“Ok.”

Keukens: Spaans
Dineropties: Na sluitingstijd, Reserveringen
Dineropties: Na sluitingstijd, Reserveringen
31 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Dit is een keurige zaak en de prijs kwaliteitsverhouding is prima in orde. Maar ook niet meer dan dat.
Het valt mij op dat veel mensen heel goede beoordelingen geven over iets dat niet meer is dan een snackbar en daarmee geen rekening houden met bij wijze van spreken een Michelin sterrenzaak. Zelf vind ik dat je rekening moet houden met het niveau van een restaurant. Op basis van een top beoordeling op Trip adviser heb ik wel eens een tafel gereserveerd wat later een take-away pizzeria was. Terwijl een 2 Michelin sterren zaak eenzelfde beoordeling krijgt. Dus mensen laat je niet helemaal gek maken, en kijk eerst goed naar het niveau van het restaurant en wees correct in het beoordelen. Je wilt uiteindelijk zelf toch ook niet terechtkomen in een zaak die en top beoordeling heeft maar gewoon gemiddeld is.
Wat ik maar wil zeggen is dat pops een keurige zaak is die levert wat je mag verwachten. Niets meer en niets minder.
Ben je het met mij eens laat dit dan blijken door te klikken op “nuttige informatie”

7 oktober 2017 beoordeeld

Wij zijn er in onze vakantie meerdere malen gaan eten,daar het op andere plaatsen erg tegenviel.
Hier alles vers ,goede kwaliteit, goed personeel en de prijs in verder ook niet verkeerd.
Vanavond de laatste keer naar pops voor een lekkere verse vis.

17 mei 2017 beoordeeld

Op advies van ons hotel hier neergestreken. De buitenkant oogde erg toeristisch met de foto's van de gerechten op de gevel, maar binnen (op de menukaart na) was daar niets meer van te merken. Je waande je in een resaurant voor spanjaarden en die zaten er ook het meest. Het lag ook aan het einde van de boulevard. De hoeveelheid knoflook in de aioli die bij het brood werd geserveerd was overweldigend, maar ik hou er van. En de bediening was niet hoogdravend maar vriendelijk en adequaat. De paella, ik had arroz negro, was bijzonder smakelijk en er kwamen heel was gerechten met zeevruchten voorbij onze tafel, naast de keukeningang! die ons deden watertanden. Als je er van houd, zeker eens langsgaan!!!

22 april 2017 beoordeeld

De maaltijden worden zeer kalm geserveerd ook al zit het restaurant vol. Het eten is er van zeer goede kwaliteit. De prijs valt ook zeer goed mee, men kan er eten met uitzicht op zee daar het restaurant gelegen is op de boulevard.

5 mei 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Prima restaurant met uiterst vriendelijke bediening. Goede keus uit diverse Tappas. Kinderen aten schnitzel met patat. De schnitzel was vers gepaneerd en erg goed. Geen lange wachttijden. Prijs kwaliteit een dikke 8.

Reizigers die Restaurant POPS bekeken, bekeken ook

Lloret de Mar, Costa Brava

In Restaurant POPS geweest? Deel je ervaringen!