21 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Bij het betreden van het terrein voel je dat je de geschiedenis in stapt. Mooie koloniale bouw, personeel dat in dezelfde stijl gekleed is en een inrichting die de oude grandeur uitademt. Vooral de kamers die aan de zwembad zijde liggen zijn fraai. Wij hadden een bed waarin we elkaar niet tegenkwamen.
Het geluid van de claxonnerende treinen kan je nachtrust verstoren.
Het restaurant is uitmuntend. Iedere dag bestaat het buffet uit meerdere thema's.
Het personeel is vriendelijk en erg behulpzaam.
Onze dochter was vooral enthousiast over het zwembad.
Kortom...een 10 met een griffel.

Verbleef: mei 2018, reisde met familie
MLHGroup, Public Relations Manager van Mount Lavinia Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd 22 mei 2018

Geachte gast
We zijn verheugd om uw recensie te lezen, bedankt dat u de tijd heeft genomen om zo'n uitstekende feedback te schrijven. Het is de grootste beloning voor al onze inspanningen om herinneringen te creëren voor onze gasten. We waarderen uw gulle complimenten over onze koloniale sfeer, vriendelijk personeel, eten, zwembad en een prachtig uitzicht. We kijken ernaar uit u binnenkort weer te verwelkomen.

22 april 2018 beoordeeld

Het uitzicht vanop het terras is uniek. De bediening is oprecht Sri Lankaans. Oude koloniale villa (residentie van de Britse Gouverneur) die omgebouwd werd tot hotel. Hier proef je de 200 jaar oude geschiedenis.
Magnifiek zicht op zee en op de baai.
Een hotel dat nooit verveelt !
Is ook het enige hotel met een privé strand (waar je dus niet aangeklampt wordt door verkopers)

Kamertip: Kamers met zicht op de baai zijn moderner van interieur.
  • Verbleef: april 2018, reisde met vrienden
MLHGroup, Public Relations Manager van Mount Lavinia Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd 25 april 2018

Geachte gast
We zijn verheugd om uw recensie te lezen, bedankt dat u de tijd heeft genomen om zo'n uitstekende feedback te schrijven. Het is de grootste beloning voor al onze inspanningen om herinneringen te creëren voor onze gasten. We waarderen uw gulle complimenten over onze koloniale ambiance, een prachtig uitzicht en een privéstrand. We kijken uit naar het genoegen u binnenkort weer te mogen verwelkomen.

30 september 2017 beoordeeld

Receptie werkt niet gestructureerd, chaotisch.
Uitgeleefde standaard kamer, met muffe geur, versleten vloerbedekking, slechte badkamer.
Op het balkon wordt je belaagd door kraaien.
Sfeerloos dakterras met (op zich mooi) zwembad, ligbedden staan niet standaard ter beschikking, als ook handdoeken. Omkleed ruimte vies (was einde dag moet ik erbij zeggen). Maar hier wederom kraaienplaag. Er lopen twee man rond om ze te verjagen, maar het helpt niet meer, vervelend voor het hotel. Misschien getrainde valken/roofvogels inzetten.
Ontbijtbuffet zeer uitgebreid, maar wordt verpest doordat je binnen moet zitten vanwege de .... kraaien
Slechte wifi
1uur15min van vliegveld

• Verbleef: september 2017, reisde met een partner
Antwoord van management:Gereageerd 4 oktober 2017

Dear Valued Guest,

Thank you for taking the time to share your comments on Trip Advisor on your recent stay at the hotel. We value your feedback to us and appreciate you taking the time to bring the matter to our attention.

It is with much regret that we read of this unsatisfactory experience of yours with the crows and structures. Please accept our sincere apologies for same. We believe, that it is only by accepting and working on constructive feedback from our guests, that we can achieve the highest levels of service that we aspire towards.

While we truly value your patronage, may I request you to kindly consider this incident as a one off case and not a reflection of the usual standards that we at Mount Lavinia Hotel follow or aspire to deliver to our most valued guests.

Once again, please accept our sincere apologies and we hope to serve you better for your next visit with the best of our services provided to you.

11 augustus 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Na onze 21 daagse tour de laatste 4 dagen in dit hotel. We hebben hiervoor gekozen omdat we het van vorige reizen naar dit fantastische eiland kenden. Naar ons idee is alles hier uitstekend. De kamer, de lounge, het zwembad, de Coco Spa voor een heerlijke massage, het hotel strand (we konden helaas niet in zee vanwege het feit dat de rode vlaggen uitstonden. Het was té gevaarlijk), het eten enz. enz. De bediening en de service is top. Als ze tijd hebben en jij staat er voor open dan komen ze altijd een praatje maken. Ons contact met een aantal mensen van de bediening was zo leuk en gezellig dat ze na ons laatste diner zelfs afscheid kwamen nemen. Dat wil toch wel iets zeggen. Het is niet het goedkoopste hotel maar daar krijg je dan ook wel iets voor terug!!!

Verbleef: juli 2017, reisde met familie
Antwoord van management:Gereageerd 15 augustus 2017

Dear Valued Guest

We are delighted to read your review and thank you for taking the time to write such an excellent feedback regarding your recent stay at The Mount Lavinia Hotel.

It is the biggest reward for all our efforts towards creating memories for our guests. Our staff is our strength and we always strive to make your stay with us as pleasant as possible. We thank you once again for your generous compliments on our overall facilities provided.

We look forward to the pleasure of welcoming you back soon.

6 augustus 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Twee nachten verbleven in Mount Lavinia na 3 weken rondreis. Kamer op 5 e verdieping, rustig en uitzicht fantastisch . Kamer prima en zeer ruim. Personeel top, niets teveel. Geen strandweer door ruige zee maar bij zwembad werden extra bedden neergezet en handdoek er meteen bij.
Goede restaurants fish cove en specialiteitenrestaurant. Ontbijt enorm uitgebreid. Kortom mooie afsluiter van fantastische reis.

Verbleef: augustus 2017, reisde met familie
Antwoord van management:Gereageerd 8 augustus 2017

Dear Valued Guest

It is the biggest reward for all our efforts towards creating memories for our guests. We thank you once again for your generous compliments on our overall facilities provided.

We look forward to the pleasure of welcoming you back soon.