Hotel Rosamar Maxim - Adults Only(Lloret de Mar)(Heel veel waar voor je geld!)
Gratis annuleren tot 23/07
Besparingsmelding! 11% lager dan de gemiddelde tarieven

De prijs die je hebt gevonden is 11% lager dan het gemiddelde tarief voor dit hotel van US$ 188 per nacht.

Hotel Bonsol(Lloret de Mar)
  • Gratis ontbijt
  • Zwembad
Els Llorers(Lloret de Mar)(Heel veel waar voor je geld!)
Gratis annuleren tot 21/07
Besparingsmelding! 18% lager dan de gemiddelde tarieven

De prijs die je hebt gevonden is 18% lager dan het gemiddelde tarief voor dit hotel van US$ 251 per nacht.

Aparthotel Costa Encantada(Lloret de Mar)(Heel veel waar voor je geld!)
  • Zwembad
Hotel GHT Aquarium & SPA(Lloret de Mar)(Heel veel waar voor je geld!)
Gratis annuleren tot 26/07
Boek nu, betaal bij aankomst
  • Zwembad
Rosamar & Spa(Lloret de Mar)(Heel veel waar voor je geld!)
Gratis annuleren tot 24/07
  • Aan het strand
Hotel Santa Marta(Lloret de Mar)
Gratis annuleren tot 24/07
  • Gratis parkeren
Hotel Cleopatra Spa(Lloret de Mar)(Heel veel waar voor je geld!)
  • Zwembad
Alba Seleqtta Hotel(Lloret de Mar)(Heel veel waar voor je geld!)
Gratis annuleren tot 27/07
  • Restaurant
ALEGRIA Plaza Paris(Lloret de Mar)(Heel veel waar voor je geld!)
HotelsClick
2 september 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Gezien de prijs niet slecht...niet super schoon ...wel erg vriendelijk personeel...zwembad met ligbedden en parasols heerlijk..afstand supermarkt 3 minuten.strand op ongeveer 10 min maar super lange trap op en af.....in hoogseizoen af te raden ivm jongere

Verbleef: augustus 2017, reisde met familie
4 juni 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Ik was hier in 2012 met mijn vriend, beide 30+.
Het is een prima hotel als je jong bent en vakantie wil vieren in Lloret. Wij wisten waar we aan begonnen en namen er genoegen mee. Netjes, schoon. Fijn zwembad, leuke zwembadbar en vriendelijk personeel. Op loopafstand van het uitgaansgelegenheden. Prijs ook prima

Verbleef: juli 2015, reisde met een partner
28 oktober 2015 beoordeeld

Bij aankomst een appartement gekregen waar niet in te leven was. keuken kapot, spinnewebben, in de handdoeken en de lakens zaten nog vlekken. Wenste daar niet naar binnen te gaan en kregen uiteindelijk een andere appartement. deze was beter, maar zeker niet superschoon. Uiteindelijk er zelf het beste van gemaakt.
is een erg luidruchtig hotel en er was constant herrie op de gangen en de buren kon je letterlijk verstaan bij alles wat ze zeiden. zwembad ook zeker niet schoon.
Onderhoud is achterstallig en zeer verouderd. wij gaan nooit meer naar bolero park.

Kamertip: geen aanrader
  • Verbleef: oktober 2015, reisde met familie
21 oktober 2014 beoordeeld

Opzich een prima appartement. Leuke zwembaden, leuk café en het appartement was prima. De service aan de receptie was ook in orde. 4 nachten hier verbleven, was prima te doen. En de huurauto kon ik voor de deur kwijt, dus dat was ideaal. En het complex is vlakbij het centrum.

• Verbleef: september 2014, reisde met vrienden
17 december 2013 beoordeeld

Hier verbleven in augustus '13. Vooraf wisten we dat we niet veel hoefden te verwachten voor het weinige geld dat we ervoor betaald hadden. Maar een bepaalde basis verwachtten we wel...

Bij aankomst troffen we vriendelijk personeel dat ons naar onze kamer hielp. Aldaar schrokken we ons dood. Schimmel in de badkamer, een verstopt toilet, een verstopte gootsteen... Niet erg uitnodigend. In de keuken geen waterkoker o.i.d. (terwijl dat er wel zou moeten zijn), enkel een elektrisch fornuis dat het niet deed (omdat ooit iemand besloten had de draden door te knippen!), een koelkast met een gesmolten bovenkant (waarschijnlijk is er ooit een pan op gezet). Overal kleine vliegjes, een kussen met bloedvlekken, en 2 hele smalle slaapbanken waarop niet prettig te liggen was en die niet tegen elkaar aan te zetten zijn. Verder nog een stopcontact waar draden uit staken en wat ons gevaarlijk leek. Bovendien was het niet schoon gemaakt. Hoe dan ook: absoluut niet wat je aan iemand moet durven verhuren wat ons betreft. Veel hoeft er niet geboden te worden voor zo'n prijs, maar ik zou verwachten dat er wel een basis is die je een gast moet bieden. Of dat er op z'n minst gekeken wordt voordat een nieuwe gast incheckt of ALLE dingen die in het appartement geboden moeten worden nog steeds aanwezig zijn en kloppen.

Als je met een groep jongeren bent en je enkel een bed zoekt en een plek om te chillen zou ik dit nog kunnen aanraden, want het zwembad, de bar onder het hotel en het personeel zijn allemaal prima. Anders zou ik dit echt absoluut niet doen. Ook moet je er op bedacht zijn dat hier vrijwel alleen maar jongeren verblijven en het derhalve heel erg rumoerig is (hotel Samba aan de overkant van de straat helpt wat dat betreft ook niet echt).

Besef dat er echt heel erg weinig tegenover het scherpe prijsje staat. En ik hoop oprecht dat het hotel deze informatie meeneemt om diens service in de toekomst te verbeteren.

• Verbleef: augustus 2013, reisde met vrienden