij er om afscheid te nemen, ik heb nog contact met hem.
De excursies zijn zeer de moeite waard vergeet zeker niet het olifantenhuis in Pinuwella.
Dankzij het personeel van Club Hotel Dolphin, Mario en de lokale bevolking dank je wel voor deze onvergetelijke vakantie, wij komen hier zeker terug !!
Mvg,
Rita & Ronny

• Verbleef: juni 2015, reisde met een partner
Beoordeeld op 31 maart 2015 via mobiele applicatie

Na een lange vlucht met overstap in Dubai komen we aan in ons hotel. We waren in een woord overweldigend wat een schitterend hotel prachtig direct aan het strand. Onze kamers was eenvoudig maar netjes en schoon en van alle gemakken voorzien en een prachtig uitzicht . Het eten in het hotel is zeker een 5 sterren tenoemen maar misschien doe ik ze nog tekort wat een maaltijden echt geweldig.

Verbleef: maart 2015, reisde met een partner
Beoordeeld op 6 april 2014

Wij hebben hier 4 nachten gelogeerd eind februari 2014 en 3 nachten eind maart 2014.
Wij hadden een beach bungalow met prachtig uitzicht op het stand en zee
deze was compleet en werd goed schoongehouden, bij klacht over de airco werd
er snel gereageerd en het probleem opgelost.
De staf is zeer vriendelijk en attent, vooral de jongens van de lounge bar en pool bar zeer vriendelijk en altijd in voor een grapje, dus gewoonweg een heel leuk verblijf.
Toen wij na ruim drie weken terug kwamen werden we meteen herkend en personeel toonde veel interesse in onze ervaringen van de rondreis.
Uitgebreid ontbijt en de kwaliteit van eten in alle restaurants van goede kwaliteit, er werd een speciale Srikanleese avond georganiseerd in de tuin waar de curries gemaakt werden (kookles)
echt een hele leuke avond met live muziek.

Wij kunnen dus dit hotel zeker aanraden en zullen zeker een keer terugkeren.

Met vriendelijke groeten,

Ben en Leone Brouwers.