“Heerlijk rustig”
andere reizigers hebben deze accommodatie geboekt

Beoordeling van Mas Tidouls

Mas Tidouls
Enter a caption for your photo Terrace at the pool
Beschikbaarheid
Boekingsaanvraag doen
Inlichtingen vragen
Mas Tidouls
Enter a caption for your photo
Terrace at the pool
Another view of the pool terrace
Heated pool (30°)
outdoor jacuzzi
No neighbors, only local wildlife
outside view 'la clède'
Private garden gîte 'Hua Hin'
shower gîte 'Hua Hin'
living room gîte 'Hua Hin'
kitchen gîte 'Hua Hin'
Deze accommodatie is niet beschikbaar op deze data.
Alle beschikbare vakantiewoningen weergeven

Niveau 1 bijdrager
3 beoordelingen
“Heerlijk rustig”
Beoordeeld op 20 september 2017 voor een verblijf in september 2017

We hebben precies gekregen wat we wilden. Prachtig ingerichte marokaanse gite, fijne gastheer en gastvrouw. Rust maar ook aanspraak met andere gasten. Mooie omgeving en heerlijk eten. Een aanrader voor rust midden in de natuur.

Was dit een nuttige beoordeling? Ja
Summie201 ...
Amsterdam, Nederland
1 beoordeling
“Een droomplek om zeker terug te keren!”
Beoordeeld op 30 juli 2016 voor een verblijf in juli 2015

Met onze meiden van 5 en 11 jaar hebben wij hier een week doorgebracht. Doodmoe van het harde werken zijn we hier totaal tot rust gekomen. Het huisje was sfeervol met een heerlijk douche waar je met meerdere onder kon en een ontzettend fijn terras. We hebben genoten van het prachtig gelegen zwembad. De meiden konden ijsjes en drankjes uit de koelkast bij het zwembad pakken en zelf opschrijven (op rekening).Een van de redenen waarom we deze plek ook hebben gekozen was de mogelijkheid om iedere dag een ontbijtmand te bestellen. Als we wakker werden, stond er al een mand met heerlijk zelfgemaakt brood en andere lekkernijen op ons te wachten. En het allerbelangrijkste in alles voelde je de liefde en aandacht van de gastvrouw en gastheer. We komen hier zeker weer terug. Dit jaar helaas niet want ze zaten al vol toen we keken

Reisgroep: Kleine kinderen
Kun je dit hotel aan vrienden aanbevelen?   Ja.
Was dit een nuttige beoordeling? Ja
Voer reisdata in voor nauwkeurigere prijzen
2 gasten
Volwassenen2
Kinderen0
Pas toe
Bezit je een vakantiewoning? Laat deze hier vermelden.
Extra inkomsten
Eenvoudig te beheren