ALEGRIA Plaza Paris(Lloret de Mar)(Heel veel waar voor je geld!)
Gratis annuleren tot 26/07
  • Zwembad
Els Llorers(Lloret de Mar)(Heel veel waar voor je geld!)
Gratis annuleren tot 21/07
Besparingsmelding! 22% lager dan de gemiddelde tarieven

De prijs die je hebt gevonden is 22% lager dan het gemiddelde tarief voor dit hotel van US$ 263 per nacht.

Aparthotel Costa Encantada(Lloret de Mar)(Heel veel waar voor je geld!)
  • Zwembad
Hotel Bonsol(Lloret de Mar)
  • Inclusief ontbijt
  • Zwembad
Hotel Rosamar Maxim - Adults Only(Lloret de Mar)(Heel veel waar voor je geld!)
  • Zwembad
Rosamar & Spa(Lloret de Mar)(Heel veel waar voor je geld!)
Gratis annuleren tot 24/07
  • Aan het strand
Hotel Santa Marta(Lloret de Mar)
Gratis annuleren tot 24/07
  • Gratis parkeren
Hotel Cleopatra Spa(Lloret de Mar)(Heel veel waar voor je geld!)
  • Zwembad
Hotel GHT Aquarium & SPA(Lloret de Mar)(Heel veel waar voor je geld!)
Gratis annuleren tot 26/07
  • Zwembad
Alba Seleqtta Hotel(Lloret de Mar)(Heel veel waar voor je geld!)
Gratis annuleren tot 27/07
  • Restaurant
16 juni 2015 beoordeeld via mobiele applicatie

Het ontbijt in het restaurant is erg goed. De accommodatie is erg goed voor families. Er is altijd wel wat te doen hier. Het zwembad is geweldig en de verzorging van de kamers is ook erg goed. De locatie is erg goed. Het hotel ligt dichtbij alles. Het personeel is aardig. De sfeer in het hotel is goed. We zullen zeker dit hotel aanbevelen aan de andere mensen!!

Verbleef: juni 2015, reisde met familie
RosamarHotels, Director de Recepción van Rosamar Garden Resort, reageerde op deze beoordelingGereageerd 17 juni 2015

Dear Guest,

We were delighted to read your comment about our Hotel. At Rosamar Hotels our team works with the firm objective of providing maximum comfort for our guests. For this reason opinions such as your own give us great satisfaction.

We hope to see you again soon at our Hotel. Many thanks for putting your trust in us.

15 juni 2015 beoordeeld via mobiele applicatie

Het hotel is goed gelegen. Dichtbij alles, dichtbij het centrum en strand. Het hotel is zeer schoon , ons kamer is ook schoon. Het eten en drinken is goed. Er zijn veel keuzes. Het zwembad is mooi en ik zou ook zeker dit hotel aanbevelen aan anderen. Het toezicht hier is ook goed!!

Verbleef: juni 2015, reisde met familie
RosamarHotels, Director General van Rosamar Garden Resort, reageerde op deze beoordelingGereageerd 16 juni 2015

Dear guest,
We greatly appreciate you taking the time to write a review about our hotel. Opinions like yours always please us greatly and help to add value to the work of our team in order to offer a pleasant stay to each of our guests.

We hope to see you again soon in our hotel. Thank you very much for your trusting us.

Yours faithfully,
Director of Rosamar Hotels

14 juni 2015 beoordeeld

Dit is de eerste keer dat ik in lloret ben. De ligging in goed het ligt dichtbij het strand , de boulevard , centrum. Het hotel ligt overal dichtbij. Het personeel is super vriendelijk !! De all inclusive service is goed , het eten en drinken is ook goed. Het zwembad is groot en het entertainmentteam is erg leuk. Het hotel is schoon en elke dag worden de kamers ook goed schoongemaakt. We vinden dit hotel echt een aanrader voor de mensen die in Lloret op vakantie willen!!

• Verbleef: juni 2015, reisde met familie
RosamarHotels, Director General van Rosamar Garden Resort, reageerde op deze beoordelingGereageerd 15 juni 2015

Dear guest,

Yours faithfully,
Director of Rosamar Hotels

14 juni 2015 beoordeeld via mobiele applicatie

het hotel is goed gelegen dichtbij het strand en centrum. De toiletten zijn schoon. Het zwembad is goed en het is super leuk voor kinderen. Het eten en drinken is goed. Het hotel is schoon en de kamers ook! We zullen zeker dit hotel aanbevelen aan andere mensen. Iedere keer komen we weer terug

10 juni 2015 beoordeeld via mobiele applicatie

Het hotel ziet er mooi uit, er is veel variatie in het eten en er wordt aan alle nationaliteiten gedacht.
Het is een mooi groot zwembad met leuke dingen voor de kleinere kinderen.
Het personeel is altijd heel vrolijk

Verbleef: juni 2015, reisde met een partner
RosamarHotels, Director General van Rosamar Garden Resort, reageerde op deze beoordelingGereageerd 11 juni 2015

Dear Guest,

Many thanks for taking the trouble to write your comment about our Hotel. Naturally opinions such as yours give us great satisfaction and help us to value the efforts of our team make to offer each of our guests a pleasant stay.

We hope to see you again soon at our hotel. Many thanks for your trust in us.