Beoordeeld op 27 augustus 2018

Kamer was oké. Schoonmaak redelijk, maar als je met vijf mensen bent dan ben je dat gedurende je gehele vakantie. Dan moet je niet twee keer over naar de receptie moeten omdat ze maar vier bedden hebben opgemaakt (dan bedoel ik ook alle lakens zijn meegenomen). Eten was oké, niet altijd even warm. Personeel kan vriendelijker!!!
Maar wat ons het meest heeft gestoord is hoe ze zijn omgegaan met het ongeluk van onze zoon. Hij is 9 jaar, was aan het spelen met zijn zusjes en is heel ongelukkig gevallen op de glijbaan in het kleuterbad. NIEMAND die kwam helpen (geen lifeguard) toen hij zijn hele mond kapot heeft gevallen. Ik moest hem zelf brengen naar de receptie. Daar word je in de taxi gezet en ben je aan de goden overgeleverd. Omdat ze niets voor hem konden doen in het plaatselijke ziekenhuis, is hij moet loeiende sirenes gebracht naar Barcelona. Daar is hij geopereerd en toen we terug kwamen in ons hotel hadden we wel verwacht dat we wat hulp zouden krijgen, maar nee hoor. Dat hij is gevallen kan altijd, maar dan verwacht ik wel wat meer medewerking. Hij kon niets meer eten. We hebben gevraagd of ze enigszins rekening met hem konden houden (we hadden all-in). Niet een keer hebben ze daaraan voldaan. Hij moest door de antibiotica binnen blijven en het was te risicovol in het zwembad, maar het geld voor de playstation hebben we geheel zelf betaald. Echt geen service. Toen beweerden ze aan de receptie ook nog dat we geen geld terug kregen voor de geleende badhanddoeken (we hebben geen briefje gekregen) toen was bij mij en mijn man de maat vol. We zijn een dag eerder naar huis gegaan. Niemand die je vraagt waarom. Toen waren ze ook nog onze spullen kwijt voor de huur van de kluis op de kamer en de borg van de parkeerplaats.

Datum van verblijf: juli 2018
RosamarHotels, Director General van Rosamar Garden Resort, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 28 september 2018

Geachte klant,

Het spijt ons enorm wat er met uw zoon is gebeurd gedurende uw verblijf in ons hotel.
Hierbij reageren wij op uw review, hetgeen volgens ons geen correcte weergave is van hetgeen gebeurd is met betrekking tot de handelswijze van ons personeel alsmede het retourneren van de betaalde borgsommen.

Onze receptionisten hebben direct een taxi gebeld en u bijgestaan totdat deze aanwezig was. Bij terugkomst hebben de medewerkers van de receptie wel degelijk geïnformeerd naar de gezondheid van uw zoon.

Voor wat betreft het eten, de medewerkers van het restaurant en de keuken rekening met speciale eetwensen en tevens bestaat de mogelijkheid om van het uitgebreide buffet gebruik te maken, wat tevens bestaat lichtere gerechten die wat makkelijker te eten zijn

Tevens geeft u aan niet tevreden te zijn over de schoonmaak. Wij hebben een aantal dames van de schoonmaak die in de middag/avond ingezet worden bij klachten.

De betaalde borg van handdoeken, kluis en parkeergarage wordt bij inlevering van de spullen altijd ter plekke terugbetaald, ondanks dat in sommige gevallen klanten niet in bezit zijn van het betalingsbewijs.

Wij hopen dat uw zoon inmiddels in goede gezondheid verkeerd.

Direktorin von Rosamar Hotels

Beoordeeld op 5 augustus 2018 via mobiele applicatie

Super fijn hotel. Vanaf dag één werden we goed geholpen. Nieuwe kamer gekregen omdat we graag wat lager zaten. Vriendelijk personeel bij de receptie. Kamer was mooi en schoon. Heerlijk eten, veel variatie met half pension. Leuke glijbanen en zwembaden. Leuke zwembadbar met aardig personeel. Leuke animatie en erg enthousiast. Op de laatste dag ook nog een fles champagne gekregen wat een service. Wij komen zeker terug. Dank jullie wel allemaal.

