Beoordeeld op 20 augustus 2018 via mobiele applicatie

Prachtig hotel, lekker eten, dichtbij centrum! Vriendelijke bediening!
Security top! Dit alles onder de deskundige leiding van Abraham!
Een aanrader! Voor elk wat wils! Gezunnen met kinderen kunnen hier echt genieten..

Datum van verblijf: augustus 2018
Evenia_Group, Director General van Evenia Olympic Suites Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 24 augustus 2018

Beste cuypertje,

Bedankt voor het delen van uw mening met ons op TripAdvisor. Het is erg belangrijk voor ons om de ervaringen van onze klanten te kennen.

We zijn blij te weten dat we in het algemeen aan uw vakantiewensen voldoen. We waarderen uw vriendelijke woorden tegenover ons hotel.

We hopen je snel weer te zien.

Ontvang een warme groet,

Managing Director van Evenia Olympic Resort

Beoordeeld op 9 augustus 2018

Als je wil vertrouwen op een aangename vakantie dan is dit hotel de place to be.
Vriendelijkheid en topservice staan hier centraal.
Lekker eten, all-inclusive formule is top, je komt hier niets te kort!!!

Datum van verblijf: juli 2018
Evenia_Group, Director General van Evenia Olympic Suites Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 14 augustus 2018

Beste Vanthuynefrederik,

Hartelijk dank voor het vertrouwen in EVENIA Olympic Suites om te genieten van uw vakantie in Lloret de Mar.

Zoals we kunnen lezen, hebben we aan uw verwachtingen voor een goede vakantie voldaan.

Bedankt voor de uitstekende beoordeling die u hebt gedeeld met deze gemeenschap van reizigers en de goede woorden die zijn gewijd aan onze faciliteiten en in het bijzonder aan onze medewerkers.

We hopen je snel weer te verwelkomen.

Ontvang een hartelijke groet,

Beoordeeld op 8 augustus 2018

Genoten van een super vakantie in Olympic suites met 3 kinderen van 4-5 & 7 jaar. Kinderanimatie vonden de kinderen & wij alvast top, voldoende variatie in programmatie. Kamers met goed werkende airco zijn gedateerd maar wel proper (wij zaten op 3de verdiep met zwembadzicht) alsook de eetzaal, maar wel vrij druk. Jammer dat er geen mogelijkheid was om buiten te ontbijten of te dineren en de kamers op het 1ste verdiep hebben geen mogelijkheid tot zwembadzicht, Zwembaden en kindergedeelte top. Minpuntje: het in beslag nemen van ligstoelen aan het zwembad wel te verstaan, redelijk vroeg uit bed om de handdoeken te leggen. Eten in ontbijtbuffet vonden wij alvast zeer lekker en verzorgd, meer dan voldoende keuze en variatie. Personeel was vriendelijk, op enkele barmannen na. Jammer dat er een onderscheid in all-in formule is, wij waren niet op de hoogte van de all-in gold. Verschil is toch heel groot tss de lokale alcoholische dranken (super zoet) in plastiek bekers (cava of witte wijn in beker???) en de real stuff zoals bv batida of gin met tonic, zelfs een biertje in glas. Bij gewone all-in formule kan je wel de real stuff drinken mits opleg van een aantal euro's, maar het is toch wel telkens een gedoe om dit uitgelegd te krijgen aan de barmensen, zeker als het druk is. Parkeren in ondergrondse garage 12€/dag. Alternatief is in de omliggende straten.
Kortom, een super vakantie gehad ondanks enkele kleine minpuntjes.

Kamertip: 3de of 4de verdiep, zwembadzicht in Olympic Suites.
Datum van verblijf: juli 2018
Evenia_Group, Director General van Evenia Olympic Suites Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 9 augustus 2018

Beste PVH805260,

We danken u voor de minuten die u hebt genomen om uw ervaring met ons en deze geweldige gemeenschap van reizigers te delen.

Hartelijk dank voor de zeer mooie woorden over onze diensten en faciliteiten, we zijn blij te weten dat we ons werk goed doen en voldoen aan uw verwachtingen.

We zullen nota nemen van uw bijdragen om in de toekomst te blijven verbeteren !!

We hopen je weer te hebben!

Ontvang een hartelijke groet

Beoordeeld op 7 augustus 2018 via mobiele applicatie

In dit mooie hotel is ook rekening gehouden met mensen met een beperking die zonder verdere zorgen kunnen genieten van een welverdiende vankantie echt schitterend die gewoon van hun vakantie kunnen genieten en waar voor hun ook aan alles is gedacht en alles voor hun toegankelijk is , echt top managers van het hotel wat jullie allemaal doen

Beste franswennekes,

Bedankt voor het delen van je ervaringen met ons bij EVENIA Olympic Suites.

We zijn erg blij dat ze zich zeer op ons gemak voelden in het complex en genoten van onze diensten. We zijn blij dat we het werk hebben kunnen doen zoals u verwachtte.

We hopen het snel weer te ontvangen.

Ontvang een hartelijke groet

Beoordeeld op 6 augustus 2018 via mobiele applicatie

Wat hebben wij weer genoten dit jaar bij Evenia. Top verblijf, top entertainment en een top Abraham die weer goed voor ons heeft gezorgd. Abraham bedankt voor al je hulp. En Jenni jij ook bedankt. Volgend jaar komen wij zeker weer terug. See you next year. Familie Limon!

Datum van verblijf: juli 2018
Evenia_Group, Director General van Evenia Olympic Suites Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 7 augustus 2018

Beste MandyLimon,

Heel erg bedankt voor het delen van uw mening over ons resort met ons. Het is belangrijk om de standpunten van elk van onze gasten te kennen.

We zijn erg blij dat u van het hele complex kunt blijven genieten en dat de faciliteiten en, in het algemeen, het resort aan uw vakantieverwachtingen hebben voldaan. We zullen je goede woorden doorgeven aan Abraham en Jennifer.

We kijken er nu al naar uit om je volgend jaar weer te zien! Zeker een verrassing die we hebben voorbereid.

Ik stuur je hartelijke groeten,