TripAdvisor

Beoordeling van Kolkzicht

Kolkzicht
Geclassificeerd als nr. 1 van 3 Restaurants in Ossenzijl
14 september 2019 beoordeeld

Wat een leuk plekkie!! Vlakbij een sluis, waar veel boten passeren, ligt het knusse terrasje. Het is er levendig en er gebeurt van alles, de bediening is vlot en vriendelijk en de lunch was prima. Warm stokbroodje met heerlijke zalm en garnituur erbij, daarbij nog een cappuccino en de lunch is compleet.

Datum van bezoek: september 2019

22 augustus 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Heerlijk gegeten binnen in de zaak. Terras is ook aanwezig. Vlotte nette bediening en een kaart met veel keus.
Ondanks reservering genoeg plaats in zaak op donderdag avond.

18 augustus 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Erg leuke locatie, maar totaal niet bijzonder. Speciaalbiertje gehad. Het was er rustig op zaterdagmiddag, mede door het weer.

5 augustus 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Eten was zeer matig en onvriendelijke bediening. We kregen niet wat besteld was. Toen we hier wat van zeiden kon er nog geen sorry vanaf. Tafel werd al afgeruimd terwijl we nog aan het eten waren. Broodje beenham met gewone ham?????

19 juli 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Lang moeten wachten voor het eten kwam terwijl de zaak lang niet vol zat. Het eten was zeer matig van kwaliteit. Geen aanrader

Datum van bezoek: juli 2019

Reizigers die Kolkzicht bekeken, bekeken ook

In Kolkzicht geweest? Deel je ervaringen!