“Teleurstellend.”

LA VACA ECHADA
Geclassificeerd als nr. 12 van 319 Restaurants in Lloret de Mar
Keukens: Argentijns
1 juni 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Nadat we wat goede recensies hadden gelezen waren we erg benieuwd en gingen we een hapje eten. Helaas was het niet zoals gehoopt. De bediening was erg aanwezig. Tijdens het eten stond de hele tijd de ober naast de tafel. Het eten viel ook een beetje tegen. Het vlees was veels te zout en te vet. Het voorgerecht was overigens wel lekker. Jammer genoeg kwam het hoofdgerecht al 5 minuten na het voorgerecht waardoor we nog vol zaten en veel moesten terugsturen. Kortom geen aanrader.

9 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Snelle en attente bediening.
Eten was heerlijk. Ook voor de kinderen.
Niet voor het lange natafelen...

8 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Heerlijk gegeten in dit restaurant. Hartelijk ontvangen door personeel. Goede en snelle service. Heerlijke mixed grill met meer dan genoeg vlees

30 oktober 2017 beoordeeld

Heel lekker gegeten, zelfs de kindjes vonden het heel lekker. Zeker een aanrader. We zijn zelfs een tweede keer geweest daar het zo lekker was. Volgend jaar gaan we zeker nog eens terug. Een tip ga vroeg genoeg anders is er geen plaats meer ;)

Anna P, Gerente van LA VACA ECHADA, reageerde op deze beoordelingGereageerd 6 februari 2018

Thanks for recommend our restaurant. we will be so glad to see you and your family again.

23 september 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

We zijn hier tijdens onze vakantie wezen eten, via TripAdvisor kwamen we op dit restaurant als de beste steakhouse van Lloret. En of het goede steaks waren! Een 800g entrecote op het bot ter grootte van ons hoofd, een lendenbiefstuk ter grootte van mijn voet, perfect bereid allebei! Wees bewust van wat je bestelt, voor mij was het te veel.
De bijgerechten zijn alleen los te bestellen, maar in principe heb je deze nieteens nodig.
Restaurant oogt ook mooi, en het vlees wordt op een gigantische BBQ bereid. Wat een avond!

Anna P, Gerente van LA VACA ECHADA, reageerde op deze beoordelingGereageerd 26 oktober 2017

Thank you. We hope to see you again.

Reizigers die LA VACA ECHADA bekeken, bekeken ook

Lloret de Mar, Costa Brava

In LA VACA ECHADA geweest? Deel je ervaringen!