“Ruim, Mooie locatie en mooi”
andere reiziger heeft deze accommodatie geboekt

Beoordeling van Piso Olimpic

Beschikbaarheid
Boekingsaanvraag doen
Inlichtingen vragen
Uitstekend
1 beoordeling
Deze accommodatie is niet beschikbaar op deze data.
Alle beschikbare vakantiewoningen weergeven

Schrijf een beoordeling

Reizigersbeoordelingen

Laurens W
1 beoordeling
“Ruim, Mooie locatie en mooi”
Beoordeeld op 6 augustus 2017 voor een verblijf in Juli, 2017

Het appartement is gelegen op een ideale locatie. Het zit dicht bij het centrum, maar net gelegen in een rustige straat. De eigenaar was aardig en stond voor ons klaar. Het appartement zelf was ruim en er was genoeg plek voor 8-10 man (zelf waren wij met een groep van slechts vier). Al met al een goeie ervaring gehad in dit appartement en zeker een aanrader.

Kun je dit hotel aan vrienden aanbevelen?   Ja.
Was dit een nuttige beoordeling? Ja
Voer reisdata in voor nauwkeurigere prijzen
2 gasten
Volwassenen2
Kinderen0
Pas toe
vanaf
Nacht
Week
Boek nu
Of stuur de eigenaar een bericht
Betaal veilig bij deze accommodatie
Betaal nooit voor je vakantiewoning via rechtstreekse overboeking.
Meer informatie over veilig betalen.
Bezit je een vakantiewoning? Laat deze hier vermelden.
Extra inkomsten
Eenvoudig te beheren