Datum van verblijf: augustus 2018
RosamarHotels, General Manager van Rosamar Garden Resort, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 9 augustus 2018

Dear Esther
We want to thank you for your comments, and for having chosen our hotel for your stay. We are proud to hear that you enjoyed your time with us, since our job is to satisfy the needs of our guests to the greatest extent possible. That is why we value opinions like yours, which are a great source of satisfaction for us.
We hope to see you again at some point. Thank you for counting on us.
Sincerely,

Beoordeeld op 9 juli 2018 via mobiele applicatie

Niet erg behulpzaam voor iemand die in een rolstoel zit. Qua hygiëne is het ook een flop. Stof ligt op de boorden boven het bed, spiegels waar je met moeite kan doorkijken, haar tussen de deurkaderment, wc loopt door. Familiekamer is klein. 3de persoon slaapt op een zetelbed met een dun matras met veren, amai rugpijn!
Bij buffet weinig variatie. Sauna slaat direct in alarm. Madam bij restaurant is absoluut niet vriendelijk, ze mag in pensioen gaan!
Zwembad sluit om 19 uur.
Zeker geen aanrader

Datum van verblijf: juli 2018
RosamarHotels, Director General van Rosamar Garden Resort, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 24 juli 2018

Dear guest,

We would like to thank you by leaving a review on Tripadvisor, we are always looking for ways to better our service and your feedback is an invaluable part of that process. We are truly sorry that the stay was not as expected as we take all complaints seriously and consider them individually. We apologize for the inconveniences you encountered during your stay, for sure this will be studied on how to be improved.

Best regards,

Beoordeeld op 22 juni 2018 via mobiele applicatie

Wij hebben hier met ons gezinnetje 2 weken vertoefd en het is echt een aanrader! Het personeel is vriendelijk en alles wordt regelmatig gekuist. De kamer is netjes en wordt dagelijks gepoetst. Het eten is heel lekker en er is veel variatie! De animatie voor de kinderen is fantastisch! De animatoren doen echt hun uiterste best om alle kinderen mee te krijgen.
Onze kamer lag dicht bij de receptie en het zwembad + trappenhal maar desondanks was er niet al te veel lawaai.

Als we iets negatiefs moeten zeggen is het de WiFi... Deze is belabberd, totaal niet voorzien op zoveel volk. De kamers zijn verouderd, maar er was niks kapot en je leeft nu ook niet op je kamer...

Van de all in, die wij hadden, mag je zeker genoeg verwachten. Echter je kan het niet vergelijken met wat je bv in Turkije allemaal krijgt...

Datum van verblijf: juni 2018
RosamarHotels, General Manager van Rosamar Garden Resort, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 2 juli 2018

Sehr geehrter Pauwel,

wir danken Ihnen für Ihren Kommentar und dass Sie sich für einen Aufenthalt in unserem Hotel entschieden haben. Wir sind stolz darauf zu erfahren, dass Sie diese Tage genossen haben, da es unsere Aufgabe ist, die Bedürfnisse unserer Gäste auf die bestmögliche Weise zu befriedigen. Daher sind wir sehr froh über Ihre Meinung.

Wir hoffen, Sie bei nächster Gelegenheit wiederzusehen. Vielen Dank für Ihr Vertrauen.

Mit freundlichen Grüßen,
Direktorin von Rosamar Hotels

Beoordeeld op 6 mei 2018

Schone kamers werd iedere dag gepoets vriendelijke personeel eten was ook heel lekker we hadden al inclusief we hebben drie keer per dag lekker gegeten.we hebben echt genoten van ons vakantie dank jullie wel voor de goede zorg

Datum van verblijf: juni 2017
RosamarHotels, Director General van Rosamar Garden Resort, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 10 mei 2018

Dear Ien,

Thank you for your comment and for taking the time to describe your stay at our hotel. We are always happy to hear that our guests’ needs were met to the greatest extent possible.
Thank you for counting on Rosamar Hotels, and we hope to see you again soon.

Sincerely,