“Afscheidsetentje met collega's bij heerlijke brasserie Nu ”
Beoordeling van Brasserie Nu

Brasserie Nu
Geclassificeerd als nr. 1 van 1 Restaurants in Kerk-Avezaath
30 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Ter ere van mijn afscheid bij mijn werk kreeg ik een etentje aangeboden van collega's bij brasserie Nu. We hebben daar als team al vaker gegeten, en het is nog nooit tegengevallen. Een ruime keus op de kaart, verrassende combinaties, maar niet te exotisch, verse producten, het ziet er ook nog mooi uit op je bord. Lastig om te kiezen, want er staan veel heerlijke gerechten op de kaart. Goede reden om weer terug te gaan!
Als het mooi weer is is er buiten een groot terras. De brasserie Nu ligt vlakbij de A15, dus ook handig als je onderweg bent.
Een echte aanrader, zowel vis, vlees als vegetarisch!

29 april 2018 beoordeeld

Na een dagje schoppen op de vrijmarkt in Papendrecht en op de aubade de koning toegezongen te hebben naar onze vrienden op de camping in Erichem,waar we besloten om bij brasserie Nu het koningsmenu te verorberen.Zalm met asperges als voorgerechtje en 6 heerlijke asperges met ei en Hollandaise saus gegarneerd en 2 heerlijke plakken boeren achterham,met als nagerecht Aardbeien,ijs en slagroom,nu dat was smullen bij NU

5 april 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Samen met mijn dochters lunch ik eens in de paar weken ergens. Aangezien mijn jongste dochter in Belgie woont, mijn oudste dochter en ik ca. 35 km. bij elkaar vandaan, spreken we altijd op een punt af wat voor alle 3 goed te doen is.
Even zonder kinderen en/of partners is het fijn om elkaar te zien en te spreken.
Dit keer dus bij dit restaurant.
Het is op een mooie locatie gelegen aan de Linge.
Wij bestelden alle 3 iets anders, oudste dochter " surf & turf ", jongste docher " biefstukpuntjes " en voor mij " toast IJmuiden ".
Erbij een glas chardonnay.
Voor alle 3 : een mooi opgemaakt bord met een ruime portie.
Op zich zijn de smaken goed, het verbaasde ons alleen, dat bij alle 3, totaal verschillende, gerechten een glas met exact dezelfde dressing zat.
Geen hoogdravende smaken maar ook niet slecht.
Met een kopje koffie toe zijn we weer lekker bijgepraat.

1  Bedank H.M. V
30 november 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Landelijk gelegen met ruime parkeerplekken en smaakvol ingericht. Mits de plaatselijke Rotary of Lions er niet vergaderen, kan je er gemoedelijk dineren en samen kletsen. Het eten is lekker en ziet er steeds mooi opgemaakt uit.
De kaart met de indeling “van het land” en “uit de zee” is misschien niet het origineelste maar vind ik leuk gevonden.
De kippendij smaakte heerlijk.

11 november 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Heerlijk aan het dineren bij deze strak ingerichtte, gezellige brasserie. Fijn personeel, prima service en tot in de puntjes opgemaakte borden met heerlijk eten in bovengemiddelde porties. Weer een favoriete brasserie erbij, midden in de Betuwe

Reizigers die Brasserie Nu bekeken, bekeken ook

In Brasserie Nu geweest? Deel je ervaringen!