Beoordeeld op 26 mei 2018 via mobiele applicatie

Ik ben hier 10 dagen geweest met 2 vriendinnen van mij, wat een puinbak. Het eten was verschrikkelijk en wij werden inderdaad elke ochtend om 6 uur gewekt met harde muziek van de buren. Wij hadden een kamer met balkon
geboekt en kregen een kamer op de begane grond met uitzicht op een betonnen muur waarbij geen straaltje zon bij ons naar binnen kon schijnen. Er zaten ook vieze vlekken op het douche gordijn en in ons dekbed zaten scheuren. Kortom, boek dit hotel NIET

Datum van verblijf: augustus 2017
Beoordeeld op 21 november 2017 via mobiele applicatie

Hotel ongeveer 15 minuten lopen van het centrum. Heeft zwembaden buiten en 1x binnen met kleine welness tegen betaling en fitness ruimte. Kamers niet groot, 2 bedden een bureau en badkamer met bad waarin je ook kan douchen. Tv is zeer klein, net zoals het balkon. Wel zijn de kamers gehorend, dus s'morgens wordt je vroeg gewekt. Eten kan je all-inclusive doen maar ook apart ontbijt koste door de week 6 euro, in weekend 7, diner kost 12 euro en is zoals je van een all-inclusive gewend bent. Hotel is verder netjes, en je kamer wordt 6 dagen onderhouden.

Datum van verblijf: november 2017
Beoordeeld op 27 april 2017 via mobiele applicatie

Ik heb in dit hotel moeten overnachten omdat organisatie het geboekt Had voor mij. Al geven ze mij geld bij dan blijf ik daar nog geen week. Terras van kamer keek uit op een betonnen muur en boven op straat lopen de mensen die zo binnen kijken. Ontbijt trok op niets. Een voetbalkantine Is beter....volledig verouderd en gelegen langs ring rond lloret ver van strand. Geen aanrader.

Datum van verblijf: april 2017
Reistype: Reisde alleen
Beoordeeld op 6 augustus 2016

Twee kleine zwembaden. Restaurant is precies een schoolrefter, veel lawaai hinder. Variatie ontbrak bij de maaltijden. Zeer veel lawaai overdag en vooral s'avonds, ook van de kamers rond je. Kinderanimatie kan beter.

Datum van verblijf: augustus 2016
Beoordeeld op 19 december 2014

Heel erg matig hotel. Het is verouderd, we hadden 1 kamer voor 4 personen geboekt. Kregen een hele kleine kamer met 4 bedden erin gepropt. Het all-inn systeem is 3x niks. Je kan het beter volpension met drankjes noemen. 's morgens eten was prima, niks van te zeggen. 's middags en 's avonds was het eten niet lekker. niet afgekoeld maar gewoon koud. Drinken moet je halen met 2 pasjes, 1 van jezelf en 1 drankpasje wat je in moet leveren als je een (plastic!) beker drinken krijgt en de kaart krijg je trug als je de beker weer inlevert.

Personeel is niet aardig en niet behulpzaam. zwembad is vies en nergens is plaats om te liggen. Ben ook 1 dag ziek geweest.

Ga hier niet naartoe!

Kamertip: er is geen goede kamer
Datum van verblijf: juli 2014