“Heerlijk eten”

Cafe Eisseshof
Geclassificeerd als nr. 1 van 1 Restaurants in Niehove
Keukens: Indonesisch
2 weken geleden beoordeeld

Heerlijk en ontspannen gegeten in het cafe waar de klaverjasclub zich op maakt voor hun avondje. De vistafel was weer overheerlijk!

Datum van bezoek: januari 2019
Husein G, Eigenaar van Cafe Eisseshof, reageerde op deze beoordelingGereageerd 2 weken geleden

dank je wel

3 weken geleden beoordeeld via mobiele applicatie

Vandaag heerlijk Indonesisch gegeten. Uitsluitend biologische ingrediënten en zeer zuiver van smaak. Een streling voor de tong voor de liefhebber.

Datum van bezoek: januari 2019

dank u wel voor uw reactie

3 weken geleden beoordeeld via mobiele applicatie

Groningse klei met Indonesische verrassingen...

Een bezoek aan mijn neef die in een geweldige bluesband zit King of the World wilden we graag bezoeken. Na een pr a chrige rit door het mooie weide landschap van Groningen werden we verrast door de schoonheid van Niehove. Prachtig klein dorpje wat me deed denken aan de wadden eilanden. Eisseshof was prachtig een mooi oud pand met een prachtige historie. Tja en dat in zo'n mooie dorpskern. De kerk in t midden en de kroeg ( restaurant ) er tegenover. Bij binnenkomst werdennwe hartelijk begroet op z'n Gronings met Indonesiche invloeden. Wat ik niet wist is dat de uitbater een geweldige Indonesische kok was. Wat weer een heerlijke hartelijkheid hier, we begaven ons naar de bovenzaal waar in het verleden de herenboeren ook wel wat feestjes hadden. Een mooie oude zaal met krakende vloeren en uitzicht op de dorpskern.
Na een mooie ontmoeting met neef en de overige bandleden was het tijd voor eten. We waren er over uit dat dit dus esn buitenkans was. We namen nasi bami en uiteraard kip en rund.

Het was alsof ik op Bali was, het eten was buitengewoon goed en een behoorlijke ruime portie voor een betaalbare prijs.

De smaakbeleving was sensationeel en zelfs mijn goede vruend die half Indonesisch is was vol lof. Hoe is dit mogelijk op het Groninger platteland en dan ook nog eens zo puur. Want das nog wel een dingetje om te benoemen, de uitbater betrekt alles bij de Groninger boeren alle groentes en t vlees. Alles biologisch en dat proef je.

Laat ik eerlijk zijn Eisseshof is een terechte aanrader een parel op de Groninger klei, neem daarbij nog ens het feit dat ze geweldige topartiesten hier boeken dan weet je genoeg ))

Als cijfer een dikke 9,9 wat een geweldige avond hebben we hier gehad

@nne

Datum van bezoek: januari 2019
Husein G, Eigenaar van Cafe Eisseshof, reageerde op deze beoordelingGereageerd 3 weken geleden

Bedankt voor de mooie woorden, we hopen jullie nogmaals te mogen begroeten in niehove

17 september 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Dit Indonesisch cafe/restaurant is gewoon goed te noemen.
De inrichting is authentiek Gronings en doet je niet denken aan Indonesië. De jonge dame van de bediening voor de drukke tijden is niet echt op de hoogte van de gerechten en kan je er niet veel over vertellen maar ze werkt er ook nog niet zolang vertelde ze. De manager weet er echter genoeg van af net zoals de Indonesische eigenaar die in de keuken staat en af en toe zijn gezicht laat zien in het restaurant.
Ze zijn allemaal erg vriendelijk en begaan met hun gasten.
Heerlijk gegeten voor een redelijke prijs.

Datum van bezoek: september 2018
Husein G, Eigenaar van Cafe Eisseshof, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 18 september 2018

Bedankt voor u reactie en de positieve beoordeling

17 september 2018 beoordeeld

Volgens mij het beste Indonesische restaurnrt van het Noorden.
Echt lekkere gerechten .
Ook zeer geschikt voor vegetariërs.

Datum van bezoek: september 2018

Bedankt voor u reactie en compliment

In Cafe Eisseshof geweest? Deel je ervaringen!